31 Ekim 2016 Pazartesi

Temiz İçerikli ve Vegan Bir Temizleyici; Derma E Very Clear Acne Cleanser

Derma E ürünleri paraben, gluten, GDO, SLS, petrol türevleri, lanolin ve mineral yağ içermeyen bir marka. Hayvanlar üzerinde test yapmaz ve %100 vegandır. 
Derma E Very Clear Acne Cleanser
Derma E Very Clear Acne Cleanser içeriğindeki; çay ağacı, söğüt kabuğu, ekstresi, gül ağacı, lavanta ve papatya ile cildinizde ki fazla yağı ve kiri temizler, porların açılmasına yardımcı olur, tekrar oluşmasının önüne geçer.
Derma E uzun zamandır ürünlerini merak ettiğim bir marka. İlk denediğim ürünü de Derma E Very Clear Acne Cleanser oldu. Kilit sistemli pompalı bir şişesi var. Jel kıvamında değil, sıvı ve renksiz, berrak bir yapısı var. Genellikle yarım pompa ürün benim cildime yeterli geliyor. Su ile temas edince azıcık köpürüyor. 


Derma E Very Clear Acne Cleanser içerik
Genellikle günde 2 defa kullanıyorum. Makyaj yaptığım günlerde başka temizleyici kullanmayı tercih ediyorum. Makyajı çıkarmayacağından değil zaten diğer temizleyicim de makyajı temizlemiyor :)  Günde 1 defa konjak sünger ile kullanmayı tercih ediyorum. Akneye müsait cildimi güzelce temizliyor, rahatlatıyor. Akne oluşumunu önlüyor ve çıkmış olanlar varsa erken kurutuyor. Kullandıktan sonra cildimi kesinlikle kurutmuyor, germiyor. Benim için en kötü tarafı kokusu. Çay ağacı kokusu beni çok rahatsız eden bir koku. Maalesef akne karşıtı bir çok üründe ve şampuanda bu koku mevcut. Yoğun bir çay ağacı kokusuna sahip  Derma E Very Clear Acne Cleanserı kokusu ve sıvı yapısı yüzünden ilk günlerde pek sevmedim açıkçası ama kullandıkça sevmeye başladım. Şimdi kokusunu almıyorum bile diyebilirim. Ayrıca yine sıvı yapısı yüzünden bana az gibi gelmişti ve çabuk biter sanmıştım ama bereketli bir ürün. 
Eczaneler ve dermokozmetik satan sitelerde mevcut.
Siz  Derma E ürünlerini denediniz mi? Tavsiye edebileceğiniz ürünleri var mı?

6 yorum:

  1. Kavanozdaki nemlendiricisinde gözüm vardı bu markanın ama bu temizleyiciyi de merak ettim

    YanıtlaSil
  2. bu markayı denemek istiyorum temizleme jeli ve toniğinden başlayabilirim sanırım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bir kaç ürününü daha denemek istiyorum.

      Sil
  3. Bu markayı ilk defa duydum teşekkürler paylaşım için 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İçeriği temiz bir marka, tavsiye ederim.

      Sil

Hoşgeldiniz! Yorumunuzla bloguma değer kattınız, çok teşekkür ederim🌼🌼🌼