21 Ekim 2016 Cuma

Kışlık Alışverişleriniz İçin Spartoo.com.tr

Spartoo.com.tr
Spartoo, ayakkabı ve internet çılgını üç arkadaşın kurduğu online alışveriş sitesi , adını Antik Yunan şehirlerinin en güçlülerinden biri olan Sparta şehrinin meşhur deri sandaletlerinden alır. 2006 yılından beri faaliyet gösteren Spartoo Fransa merkezli bir firma ve Fransa, Almanya, İngiltere, İtalya, İspanya dahil 25'den fazla ülkede yer alıyor. 
Benim Spartoo ile tanışmam bu yaz Birkenstock modellerini ararken oldu. Spartoo.com.tr'de dünya çapında tanınan Converse, Kickers, Doc Martens, Pataugas, Nike gibi 700 markadan 30.000’den fazla kadın, erkek ve çocuk ayakkabı modeli,  David Jones, Desigual, Paquetage, La Bagagerie ve hatta küçükler için Hello Kitty gibi ünlü markalardan binlerce çanta ve aksesuar modelleri, kadın ve erkek giyiminde Desigual, Esprit, Levis, Diesel, Eleven Paris gibi birçok markanın geniş ürün yelpazeleri bulunmakta. Almak istediğim terliği ararken sitedeki ayakkabılar, çantalar arasında kayboldum diyebilirim.
Kışa ramak kalmışken kışlık bir kaç parça seçmek için yine Spartoo'ya baktım ve yine ürünler arasında kayboldum. Aşağıda sizinle de paylaşacağım ürünler sitede uzun vakitler geçirip işte bunlar dediklerim. Son seçim için karar vermeme yardım ederseniz sevinirim :)

Spartoo.com.tr
Bu sezon için bir bota ihtiyacım var. Siyah ve hafif topuklu bir bot ararken bu 3 modelin arasında kaldım. Site de o kadar güzel bot modelleri var ki seçim yapmak zor. Belirtmeden geçemeyeceğim, ürünlerle ilgili açıklamalar o kadar iyi ki, ayakkabının materyali hatta numarası ile o kadar detaylı bilgiler var ki, seçim yaparken içim çok rahat. Mesela kalıbı standartsa altında normal ayak numaranızı seçiniz ya da dar kalıp ise 1 numara büyük seçiniz gibi uyarılar var. 

Spartoo.com.tr
Bu kışın diğer ihtiyacı hem sıcak tutacak hem de şık görünecek bir mont. Montlarda da yine her zaman ki bedeninizi seçiniz gibi açıklamalar mevcut. Benim mont ararken yine istediğim siyah bir monttu ama 3 değişik renk ve model mont arasında kaldım. Trençkot ise önümüzde ki bahar için düşündüğüm bir model

Spartoo.com.tr
Çanta sezonluk alışverişin olmazsa olmazı. Aslında çanta almak için sezon beklemeye gerek yok, en acil ihtiyaçların başında çünkü :) Ben yine çanta modelleri arasında da kayboldum ve yine 3 model arasında kalakaldım. İnternetten çanta alışverişinde dikkat ettiğim şeylerden biri en, boy şeklinde ölçü detayı. Spartoo'da çanta materyali ve ölçü gibi detaylar mevcut.
Sitede sekmelerden istenilen ürüne ulaşmak kolay. Telefon ya da mail ile müşteri hizmetlerine ulaşılabiliyor, ürün ya da sipariş ile ilgili bilgi alınabiliyor. Siparişlerde kargo ücreti yok. Ayrıca Spartoo.com.tr 'den android ve iphone ugulamaları ile de alışveriş yapmak mümkün. 
Detaylı bilgi alıp ürünleri incelemek için  Spartoo.com.tr
Spartoo'yu facebook, twitter ve instagramdan da takip edebilirsiniz.

4 yorum:

Hoşgeldiniz! Yorumunuzla bloguma değer kattınız, çok teşekkür ederim🌼🌼🌼