30 Mart 2017 Perşembe

Ataşehir Mimar Sinan Parkı

Daha önce gezi blogumda Ataşehir Mimar Sinan Parkı'ndan bahsetmiştim. Mimar Sinan Parkı 60.000m² alanı olan, içerisinde yürüyüş yolları, çocuklar için oyun alanları, üstü kapalı masalı ve oldukça geniş olan piknik ya da oturma alanları ve bir kafe bulunan bir park. 
Parkın içerisinde ayrıca Mimar Sinan Camii ve Düştepe Oyun Müzesi bulunuyor. 



Bazen dışarı çıkıp gezmek istersiniz ama trafik ve kalabalık sizi durdurur ya, işte o durumlarda 2 kaçış noktamızdan biri burası. Diğeri de Nezahat Gökyiğit Botanik Bahçesi.

Burası benim için ''küçük yeğenimle benim parkım''. İstanbul ziyaretlerinde alışverişe gidilen günlerde biz de yeğenimle bu parka geliyoruz. İçerisinde sıkılmadan bir kaç saat geçirebiliyoruz.

Sabahları yürüyüş ve spor için de uygun. Yürüyüş yolları çok güzel. Ayrıca spor aletlerinin olduğu bir park da mevcut.

İster evden bir piknik sepeti ile ister parkın karşı tarafta bulunan Bulvar 216 AVM'den yiyeceklerinizi alıp burada yiyebilirsiniz. Çardakları süsleyip açık havada doğum günü yapanlar, hatta böreğini, kısırını alıp gün yapanlar bile var.

Çocukla nereye gidelim diye düşünenlere tavsiye ederim.



Havalar ısınırken, park / piknik sezonu açılırken gidilecekler listesine eklemeli.

10 yorum:

  1. Sayende bir yer daha keşfettim.Çok güzel gerçekten ,insan arada böyle yerlere kaçıp nefes almak istiyor. Listeye ekledim bile :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İstanbul'un her yerinde böyle geniş parklar olması lazım aslında ama site yapmak park yapmaktan daha önemli :(

      Sil
  2. çok güzel düşünülmüş ama TEM'in tam dibinde olması beni rahatsız ediyor hep..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Burası çok dibinde değil biraz daha mesafeli mesela Nezahat Gökyiğit daha yakınında. Ama düşününce İstanbulda egzozdan sanayi dumanından etkilenmeyen yer kalmadı her yer iç içe geçti. Yeşilliğine ve yürüyüş alanı olmasına aldanıyoruz işte.

      Sil
  3. çok güzel bir yer ama evet tam yol kenarında olması ne kadar sağlıklı :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok yakın değil aslında ama mesela ünlülerimizin yaşam koçu ile yürüdüğü Bebek sahili de yol kenarı. İstanbulda trafikten egzostan kaçış yok maalesef. Sağlıklı yaşam için başka şehirlere gitmeli.

      Sil
  4. ne kadar güzelmiş, Ataşehir bana çoook uzak ama olsun ki , teşekkür ederim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belli olmaz belki bir gün yolun düşer :)

      Sil
  5. çok güzeel ilk defa gördüm umarım bir gün uğrama imkanım olur :)

    YanıtlaSil

Hoşgeldiniz! Yorumunuzla bloguma değer kattınız, çok teşekkür ederim🌼🌼🌼