30 Ekim 2016 Pazar

Caudalie Polyphenol C15 Anti-Wrinkle Eye & Lip Cream

Caudalie Polyphenol C15 Anti-Wrinkle Eye & Lip Cream
Caudalie Polyphenol C15 Anti-Wrinkle Eye & Lip Cream göz ve dudak bakımı için olan bir krem. Yorgunluk izleriyle savaşan kırışıklık karşıtı krem. Bu çift etkili jel formundaki krem koyu halka görünümünü azaltır ve göz ve dudak çevresini yatıştırır. "Polifenol + C Vitamini" içeren antioksidan ve kırışıklık karşıtı formülü Matrixyl 3000, eğrelti otu, at kestanesi, meyankökü ve hamamelis açısından zengindir. Anında sıkılaştırıcı, yatıştırıcı ve nemlendirici etki için idealdir!
Benim bu kremi kullanma amacım düzensiz uyumaktan koyulaşan gözlerimi rahatlatmak, göz altlarımı nemlendirmek. Kırışıklık karşıtı vaadi çok iddialı, böyle bir beklentim var ama aynı zamanda da yok :) Neyse bakalım Caudalie Polyphenol C15 Anti-Wrinkle Eye & Lip Cream vaatlerini gerçekleştirmiş mi?


Caudalie Polyphenol C15 Anti-Wrinkle Eye & Lip Cream
Plastik, ince uçlu tüp bir ambalajı var. İnce ucu sayesinde kullanmak istediğim kadar krem alabiliyorum. Hafif bir kokusu var ama belli belirsiz ve rahatsız edici bir koku değil. Kremin kıvamı güzel, hem tüplü ambalajdan kolay alınıyor hem de sürmesi ve cilde yedirmesi, dağıtması  kolay. Uykusuzluktan oluşan koyu renkli göz altlarımı rahatlattığını söyleyebilirim, aydınlık ve canlı bir görünüm veriyor. Nemlendirmesi ise orta, bazen fena değil diyorum bazen de hiç yeterli gelmiyor. Şöyle ki, aslında göz altlarım kuru değildi fakat son dönemlerde yaşadığım aşırı derecede kansızlık ve uykusuzluk gözlerime yansıdı. Ben de daha önce ayda yılda bir kullandığım kapatıcıyı her makyaj yaptığımda kullanmaya başladım. Bu da göz çevremde yavaş yavaş kuruluğa yol açıyor. Çok kuru olmayan göz çevremde ben nemlendirmesinden memnun kalmadım, çok kuru göz çevresi olanlara kesinlikle yeterli gelmeyecektir diye düşünüyorum. İnce çizgiler konusunda da başarılı olduğunu gözlemledim. 
Paraben, parfüm, fenoksietanol, mineral yağ ve renklendirici içermeyen Caudalie Polyphenol C15 Anti-Wrinkle Eye & Lip Creami göz altlarımı rahatlatıp verdiği aydınlık ve canlı görünüm nedeni ile sevdim fakat verdiği nemi yeterli bulmadım. 
Bu serinin serum ve nemlendiricisini merak edenleriniz varsa daha önce kozmetik blogumda yazmıştım.

9 yorum:

  1. Nemlendirmesi iyi olsaydı şans verirdim :( ama zaten aşırı kuru göz altlarım var boşuna almayım. Bilgilendirme için teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Denemeye devam, bakalım aradığımız göz kremini bulabilecek miyiz?

      Sil
  2. Cildim kuru olduğu için bana yeterli gelmeyebilir...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Göz altlarınız kuru ise yeterli gelmeyecektir.

      Sil
  3. fena değildi ama bir anti-aging ürün ile destekledim diye hatırlıyorum bunu..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başka bir kremle desteklemek iyi olmuş, aklıma gelseydi ben de öyle yapardım :)

      Sil
  4. Benim de goz cevrem cok kuru degildir, nemlendirmesini bir sure sonra yetersiz bulmustum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok kuru göz çevresi olanlara hiç yeterli gelmeyecektir.

      Sil
  5. MARKAYI DUYDUM ama kullanmak bir türlü kısmet olmadı :) belki ilerde diyelim :)

    YanıtlaSil

Hoşgeldiniz! Yorumunuzla bloguma değer kattınız, çok teşekkür ederim🌼🌼🌼