25 Ekim 2016 Salı

Capicade Saç İçin BB Krem

Saç için BB kremi duymuş muydunuz? Capicade Saç İçin BB Krem saçlar için 7 etkiyi vaadeden durulanmayan bir bakım kremi. 
 Capicade Saç İçin BB Krem'in vaat ettiği 7 etki;
1) Nemlendirme     2) Bakım     3) Yumuşaklık     4) Parlaklık     5) Yoğunluk-Islak / kuru tarama kolaylığı     6) Hacim     7) Kondisyonlama - kırık saç uçları için onarma
İçeriğindeki inka fıstığı çekirdeklerinden elde edilen “Inca Omega Oil” ile kırık saç uçlarını onarmaya ve yeni kırık oluşumunu önlemeye, “Radiancyl” ile saç kalınlığını artırmaya, “Glycoenergizer Hair” ile saçın ihtiyaç duyduğu enerjiyi sağlamaya ve saçların daha hızlı uzamasına yardımcı olur.
Capicade Saç İçin BB Krem'in pompalı bir ambalajı var. Saçlarım orta uzunlukta, dalgalı, gür, kalın telli ve zaman zaman çok kuru. Bu yüzden duşta saç kremi kullansam bile banyo sonrası durulanmayan bir ürün mutlaka kullanmam gerekiyor. Saçımın zor yapısı nedeni ile en çok denediğim ürünler saç ürünleri. Bunları da kozmetik blogumda ayrıntılı olarak yazdım daha önce. Capicade Saç İçin BB Krem'i de bu yüzden hemen denemek istedim.
Capicade Saç İçin BB Krem'i banyo sonrasında havluyla kuruladığım nemli saçlarıma uyguluyorum. Ambalajı pompalı ve genellikle 1 pompa krem benim saçıma yeterli oluyor. Yapısı yoğun, saç kremine göre daha katı bir yapısı var. Saç diplerime getirmeden saçıma iyice yediriyorum. Yoğun yapısına rağmen kolayca yediriliyor saça. Hafif , belli belirsiz bir kokusu var. 
Saçıma sürdükten sonra kendi halinde kurumaya bırakıyorum. Bazen kullandıktan kısa bir süre sonra uyuyorum. Sabah uyandığımda hacimli, belirgin dalgalı ve parlak saçlarım oluyor. Benim saçlarımda yağlanmaya ya da ağırlığa sebep olmadı. Saçlarım dalgalı olduğu için uzama ile etkisini hemen farketmem mümkün değil. Ama diğer vaatlerini gerçekleştirdiğini söyleyebilirim.
 Capicade Saç İçin BB Krem'e eczaneler ve online dermokozmetik satan sitelerden ulaşabilirsiniz. Fiyatı 64 TL. Düzenli okuyanlar bilir, ürünlere bazen pahalı veya uygun fiyatlı diye yorumlarım oluyor. 64 TL çok uygun bir fiyat olmamakla birlikte bu tarz ürünlere daha çok paralar ödediğim zamanlar da olmuştu. Mesela argan yağı , hindistan cevizi yağı ya da kuaförden alınan profeyonel diye geçen şampuan serileri.. Bu yüzden fiyat konusunda ortalardayım. Yine de daha uygun olsaydı tadından yenmezdi. İndirim dönemi takip etmekte fayda var.
***Basın ürünüdür, objektif yorumlarımı içerir. Capicade firmasına hediyeleri için teşekkür ederim.


10 yorum:

  1. Aaa ilk defa duydum ve şaşırdım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de ilk duyduğumda şaşırmıştım 🌸🌸

      Sil
  2. Bende dün ilk kez denedim bu kremi.Düzenli kullanım sonuçlarını merak ediyorum;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nemli saçıma sürüp toplamadan yatıyorum sabah uyanınca kıvır kıvır ahenkle danseden saçlarım oluyor. Umarım sen de seversin canım 🌸🌸

      Sil
  3. Ilginc bir urune benziyor, sac icin bb krem ilk defa duyuyorum :)

    YanıtlaSil
  4. Hep aynı şeyleri okumaktan sıkılan bünyeme çok iyi geliyor yazıların yine değişik bişi keşfetmiş oldum ki saç dedin mi akan sular durur bizde biliyosun :D Bunu aldım hedefe ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımm çok teşekkürler. Evet ben de senin saç yazılarını ve keşiflerini seviyorum biliyorsun. Umarım dener ve seversin canım 😋😋

      Sil
  5. I've heard good things about this capicade product! Going on my wish ♥ list now.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. I hope you will try and be satisfied. ♥♥

      Sil

Hoşgeldiniz! Yorumunuzla bloguma değer kattınız, çok teşekkür ederim🌼🌼🌼