24 Ekim 2016 Pazartesi

Dermokil Karma Ciltler İçin Nemlendirici

Dermokil Karma Ciltler İçin Nemlendirici
Dermokil, ürünlerinin içeriğinde cilt yapısına göre yeşil, beyaz ve pembe kil kullanan bir marka. İçerdiği mineral değerlere göre kilin rengi değişmektedir. Kullanılan kilin magnezyum, kalsiyum, potasyum, silisyum gibi mineral değerleri yüksektir. Ürünlerde kil topraktan çıktığı gibi herhangi bir kimyasal işlem görmeden sadece kozmetik kullanımına uygun mikronize ölçüde öğütülmek suretiyle kullanılmaktadır.

Dermokil Karma Ciltler İçin Nemlendirici
Dermokil Karma Ciltler İçin Nemlendirici krem formunda ve biraz yoğun bir yapıya sahip. Buna rağmen kolay sürülüyor ve cilt tarafından emiliyor. Kesinlikle ardında yapış yapış bir cilt bırakmıyor. İçeriğinde ki shea yağının veya gliserinin etkisi mi bilemiyorum ama silikonlu gibi bir yapısı var ve nemi cilde hapsediyor. Cilt uzun süre nemli kalıyor. (Gliserin neden olabilir, çünkü saçlarım için bir dönem gliserin kullanmıştım ve etkisi böyleydi.) Tedavi edici ya da yatıştırıcı özelliklerini çok göremesem de uzun süreli nem vermesi ve parlama yapmaması nedeni ile sevdim. Ayrıca cildim hassas, herhangi bir alerjiye veya akne, sivilce gibi bir duruma da yol açmadı. Ki ilk başladığımda en çok tereddüt ettiğim konu bu olmuştu. Ayrıca fiyatı da çok uygun olan bu nemlendiriciden sonra Dermokil ürünlerine daha fazla şans vermeye karar verdim.  
Gratis'te var mı tam hatırlamasam da Watsons'ta satıldığını biliyorum. Ayrıca parfümerilerde de mevcut. Uygun fiyatlı nemlendirici arayanlara bu nemlendiriciyi tavsiye edebilirim. (Fyatı 20 TL civarı)
Dermokil Karma Ciltler İçin Nemlendirici içerik listesi
Dermokil Karma Ciltler İçin Nemlendiricide ayrıca aşağıdaki içerikler bulunur;

Shea Yağı; Etkili bir nemlendiricidir. Antienflamatuar (iltihap önleyici)özelliği vardır. Sivilce, kuru deri, cilt lekeleri, çatlak, kırışıklık ve tahriş gibi sorunların giderilmesinde yardımcı olur. Güneş koruyucu özelliği bulunur.
-Gliserin; Çok iyi bir nemlendiricidir. Farma özellikli gliserin kullanılmaktadır. Cildi besleme ve yumuşatma, çatlak ve kurulukları giderme özelliğindedir.
-Allantoin;  İyileştirici, yatıştırıcı ve ciltte koruyucu özelliği vardır. Cilt tahrişlerinin iyileşmesine yardımcı olur.
-E vitamini; Antioksidandır. Cilt yaşlanmalarına karşı etkili bir vitamindir. Cildi ve hücreleri korur, pürüzsüz bir his verir.
-B5 Vitamini; İyileştirme özelliğindedir, cilt tahrişlerine karşı koruyucu bariyer görevi yapar. Cildin yenilenmesine katkı sağlar.
-Calendula Özü; Küçük cilt yaralarını iyileştirici ve yatıştırıcı özelliği vardır. Antienflamatuar (iltihap önleyici)özelliği vardır. Kuru ciltler için, çatlak ve kurumaları karşı etkilidir.
- Witch Hazel Özü; Yağlı ve karma ciltlerde doğal temizleyici ve toner görevindedir. Akne oluşumunu önlemeye yardımcı olur.
-Papatya Özü;  Sakinleştirici, gençleştirici ve yatıştırıcı özelliktedir. Cilt yumuşatma ve temizleme özelliği vardır.    

10 yorum:

  1. Artık soguklarda bolca nemlendiriciye ihtiyacımız var teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazın kullandıklarım kışın nemlendirmeye yetmiyor, daha iyi nemlendiren ürünlere geçiş yapıyorum ☺

      Sil
  2. Ben çok seviyorum bu nemlendiriciyi, dermokil'e yakışır cinste bir ürün cidden :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben tereddütlü başladım ama sevdim ♥

      Sil
  3. Güzel bir nemlendirici hele kokusuna bayılıyorum 😊

    YanıtlaSil
  4. Bence Dermokil ürünleri güzel oluyor mutlaka denemeliyim:))

    YanıtlaSil

Hoşgeldiniz! Yorumunuzla bloguma değer kattınız, çok teşekkür ederim🌼🌼🌼