20 Kasım 2017 Pazartesi

Birlikte Gezelim; Marmaris İçmeler ve Yat Limanı

İyi haftalar! Türkiye genelinde havalar ciddi şekilde soğudu bu hafta başı itibari ile. Haftaya içinizi açacak fotoğraflarla başlayalım o zaman.
Marmaris İçmeler
Marmaris İçmeler'deyiz yine. 
Marmaris İçmeler
Marmaris Siteler mevkiinden çıkıp İçmeler'e girişte solda Seyir Cafe vardı. Bu manzara oradan. Seyir Cafe bu sene yok, ama manzara izleyip fotoğraf çekme keyfi devam ediyor..

Marmaris İçmeler
Buradan manzara çok güzel
Marmaris İçmeler

Marmaris İçmeler
Manzaraya karşı kahve keyfi. Fotoğraf çekeceğim diye fincanı eğip bükerken kahvemi dökmüşüm 😀
Marmaris İçmeler

Marmaris Yat Limanı
Marmaris yat limanındayız. 
Marmaris Yat Limanı
Yemeğe geldik 😋
Marmaris Marina Starbucks
Marmaris Marina Starbucks'dayız. Marmaris'e Starbucks açılalı 2 sene oldu sanırım. H&M, Mango, Rossmann'da gelirse tam olucak 😃
Marmaris Netsel Marina
Netsel Marina'nın şemsiyeleri.

Bir sonra ki yazımda görüşmek üzere :)
--Devam Edecek--
🌸🌸🌸
Instagram hesaplarımı takip ederseniz sevinirim;

29 yorum:

  1. yagmurlu bır gunde ıcım acıldı resımlerle :)

    YanıtlaSil
  2. Senin bu yazıların şimdiden yazı özletiyor Sevdacım :)

    YanıtlaSil
  3. içmeler çok güzel bir yer harika fotolar çekmişsin yine denizi özledim :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İçmeler harikadır ♥ Teşekkürler beğenmene çok sevindim :)

      Sil
  4. Yine yaz tatili canlanıverdi gözümde :/

    YanıtlaSil
  5. Kaç senedir giderim hala gezecek ne çok yeri var şaşarım...Marmaris bildiğin cennet Sevda'cım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben deeee :) Gitmediğim o kadar çok yeri var ki. Gerçekten cennet :)

      Sil
  6. offf ne güzel fotolaaar ferah ferah :)

    YanıtlaSil
  7. harika görseller, deniz kokusunu hissettim :)

    YanıtlaSil
  8. Harika fotoğraflar içim açıldı, kalamar da cabası :))

    YanıtlaSil
  9. Ya hiç gitmedim eşimi ikna etmem lazım çok güzel görünüyor:))

    YanıtlaSil
  10. İçmeleri çok severim, kaç senedir gidemedim gerçi ama fotoğraflar sıcacık süper geldi şu soğuk günlerde!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim :) İçmeler çok güzeldir.

      Sil
  11. Vakti zamanında çocuklardan önceki dönemlerimizden birinde tatil yapma şansımız olmuştu İçmeler'de...Bak o günler geldi aklıma sayende :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah çocuklarla birlikte tekrar gidip eski anıları yad edersiniz :)

      Sil
  12. Maramaris çok güzel ya özellikle İçmeler'in denizi bir harika.Fotolar için teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, İçmeler'i ben de çok severim :)

      Sil
  13. İnsanın bu soğuk havalardan yağmurdan sıyrılıp oraya gidesi geliyor :)) çok güzel resimler teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  14. off bu görsellerle gidip görmüş kadar oluyorum sanki , teşekkür ederim :D

    YanıtlaSil

Hoşgeldiniz! Yorumunuzla bloguma değer kattınız, çok teşekkür ederim🌼🌼🌼