6 Aralık 2017 Çarşamba

Birlikte Gezelim; Marmaris

Marmaris Yat Limanı
Yine bir Marmaris yazısı ile geldim :) Çok güzel fotoğraflarım ve anlatacaklarım var. Paylaşmadan duramıyorum.
Marmaris Yat Limanı
Bir akşam üstü 😍

Marmaris Yat Limanı
Atatürk heykelinin önünde bekliyorum :) Buluşma mekanı.
Marmaris Yat Limanı

Marmaris Yat Limanı
Merhaba arkadaşlar, kanalıma hoşgeldiniz :)
Marmaris Yat Limanı

Marmaris Yat Limanı
Marmaris'in heykelleri de meşhurdur :)
Çarkıfelek çiçeği / passiflora incarnata
İşte en sevdiğim çiçek. Çarkıfelek çiçeği nam-ı diğer passiflora incarnata. (Ya da saat  çiçeği, fırıldak çiçeği) 
Çarkıfelek çiçeği / passiflora incarnata
Tropikal Amerika'dan dünyaya yayılan, 400 kadar türü olan bir çiçek. 
Çarkıfelek çiçeği / passiflora incarnata
Bazı türleri gerginliği ve endişeyi ortadan kaldırmak, sakinleştirmek, uykusuzluğu gidermek için kullanılmaktadır. Bu çiçeği ilk defa Marmaris'te gördüm. Her gittiğimde gidip bu çiçeği çekiyorum mutlaka. Şahane bir çiçek.
--Devam Edecek--

14 yorum:

  1. Bende tur ile gitmiştim çok güzel bir yer en çok ta Aşıklar yolunu beğendim ben :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aşıklar yolunu ben de çok severim. Özel araçla geçersem mutlaka duruyoruz o yolda :)

      Sil
  2. Unas imágenes preciosas! ♥️♥️♥️

    YanıtlaSil
  3. Fotoğraflar çok güzel. Teşekkürler..

    YanıtlaSil
  4. Marmaris'i çok severim blog ve instagramımın yarısı Marmaris'tir :)
    orada mı yaşıyorsunuz :)
    ve ben de beklerim bloguma :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, ben de çok severim Marmaris'i. Orada yaşamıyorum ama yılın nerede ise yarısında oradayım. Blogunuza geliyorum hemen :)

      Sil
  5. ay valla yazı özletiyosuuun ferahlatıyosun biziiiii :)

    YanıtlaSil
  6. Marmaris gerçekten çok güzel, özletti şimdi fotoğrafların da...

    YanıtlaSil
  7. Görsellerinizle Marmaris'i gezmiş kadar oluyorum, gidebilmek dileğiyle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım gidersin mükemmel bir yer Marmaris :)

      Sil

Hoşgeldiniz! Yorumunuzla bloguma değer kattınız, çok teşekkür ederim🌼🌼🌼