3 Kasım 2016 Perşembe

Cildinizin Destekçisi Bepanthol

Cilt pek çok nedene bağlı olarak hasar alabilir. Bu yüzden düzenli olarak bakım ve onarıma ihtiyaç
duyar. Eğer gereken ürünler ile gereken bakım yapılır ise cildimiz sağlıklı kalabilir. Her insanın cildinde farklı hasarlar oluşabilir. Cildin durumuna ve yapısına göre de ihtiyaç duyulan ürünler farklılaşabilir. Ancak tüm ciltlerin ortak bir ihtiyacı vardır ki, o da nemdir. Cildin yapısına uygun ürünler ile cilde ihtiyacı olan nem verilmelidir. Nemsiz bir cilt sağlıklı değildir. Örneğin; her gün makyajımı temizledikten sonra cilt bakımı için Farmasi’nin temizleme sütü ve toniğini uyguluyorum. Karma bir cilt yapısına sahip olduğum için cildime uygun olan ürünü tercih ediyorum. Böylece cildimi havanın kirinden ve makyaj kalıntılarından arındırıp, gözeneklerimi temizledikten sonra tonik ile tekrar sıkılaştırabiliyorum. Haftada bir kere temiz cildime uyguladığım Nivea yağ dengeleyici maske ve arada uyguladığım nem maskeleri ile hem cildim gereken neme kavuşuyor hem de kir ve yağlardan arınmış oluyor.


Bepanthol El ve Yüz Bakım Kremi cilde yeterli miktarda nem vererek canlı kılıyor. Krem, su içinde yağ emülsiyonundan formüle edilerek üretilmiştir. Cilde ihtiyacı olan nemi vererek yumuşaklık
kazandırmaya yardım ediyor. Ciltte en sık görülen hasar, çevre koşullarından, yaptığımız makyajdan
ve susuzluktan dolayı kurumasıdır. Ürün bu kurumayı ortadan kaldırıyor. Kuruyan ciltler hassaslaşır,
pul pul dökülür ve cansız, mat bir görünüme bürünür. Böylece erken yaşlanma belirtilerinin 
oluşmasına, hasarlara daha açık hale gelir. Bepanthol El ve Yüz Bakım Kremi ile sürekli açıkta kalarak dış hasarlara yatkın olan el ve yüzümüzü nemlendirmeye, gerginliklerin giderilmesine destek olur. Böylece cildimiz ihtiyacı olan nemi kazanarak yumuşar. Ayrıca yer kaplamayan boyutu ve kolay
sürülerek hızla emilmesi ile tercih sebebidir. İçerisinde bulunan Provitamin B5 ile kurulukların
düşmanıdır. Herhangi bir parfüm, renklendirici, antiseptik bulundurmaz. Masaj yaparak uygulanır ise
emilimi daha da kolaylaşır. Bepanthol El ve Yüz Bakım Kremi ile cildinize ihtiyacı olan nemi
kazandırmak, yumuşatarak cildinizdeki hasarları aza indirmek istiyorsanız en yakın yerden 

4 yorum:

  1. evimizden eksik etmediğimiz kremlerden biri. yıllardır güvenerek kullanıyoruz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok severek kullanıyorum, olmazsa olmazımız 😎😎

      Sil
  2. Ben de ara ara kullanıyorum.Gerçekten güzel bir ürün :)

    YanıtlaSil

Hoşgeldiniz! Yorumunuzla bloguma değer kattınız, çok teşekkür ederim🌼🌼🌼