27 Kasım 2016 Pazar

Avene Physiolift Göz Çevresi Bakım Kremi

Avene Physiolift Göz Çevresi Bakım Kremi
Bundan 1-2 yıl öncesine kadar düzenli göz kremi kullanmıyordum. Göz çevrem yine de nemli ve yaşa bağlı bir miktar kazayağı çizgisi dışında problemim yoktu. Yaşadığım aşırı kansızlık ve uyku bozukluğu neticesine kararan göz altlarım için yine arada bir kullandığım göz altı kapatıcısını her gün kullanmaya başlayınca göz altlarım da kuruma da başlamış oldu. Böylece benim de düzenli göz kremi kullanma serüvenim başlamış oldu.
Bir göz kreminden ne bekliyorum;
-Nem verme
-Aydınlatma
-Çizgi önleme / açma
Nem verme ve aydınlık görünüm en önemlisi. Zaman zaman daha canlı, aydınlık görünüm veren göz kremleri kullanmış olsam da şu ana kadar nem konusunda işte bu diyebileceğim bir göz kremi kullanmadım. Üstelik de göz altlarım bir çok kişiye göre normal, çok kuru değil.

Avene Physiolift Göz Çevresi Bakım Kremi
Avene Physiolift Göz Çevresi Bakım Kremi'nin Vaatleri Nelerdir?
Göz çevresinde görülen çizgileri giderir, sıkılaştırır. AscofillineTM, Hyaluronik asit mono-oligomerleri v e Retinaldehit içerik kombinasyonundan yararlanır: hücre aktivitesi yeniden canlandırılır ve cilde kollajen ve hiyaluronik asit takviyesi* sağlar. - Dextran sülfat; göz altı şişliğini ve koyu renk halkaları önlemeye yardımcı olur. - Yatıştırır: Yatıştırıcı ve tahriş giderici özelliklere sahip Avène termal su açısından zengindir. 
Avene Physiolift Göz Çevresi Bakım Kremi
Avene Physiolift Göz Çevresi Bakım Kremi'ni akşamları sürüyorum. Ambalajı pompalı ve sağlam. Yarım pompa kadar krem her iki göz için yeterli geliyor. Yapısı biraz kalın fakat kolayca emiliyor. Dokusu çok güzel ve yapış yapış bir his vermiyor sürdükten sonra. Göz çevresinde nemli ve pürüzsüz bir gerginlik oluşuyor. Bu gerginlik kuru bir his olarak değil de toparlama, sıkılaşma anlamında. Çok derin kırışıklığım yok, gülünce ya da mimik yapınca ortaya çıkan kaz ayağı çizgilerim var. İnce çizgiler için olumlu özelliğini gözlemledim ama kaz ayağı bölgesindeki derin çizgilerde faydasını göremedim. Koyu göz çevresinde de tamamen etkili olduğunu düşünmüyorum, gece sürüp uykumu alabildiğim günlerde daha sorunsuz gözlerle uyanıyorum. Bu daha çok düzenli uykunun güzelliği gibi geliyor tabi bana.
Avene Physiolift Göz Çevresi Bakım Kremi'ni genel olarak beğendim, nemlendirmesi 1-2 tık daha fazla olsa sorulmadan bile önerebileceğim bir krem olabilirdi. Yine de eğer bir göz kremi önermemi isteyen olursa Avene Physiolift Göz Çevresi Bakım Kremi'ni önerebilirim.
Fiyatı 109 TL civarı. portaklrengi.com'da Avene ürünlerinde %20 indirim +3 al 2 öde var.  İndirimler takip edilerek daha uygun fiyata almak mümkün.

10 yorum:

  1. elimdekiler bitince ben de bunu alacağım sanırım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben beğendim, bitince de aklıma yatan bir şey bulamazsam tekrar alabilirim :)

      Sil
  2. Güle güle kullan Sevda'cım.Bende haftanın bazı geceleri bu serinin yoğun bakım kremini kullanıyorum;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım. Memnun musun yoğun bakım kreminden?

      Sil
  3. Düzensiz uyku ne kötü sonuçlar doğuruyor değil mi? Bu krem aklımda bulunsun elimdekiler bitince krem arayışına girmeyi düşünüyordum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen canım, sağlık için düzenli uyku şart.

      Sil
  4. Güle güle kullan Sevda. Bendeki çizgiler de hafif, işime yarayabilir..

    YanıtlaSil

Hoşgeldiniz! Yorumunuzla bloguma değer kattınız, çok teşekkür ederim🌼🌼🌼