20 Aralık 2016 Salı

Ecowell Organik Yüz Toniği

Bugün ki yazımın konuğu Ecowell Yüz Toniği. Ecowell bir organik kozmetik markası. Ürünleri zararlı sentetik kimyasallar, silikon, parabenler, sls ve sles, renklendirici, sıvı parafin, petrol bazlı kimyasallardan arınmış durumdadır. 
Ecowell Yüz Toniği içeriğindeki organik papatya özü ve organik mersin suyu sayesinde cildinize bahar esintisi ve enerji getirir. Bu özel karışım cildinizdeki fazla sebumu temizleyerek, gözeneklerin arınmasına yardımcı olur, cildinizi arındırır, canlandırır ve rahatlatır. Ecowell Yüz Toniği içeriğinde yüksek oranda bulunan organik mersin suyu sayesinde akne ve siyah noktaların oluşumunu önlemeye yardımcı olur. Her cilt tipine uygundur.

Ecowell Yüz Toniği'nin spreyli bir ambalajı var. Sprey ambalajlı kullandığım ilk tonik. Bazen sadece akşamları, çoğunlukla sabah-akşam temizlenmiş cildime bir pamuk yardımı ile uyguluyorum, ardından nemlendiricimi sürüyorum. Çok yoğun bir papatya kokusu var, hatta gece kullandığımda sabah hala koku odamda oluyor. Cildimi güzelce temizleyip nemlendiriciye hazırladığını düşünüyorum, cildi canlandırma konusunda da başarılı. 
Kullandığım süre boyunca cildimi kurutmadı ve herhangi bir alerjik reaksiyona sebep olmadı. 
Daha önce sadece online alınabiliyordu  (Lila Kutu) artık Watsons'lardan da almak mümkün. 

10 yorum:

  1. İhtiyacım yok aslında ama aklımda bulunsun canım 😊 sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. ben de çok sevmiştim şişesini de sakladım şimdi fırça temizleme suyu koyuyorum içerisine..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şişesini ben de atmayacağım muhtemelen :)

      Sil
  3. markayı ilk kez duydum :) güle güle kullan spray gibi olması da hoş olmuş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok popüler olmasa da popüler bir markadır aslında. Teşekkür ederim :)

      Sil
  4. Güzel bir ürüne benziyor.Aklımda olsun canım ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sıra gelirse yeni deneneceklerden, tavsiye ederim canım ♥

      Sil
  5. En sevdiğim toniklerden biridir. Markanın yıkama jeli ve toniğini aynı anda kullanmıştım ve o dönem cildim ışıl ışıldı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Diğer ürünleerini kullanmadım ama merak ediyorum. İlk fırsatta deneyeyim :)

      Sil

Hoşgeldiniz! Yorumunuzla bloguma değer kattınız, çok teşekkür ederim🌼🌼🌼