15 Kasım 2016 Salı

Dr Scheller Argan Oil & Amaranth Anti-Wrinkle (Kırışıklık Karşıtı) Serum

Dr Scheller Argan Oil & Amaranth Anti-Wrinkle (Kırışıklık Karşıtı) Serum
Dr Scheller Argan Oil & Amaranth Anti-Wrinkle (Kırışıklık Karşıtı) Gündüz Kremini daha önce kozmetik blogumda yazmıştım. Dr Scheller Argan Oil & Amaranth Anti-Wrinkle (Kırışıklık Karşıtı) Serum'u da  bitirdiğime göre artık yorumlayabilirim. 
Serinin serumu da kremi gibi içerdiği fas argan yağı ve amaranth çekirdeği ile silikon, mineral yağlar, sentetik renklendirici ve paraben içermemesi ile dikkat çekiyor. 

Dr Scheller Argan Oil & Amaranth Anti-Wrinkle Serum
Dr Scheller doğallıktan vazgeçemeyenler için, %100 organik sertikalı, saf ve doğal ürünleri olan Alman kökenli bir cilt bakım markası. 

Dr Scheller Argan Oil & Amaranth Kırışıklık Karşıtı Serum
Amaranth nedir?
Amaranth benim de adını bu kremle duyduğum bir bitki. Son dönemlerin chia, kinoa gibi geniş alanlarda faydası olan akıllı bitkilerden. Protein ve lif içeriyor, ayrıca kilo vermeye yardımcı, kanser, diyabet ve kalp rahatsızlıkları gibi bir çok hastalığa da faydalı. Amaranth çekirdeği de cildin elastikiyetini arttırıp çizgi ve kırışıkların oluşmasını önlüyormuş.

Dr Scheller Argan Oil & Amaranth Anti-Wrinkle (Kırışıklık Karşıtı) Serum
Eskiden serumlar için 30+ ya da 40+ da kullanılabilir gibi kanaatlerimiz vardı. Son dönemlerde aksi belirtilmediği sürece 25+ civarı kullanılabiliyor serumlar. Dr Scheller Argan Oil & Amaranth Anti-Wrinkle (Kırışıklık Karşıtı) Serum'u cam bir şişede ve damlalıklı kapağı var. Şeffaf ve akışkan bir yapıda. Hafif ve doğal olduğu belli olan bitkisel bir kokusu var. Damlalıklı ambalajı pratik, Genellikle 3-4 damla tüm yüzüme yeterli geliyor. Bazen cildimi çok kuru hissettiğimde bir kaç damla daha uyguladım. Pürüzsüz bir yapısı var ve kolay sürülüyor. Sürdükten sonra bir kaç dakika bekleyip üzerine nemlendiricimi uyguluyorum. 
Kırışıklıklar için etkisini gözlemleyemedim ama cildimi toparladığını ve canlandırdığını söyleyebilirim. Ayrıca verdiği nemi beğendim, çok kuru ciltli değilim ama cildim zaman zaman kuruyor. Kullandığım sürece nemlendirmesi yeterli geldi. Herhangi bir alerjiye de neden olmadı. 
Temiz içerikli bir serum arayışındaysanız tavsiye ederim.

4 yorum:

  1. bunu denemek aklımda şu anda kullandığım loreal bitince bakacağım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fiyatı da fena değil, tekrar alabilirim ben de.

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. 100 TL civarı ama indirimleri takip ederek daha uygun fiyata alınabilir.

      Sil

Hoşgeldiniz! Yorumunuzla bloguma değer kattınız, çok teşekkür ederim🌼🌼🌼