13 Eylül 2016 Salı

Zao Organic #103 Sedefli Far

Zao Organic #103 Sedefli Far
Zao Organic #103 sedefli farı yorumlamadan önce Zao Organic hakkında bilgi vermek istiyorum. 
Zao Organic #103 Sedefli Far
Zao Organic , doğaya aşık olan herkes için yaratılmış organik ve yeniden doldurulabilir (refil) makyaj markasıdır. Ocak 2012 yılında başlatılan bu berrak doku her kadını doğadan gelen doğallık ile tanıştırıyor. .Zao Organic, cildinizi güzelleştirmek için aktif organik maddeler ile zenginleştirilmiş %100 doğal kökenli* formüllerle geliştirmiştir. Göz kamaştırıcı renkleri ve dokusu ile, uzun süre kullanım rahatlığı sizi baştan çıkarır. İçeriğindeki modern, mükemmel ve doğal sunumu ile bambunun keyfini çıkarın.Bambudan gelen güzellik ve doğallık' temasıyla Zen ve Tao felsefesi ile yola çıkan Fransız organik makyaj markası Zao Organic'in, içeriğinde petrokimya endüstrisine ait hiçbir madde bulunmayan ürünleri, cildinizi güzelleştirmek için aktif organik maddeler ile zenginleştirilmiş, %100 doğal kökenli* formüllerle geliştirmiştir. Bütün ürün aralığı %100 doğal ve organik sertifikalıdır. 
Zao Organic organik ve doğal olduğu için firma da ürünleri konusunda çok iddialı. Hatta makyajınızla uyuyabilirsiniz ya da makyajınızla güneşlenebilirsiniz diyecek kadar ürünlerine güveniyorlar. Zao Organic #103 sedefli farın ilk olarak bambu ambalajı dikkat çekiyor. Ambalajı doğal ve oldukça şık. Refill ambalaj, bitince yeni farı alıp aynı ambalajda kullanabiliyorsunuz. Far bana kargo yolu ile parçalanmış bir şekilde ulaştı. Aslında presleyebilirdim ama doğal içeriğini bozmak istemediğimden bu şekilde kullanıyorum. (Kırık Allık Presleme ve Kırık Far Presleme Yazılarım )   
Zao Organic #103 sedefli far firma bilgilerinde pembe olarak geçse de daha çok şeftali / somon tonlarında. Simli olmayan hafif bir ışıltısı var. Pigmentli bir far. Kolay sürülüyor, tozutma hakkında yorum yapamayacağım ben de ki zaten kırık ve toz halinde olduğu için. Kalıcılığı ortadan biraz az, bir baz ile kullanılmasını tavsiye ederim. 
Zao Organic #103 Sedefli Far
Rengi o kadar güzzel ki, çok rahatlıkla allık olarak kullanılabilir. İlk bronzlaştığım günlerde allık olarak denedim ve çok hoşuma gitti. Aydınlık ve doğal duran bir renk. İçeriği de temiz olunca gönül rahatlığı ile uyguladım yüzüme.
Farın fiyatı 129 TL. Zao Organic Shop'tan inceleyebilir veya satın alabilirsiniz.

***Basın ürünüdür, objektif yorumumu içerir. Zao Organic'e teşekkür ederim.

7 yorum:

  1. Rengi harikaymış hemen aklıma allık olarak kullanmak geldi benim de 😄

    YanıtlaSil
  2. Renk çok güzel gerçekten, allık gibi kullanılabileceği konusunda hemfikirim.
    Güle güle kullan...

    YanıtlaSil
  3. Merhaba, takipteyim bana da beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, hoş geldin :) Geliyorum ilk fırsatta <3

      Sil
  4. Uygun fiyatlı olsalar da hep organik kullansak :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen, ya da arada ciddi indirim yapsalar tadından yenmez ♥

      Sil

Hoşgeldiniz! Yorumunuzla bloguma değer kattınız, çok teşekkür ederim🌼🌼🌼