21 Eylül 2016 Çarşamba

Tarte Empower Flower Amazonian Clay Collector's Palet

Tarte Empower Flower Amazonian Clay Collector's Palet bana çok Sevgili Tuba'cığımın geçen doğum günümde hediyesiydi. Kendisi ile bir konuşmamızda artık çok fazla kozmetik almak istemediğimi ama sadece Tarte'nin allıklarını merak ettiğimi söylemiştim. Benim düşünceli Tuba'cım bunu unutmamış ve bana Tarte'nin bu paletini almış. Görünce nasıl şaşırdım, nasıl sevindim anlatamam. Tuba'cığıma bir kez daha teşekkür ediyorum. Kişisel Yaşam Uzmanı olan Tuba'cığımın web sitesini inceleminizi de öneririm; www.tubasahin.com

Tarte Empower Flower Amazonian Clay Collector's Palet 'i yazmam biraz gecikti, çünkü benim sağlık durumum ile ilgili bazı aksilikler olunca hem denemeye başlama hem de fotoğraflama ve yazma aşamaları gecikti. Palet 8 far, 2 allık ve 1 bronzer içeriyor. 2 allık yerine keşke 1 allık 1 de aydınlatıcı olsaymış. 
Çiçekli karton ambalajı çok şık. İçerisinde geniş bir de aynası var. Bu arada belirtmeliyim ki palet limited edition, yanı bir sezon için sınırlı sayıda üretilmiş, devamı olmayan bir palet. Türkiye'de görmedim ama yurtdışında bazı sitelerde satışı var. İnce bir palet olduğundan seyahatlerde taşınması kolay. Mıknatıslı bir kapağı var, henüz açılma gibi bir sorun yaşamadım. 

Farlardan üstte soldan ilk far (Compassionate) mat bir bej. Pigmentasyonu fena değil ama yapısı kuru, uygulaması da biraz zor. Kalıcılığı da orta diyebilirim. Bu sıranın sonunda  ki koyu kahve far (Powerful) da aynı şekilde, mat, pigmentli, sürümü zor ve kalıcılığı orta. Diğer iki far (Vivacious ve Pretty) yapıları yumuşak, uygulaması kolay ve kalıcılıkları fazla. 
Alt sırada solda ki far (Energetic) yine mat yapıda, güzel bir taupe tonu. Mat yapıda ve uygulaması zor. Yanında ki (Eco-chic) de yapı olarak tozutan bir far, kalıcılığı orta. Soldan 3. (Charitable) pigmentli ama çok toz toz olan bir far. Sürüldüğünde kireç gibi duruyor.  Son far da (Glamorous) pigmentli, uygulama ve kalıcılık orta. Genel olarak farları sevdim, Palette tek sevmediğim far (Charitable) oldu. 

Paletin sağ tarafında 2 allık ve 1 bronzer var. Soldan ilk allık (Trustworthly) şeftali tonlarında, yapısı biraz sert. Daha açık ciltlerde belli olacaktır ama bende belli belirsiz duran bir tonu var. Yine de diğer allıkla karıştırarak uygulamayı seviyorum. Fırçaya zor geliyor, kalıcılığı orta. Ortada ki allık (Empowering) tam benim sevdiğim tonlarda. Pembe-şeftali arası, pigmentli bir allık. Kalıcığı diğer allığa göre biraz daha yüksek. Bronzer (Park Ave Princess) altın renkli ışıltılar içeren açık bir kahve rengi. Benim bronzer anlayışıma pek uymasa da (mat ve ışıltısız koyu kahveler tercihim) bir kaç sefer denedim. Allıklarla karıştırarak kullanmayı daha çok sevdim. Kalıcılığı orta. 
 Tarte'nin ambalajlarını çok beğeniyordum ve özellikle allıkları olmak üzere ürünlerini çok merak ediyordum. Tarte Empower Flower Amazonian Clay Collector's Palet genel olarak sevdiğim bir palet oldu. Özellikle seyahatlarde mutlaka yanıma alıyorum.  

13 yorum:

  1. Tarte kozmetikten henüz bir ürün kullanmadım ama gözlemlediğim kadarıyla çok başarılı paletleri ^^

    Güle güle kullan bitanem, bize de küçük bir makyaj uygulaması gösterebilirsen süper olur ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok beğeniyorum paletlerini gördüğüm kadarı ile :) Makyaj fotoğrafı çekemiyorum becerebilirsem eklerim buraya. Çok teşekkürler <3

      Sil
  2. Cok guzel gorunuyor sevdacim gule gule kullan:)

    YanıtlaSil
  3. renkler ooldukça soft ve güzelmiş güle güle kullan..

    YanıtlaSil
  4. Hiç kıskanmadım 😒 Güle güle kullan canımıniçi. O sevmediğin kireç gibi duran farı, fırçayı ıslatarak sürmeyi bir denesen, belki seversin.

    Söylediğin gibi aydınlatıcısı da olsaymış 10 numara 5 yıldız olurmuş 💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım daha güzelleri senin olsun <3 Deneyeyim bakalım nasıl olacak.

      Sil
  5. Muhteşem bir paletmiş canım.Güle güle kullan .Benim gözümde fena halde allık paleti ve Bloom far paletine takılmış halde ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Filiz'cim :) Allık paleti dedin beni benden aldın, bakayım hemen paletlere.

      Sil
  6. Tarte bende cok merak ediyorum, ama ne almanyada satiliyor nede almanyaya siparis edebilecegim bir güvenli site bulabildim, bir tek sephora.com galiba onlarinda kargo parasi cok, düsünmek lazim :) Güle güle kullan! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım <3 Almanya'da da mı var yurtdışı alışveriş problemi? Amerika'ya sık sık gidip gelen birilerini bulsak keşke.

      Sil
  7. görüntüsü içaçıcı bir palet, bayıldım, enpowering allıkta favorim oldu :)

    YanıtlaSil

Hoşgeldiniz! Yorumunuzla bloguma değer kattınız, çok teşekkür ederim🌼🌼🌼