29 Eylül 2016 Perşembe

Jo Malone Blackberry & Bay Eau De Cologne

Jo Malone Blackberry & Bay Eau De Cologne
Jo Malone kokuları ile öne çıkan İngiliz  markası. Mumları, vücut ürünleri, karıştırılabilir kokuları çok ünlü. Türkiye'de bir kaç mağazası var ama (Ankara-Next Level AVM ve İstanbul'da -Nişantaşı ve Kanyon AVM) bu mağazalar halen yerli yerindeler mi bilmiyorum? Çünkü Türkiye web sayfaları yok ve internetten de fazla bir bilgiye ulaşamadım.
Jo Malone Blackberry & Bay Eau De Cologne böğürtlen ve defne esansı içeren, meyveli ve çiçeksi olarak tanımlanan bir koku. Koku notalarında böğürtlen, defne, greyfurt, çiçek esansları, vetiver ve sedir bulunmakta. 

Jo Malone Blackberry & Bay Eau De Cologne
Bu parfüm bir böğürtlen kokusu ile açılıyor. Aslında böğürtlen kokularını pek sevmem, bana fazla tatlı ve ağır gelir. Fakat Jo Malone Blackberry & Bay Eau De Cologne'da ki böğürtlen kokusu çok fresh. Odunsu esansların etkisidir belki bilemiyorum, ama bir tazelik etkisi var. Yumuşak bir koku, hatta ilk meyveli etki geçtikten sonra unisex bir etki bırakıyor. En son kalan halini ise Burberry Classic'e benzetiyorum ama notaları çok da benzemiyor. Tek ortak yönleri ikisinde de sedir bulunması, belki de bu yüzdendir anımsatması. 
Jo Malone kokularının fiyatları yüksek. (100 ml 370 TL , 30 ml 185 TL civarı) Maalesef genel kanı kokuların kalıcı olmadığı yönünde. Bana göre Jo Malone Blackberry & Bay Eau De Cologne günlük kullanılabilecek, kalıcılığı az olan bir koku. Günlük, kalıcı olmayan bir parfüm için de fiyatları çok yüksek. Fakat koku grupları değişik, kokladığınızda mutlaka almalıyım dediğiniz, sizi çarpan, aklınızda kalan bir kokusunu buluyorsunuz. Ayrıca karıştırılabilir parfümleri de ilgi çekici.
Siz Jo Malone ürünlerini denediniz mi? Beğendiniz mi?

10 yorum:

  1. Bu markayı tıpkı sizin gibi fresh bulan ve çok seven birkaç tane youtuber videosunda izlemiştim.. Henüz hiçbir deneyimim olmadı ama merak da etmiyor değilim.. Böğürtlen kokusuna da bayılırım ^^

    Kalıcılığı yüksek olsaydı bence o fiyata değerdi..

    Güzel paylaşım olmuş canım <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En azından mağazasını görünce kokularını deneyin derim, değişik ve ilgi çeken kokuları var. Kalıcılığı iyi olsa evet değerdi. Teşekkürler ♥

      Sil
  2. Açıkçası kalıcılığı az bir parfüme 187 TL vermem! Ama tam bir parfüm delisiyim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de verilmez ama bazen kalıcı olacağını düşünüyoruz ama belki de tenimize uymadığından hemen uçuyor. Ben de o parfüm delilerinden biriyim <3

      Sil
  3. Burberry classic'i severek kullanıyorum, sanırım bu da bana hitap edecektir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk notaları benzemiyor ama son kalan hafif hali benziyor, bir denemek lazım :)

      Sil
  4. Henüz denemedim ama kalıcılığı azsa almamki.. Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence denemek lazım ama genel yorumlar diğer kokuların da kalıcılığının az olduğu yönünde.

      Sil
  5. İstanbul'da Akasya avm'de de var mağazası . Ben uzun süre saf portakal çiçeği kokusu aradım. Kokladıklarımın tamamı da limonumsu kokulardaydı . En son Jo Malone'a gittim ama en büyük hüsranı yaşadım. Kokusu tamamen mandalina yağı gibiydi . Bileğime sıktığım kokular da avmde gezerken etkisini kaybedince almamaya karar verdim. :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok beğenilen kokuları olmasına rağmen yorumlar kalıcılığının az olduğu yönünde. Ucuz da değil :(

      Sil

Hoşgeldiniz! Yorumunuzla bloguma değer kattınız, çok teşekkür ederim🌼🌼🌼