10 Eylül 2016 Cumartesi

Scholl Velvet Smooth Express Pedi Elmas Taneleri İle Ayak Törpüsü


Scholl Velvet Smooth Express Pedi Elmas Taneleri İle Ayak Törpüsü uzun zamandır aklımdaydı, fakat ilk çıktığı dönemlerde indirime girmesini beklesem de çok küçük indirimler nedeni ile almak için  ddaha büyük bir indirim olur düşüncesi ile beklemeye karar vermiştim. Yaz aylarında terliksiz ve çorapsız halıya ve taşa basma neticesinde her yaz topuklarım sertleşiyor ve çatlıyor. Kışın da kapalı ayakkabılar, çoraplar yüzünden hava almayan ayaklarım çok iyi bir bakım istiyor.   
Scholl Velvet Smooth Express Pedi Elmas Taneleri İle Ayak Törpüsü'nün Vaatleri Neymiş?
Ayak bakım ürünü Scholl Velvet Smooth Express Pedi’nin elmas tanelerine sahip başlıklı ürünü kadınların vazgeçilmezi olacak! Elmas taneleriyle cildiniz güçlenirken, ayaklarınız da yumuşacık olacak. Üstelik 1 dokunuşta!
Scholl Velvet Smooth Express Pedi evde kullanım için ideal bir ayak bakım ürünüdür. 360 derece dönen özel geliştirilmiş silindir başlığı elmas taneleriyle şimdi farklı ayaklara uygun sertlikleriyle seçenekleri ile Sertleşmiş derileri bir dokunuşta temizler, ergonomik yapısı ile ulaşılması Zor yerlere ulaşır. Güvenlidir. Ayağınıza zarar vermez ve bastırırsanız durur.

Scholl Velvet Smooth Express Pedi Elmas Taneleri İle Ayak Törpüsü'nü Ben Nasıl Kullanıyorum?
Aslında daha önceleri ayaklarımı ılık suda bekletir ( ya da duş sonrası) pedikür yapardım. Scholl Velvet Smooth Express Pedi Elmas Taneleri İle Ayak Törpüsü'nü kullanmaya başlayınca önce duş alıp ayaklarımı kremliyorum. Ertesi gün de yani ayaklarım kuru iken topuklarımı törpülüyorum. Mutlaka ayaklar kuru iken kullanılması gereken bir cihaz. Ben genellikle duş teknesi veya küvet içerisinde yapıyorum. Çünkü törpüleme işlemini yaparken ölü deriler toz halinde etrafa saçılıyor. İlk kullandığım günlerde gazete ya da örtü üzerinde denedim ama içime sinmedi. En uygun, temiz ve hijyenik çözüm bu oldu benim için. Kullanırken fazla bastırmadan uygulamak gerekiyor. İlk kullanımda bile etkisi farkediliyor. Fakat bu etki geçici. Verimli bir sonuç alabilmek için düzenli kullanım şart. Özellikle çok kuru topuklarınız varsa. 

Ben kullandıktan sonra ayaklarımı yıkayıp kuruladıktan sonra ayaklarımı tekrar kremliyorum. Cihazın kenarında başlığı çıkarmak için bir düğme var. Oraya bastırıp kolayca başlığı çıkarıp ılık su ile başlığı yıkayıp kurulayıp kaldırıyorum. Cihaz 4 adet pille çalışıyor. Pilli mi daha iyi şarjlı mı konusu kafamı kurcalasa da şimdilik pilin bitme sorununu yaşamadığım için bu hali bana göre iyi. 

Scholl Velvet Smooth Express Pedi Elmas Taneleri İle Ayak Törpüsü'nün Bana Göre Artı ve Eksileri?
+++Artıları+++
İlk kullandığım bir kaç sefer de yerde bir örtü üzerinde denemiş ve eğilmeyi, kalkmayı sevmediğim için pratik bulmamıştım. Daha sonrasında küvet içerisinde denedim ve daha kolay geldi. Sorunlu topuklar için düzenli kullanımda pratik ve sonuca ulaştıran bir cihaz.
Biraz ağır, ama seyahata götürelemeyecek kadar değil. Yazın son tatili uzun süreceği için yanıma almayı unutmadım.
Ambalajı çok güzel, mavisi de güzeldi pembesi de güzel :)
---Eksileri---
En büyük eksisi fiyatı. İndirimsiz hali çok yüksek. İndirimleri kovalamakta fayda var alırken.
Sesli olması. Epilasyon cihazları gibi bir ses çıkarıyor. Sesten çok rahatsız olan biri olarak komşularında rahatsız olabileceğini düşünerek sabah erken ya da geç saatte kullanamıyorum. Oysa bazen tam da o saatlerde kullansam süper olacak gibi oluyor :)
4 adet pille çalışması. Henüz pil bitme durumunu yaşamadım ama şarj daha mı iyi sanki?
Kuru kullanım değil de banyo sırasında kullanabileceğimiz ıslak kullanımlı bir cihaz harika olurdu. Islak kullanılabilecek olanlar yurtdışında satışta aslında ama bize henüz gelmedi. (Ya da ben mi görmedim?)
Siz Scholl Velvet Smooth Express Pedi Elmas Taneleri İle Ayak Törpüsü'nü denediniz mi? Memnun kaldınız mı?
***Basın ürünüdür, objektif yorumlarımı içerir. Fikri Mühim ve Scholl Türkiye'ye teşekkür ederim.

8 yorum:

  1. Bir ara çok istedim almayı ancak çok pahalı 72lira ona verirsem :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de vermezdim :/ İndirimler takip edersen epey düşüyor fiyatlar.

      Sil
  2. ilk çıkan mavi olanı bende var. Vallahi paraya kıyıp aldım ama pili bende çabucak bitti. O kadar paraya daha kaliteli bir ambalaj beklerdim :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben düzensiz kullanıyorum o yüzden bitmedi henüz ama doğru, daha iyi bir ambalaj olabilirdi.

      Sil
  3. Cihazdan memnunum ama hakikaten ıslak kullanım süper olurdu 😉

    YanıtlaSil
  4. Biraz pahalı geldi fiyatı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana da öyle geliyor :( İndirim dönemlerinde alınabilir.

      Sil

Hoşgeldiniz! Yorumunuzla bloguma değer kattınız, çok teşekkür ederim🌼🌼🌼