26 Eylül 2016 Pazartesi

Pastel Nude 762 Kind Oje

Pastel Nude serisi ojeler Nude çılgınlığı yaşarken ilaç gibi geldi. 17 farklı nude tonu ile benim gibi fazla nude tonlarını sevmeyenlere bile nude ojeleri sevdirdi. 
Şişeler bildiğimiz Pastel şişesi, bu şişe formunu seviyorum aslında. Kapakları ve serisinin ismi yazan şişesi ile oldukça şık bir ambalajı var. Pastel Nude serisi ojelerin kapak kısmında isimleri yazıyor ayrıca arka kısmında da numarası var. Bu seriden bir kaç oje aldım ama ilk denediğim ''Kind'' oldu. Diğerlerini bilmem ama 'Kind''ı yapı olarak sevdim. 
Ben kahve alt tonlu ve bej renkli nude ojeleri pek sevmiyorum, kendime yakıştıramıyorum. ''Kind''  oje pembe alt tonlu çok güzel bir ton. Sürmesi kolay, acele sürdüğüm halde çizgi çizgi olmadı. Her zaman ki gibi ben aceleden biraz bozdum ama bu kesinlikle ojenin suçu değil. Maalesef oje sürerken kendime zaman tanımıyorum, sürer sürmez ya uyumam gerekiyor ya da evden çıkmam. Vakitlice sürersem de ya telefon çalar, ya saçımı düzeltirim v.s. v.s. Yani o oje illa ki bozulacak :)
Neyse konumuza dönersek 2 katta opaklaşan, kolay sürülen, kalıcılığı da orta olan ve tırnakta temiz ve kibar bir görünümü olan  ''Kind'' ojeyi ben çok beğendim.
Siz Pastel Nude serisi hakkında ne düşünüyorsunuz?

12 yorum:

  1. Bu rengi seviyorum, yazın çok fazla kullanmıştım..Grage,rose,stone favorilerim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel bir renk. diğerlerine de bakacağım :)

      Sil
  2. Pastel'in nude ojelerini sevmem sanmıştım ama bayılarak kullanıyorum .-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de öyle düşünmüştüm ben de sevdim :)

      Sil
  3. Çoğu bana açık oluyor bu serinin. Ama Camel favorim. Güle güle kullan canım :*

    YanıtlaSil
  4. Loving the post so much! Have a nice day:)

    irenethayer.com

    YanıtlaSil
  5. açık renkten ziyade bordo oje favorim, ama nude tonlarda çok yakışıyor sürenlere, güzel günlerde kullanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de eskiden pek sevmezdim ama şimdi seviyorum. Teşekkürler canım :)

      Sil
  6. Pastel Nude serisi gerçekten çok hoş nude renklere sahip.Bende de Blush ve Princess var,bol bol kullanıyorum:)Kind'da çok güzelmiş:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Princess'ı da denedim, Blush'a da bakayım. Kind benim çok hoşuma gitti <3

      Sil

Hoşgeldiniz! Yorumunuzla bloguma değer kattınız, çok teşekkür ederim🌼🌼🌼