2 Ekim 2020 Cuma

Online Alışveriş Önerisi; Lafaba.Com


Bu yaz en çok elbise giydim, en çok elbise modeli aradım ve elbise satın aldım. Sonbahara girerken "biz ne giyeceğiz bu havada?" telaşına düştüm ve yine ilk baktığım elbise modelleri oldu. Mağazalara gidemediğimiz, gitsek de içimizin rahat etmediği ve kendi adıma online alışverişe ağırlık verdiğim bu dönemde keşfettiğim bir markadan / online alışveriş sitesinden bahsetmek istiyorum size bugün;


Lafaba.com 2007 yılında kurulmuş bir marka. Ürünlerin tasarımı ve üretimi kendilerine ait. Yurtiçi ve yurtdışında bulunan müşterileri için ürünler hazırlayıp üreten firma 2015 online perakende satışa geçmiş. Lafaba ne giymek istediğini bilen güçlü ve zarif kadın için dünya çapında moda trendlerini takip eden bir marka. 


Havaların serinlemesi ile sonbahar trendlerini keşfetmek için lafaba.com'a tıkladım. Tabi ki ilk baktığım bayan elbise bölümü oldu.  Yukarıdaki elbiselerin cıvıl cıvıllığına bakar mısınız? Harika renkler, harika modeller, fiyatlar ise oldukça uygun. 

Yaz -kış ille de çiçekli elbise diyenlere, gerçekten Lafaba'nın elbise modellerine bayıldım. 

O an için ihtiyacım olmasa bile incelemeyi en sevdiğim şeylerden biri de abiye modelleri. Davetlerin, özel günlerin biz kadınlar için önemi büyük. Artık ihtiyacım olduğunda hem çok şık hem de uygun fiyatlı elbiseyi nereden alacağımı biliyorum. Lafaba'da dikkat çeken harika abiye elbiseler var. 

Abiye elbiseler hem seçenek olarak çok, hem modeller çok güzel, hem de fiyat olarak oldukça uygun. Bütçe dostu ve kaliteli abiyeler için Lafaba.com mutlaka ziyaret edilmeli.  

Lafaba.com güvenli alışveriş yapabileceğiniz bir sitedir. Erkekler için de bir çok seçeneğin olduğu online alışveriş sitelerini incelemenizi tavsiye ederim.
Şimdiden iyi alışverişler!

7 yorum:

  1. Interesting post my dear, thank you for sharing )  

    YanıtlaSil
  2. Elbise giymeyi çok seviyorum, ben de bu siteye bakabilirim.

    YanıtlaSil
  3. bayan elbise kısmı bayağı çok ürün var Lafaba sitesinde bende bakayım

    YanıtlaSil

Hoşgeldiniz! Yorumunuzla bloguma değer kattınız, çok teşekkür ederim🌼🌼🌼