8 Ekim 2020 Perşembe

Filtre Kahve Alışverişi; A Roasting Lab

Merhabalar,

Kahvenizi nasıl alırdınız? Ben 7-8 aydır filtre kahve makinesi kullanıyorum. Makine ile birlikte hangi marka kahve kullanmalıyım, filtre kağıdını nereden bulacağım soruları ile araştırma yaparken A Roasting Lab'a ulaştım. 

 

A Roasting Lab

A Roasting Lab üçüncü dalga kahve satışları yapan, Bursa'nın Nilüfer ilçesinde bir kafesi olan ve toptan satışı da yapan bir online satış firması. 
A Roasting Lab

A Roasting Lab'da filtre kahve için ürün çeşitliliği oldukça fazla. Kahveler %100 Arabica kahve çekirdeklerinden oluşur. Her bir kahve kendi anavatanından ülkemize kadar en taze şekilde taşınır, paketlenir ve saklanır.
   
A Roasting Lab

Kahve bir çoğumuz için artık sıradan bir içecek değil, bir ritüel, bir terapi, dinlenme şekli. A Roasting Lab'da bulunan kahve deneme setleri ya da deneme boy paketlerle değişik kahveler deneyimleyebilirsiniz. 

A Roasting Lab

Ayrıca sadece kahve değil kahve ekipmanları ve aksesuarları da satın alabilirsiniz. Seçtiğiniz kahve kadar demlemenin de önemli olduğunu unutmayın. Ben dripperlar ile soğuk demleme ekipmanlarını takipteyim İlk fırsatta alınacaklar listemde. 
A Roasting Lab'ı işletmeleriniz için toptan kahve alımlarında da tercih edebilirsiniz. Toptan filtre kahve, nescafe ya da çekirdek kahve gibi seçenekler mevcut.
Her zaman en iyi nitelikli kahve deneyimi sunan A Roasting Lab'a kendi siteleri haricinde Hepsiburada, Trendyol ve N11 gibi pazaryerlerinden de ulaşabilirsiniz.

14 yorum:

  1. Çok seviyorum filtre kahveyi ben de ve dediğin gibi bir ritüel gerçekten :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olmazsa olmazımız :) Benim için de ritüel.

      Sil
  2. Benim de bir kahve makinem var, onun için bakabilirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İstediğimiz tadı bulana kadar kahve denemelere devam :)

      Sil
  3. Bu yazıyı eşime göstereyim o da filtre kahvecidir :)

    YanıtlaSil
  4. yeni kahveler denemeyi çok seviyorum. İlk fırsatta alıp deneyeceğim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İstediğimiz tadı yakalayana kadar denemeyi de seviyoruz :)

      Sil
  5. oooo faydalı bilgi saoool :)

    YanıtlaSil
  6. Ben pek kahve içmekten hoşlanmıyorum ama eşimin vazgeçilmezi:-)) Yazınızı okumasını tavsiye edeceğim keinlikle:-)

    YanıtlaSil
  7. Çok teşekkür ederim :) Kahvesiz gün geçmiyor bizim :)

    YanıtlaSil

Hoşgeldiniz! Yorumunuzla bloguma değer kattınız, çok teşekkür ederim🌼🌼🌼