11 Haziran 2015 Perşembe

Seranem Saç Bakım Şampuanı

Seranem Şampuan 125 ml ve 300 ml. lik ambalajları ile eczanelerde satılan bir marka. Firmanın bu şampuan ile ilgili vaatleri şöyle;
  • Yoğun nemlendirici ve besleyici bakım şampuanıdır.
  • Anti-aging etkili ARGAN ÇEKİRDEĞİ EKSTRAKTI ve saçın yeniden yapılanması için gereken KERATİN ve PROTEİNLER içerir.
  • Güneş ışınlarını filtreleyerek, saç tellerini UV-B ve UV-A2 zararlı ışınlarından korur.
  • Kalıcı nemlendirici etkili, biyo destekleyici üründür.
Seranem Şampuana saçlarımın en iyi durumda olduğu bir dönemde başladım. İyi dönem nedir derseniz, benim saçlarım kalın telli, dalgalı, uçları kuru, boyatmaktan zaman zaman fazlaca kuruyup dalgaları kayboluyor ve arada da dökülüyor. Fakat son dönemlerde saç bakımına taktığım için hem şu ana kadar kullandığım en mükkemmel şampuan ve hindistancevizi  yağı, argan yağı, zeytinyağı, badem yağı v.s. v.s. yağlar ile uyguladığım bakımlar neticesinde saçlarım en sorunsuz zamanını yaşıyordu diyebilirim. 
Şampuanın güzel, hafif bir kokusu var. Normalde duş sırasında şampuandan sonra saç uçlarım çok karışır, dolaşır. Bu şampuandan sonra saçlarım hala yumuşacık oluyor ve kolay taranıyor. Ayrıca fazla köpürmeyen bir şampuan. Dökülme önleme gibi bir vaadi yok ama içeriği biraz iddialı olunca dökülmeye etki eder mi dedim, etmiyormuş :) Ayrıca UV-B ve UV-A2 güneş koruma filtreleri içeriyor.
Şampuanı kullandığım süreçte kabuklanmalar olmasa da hafif hafif saç kaşıntıları yaşadım. Açıkçası fotoğrafı en başta çekmiştim ama içeriği incelememiştim. Daha sonra içeriği incelediğimde SLS içerdiğini gördüm ve kaşıntıların sebebini anladım. 
İçeriği bu şekilde. Maalesef çok etkili içeriklerinin yanında bir de SLS içeriyor. 
125 ml. boyu 25TL, 300 ml. boyu 43TL civarına satılıyor. Online alışveriş sitelerinden daha uyguna almak mümkün olabilir.

14 yorum:

  1. sls bana kötü etki yapmıyor şampuan da fena değildi artı eksi bir şey olmadıydı kullandığımda..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seboreik dermatitim olduğu için ben de kuruma, kaşıntı ve pullanma yapıyor, içeriği okumasam bile verdiği etkiden içinde sls olduğunu tahmin edebiliyorum artık şampuanların :) Kişiden kişiye, cildin, saçın durumuna göre değişiyor işte ürünlerin etkileri, sen şanslısın :)

      Sil
  2. ben de genelde beğenileri duymuştum bu ürün için... yine de deneyerek görmüşsün daha iyi olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cildin, saçın durumuna göre değişiyor etkiler tabi, ama sls bana hiç yaramıyor maalesef. Evet, denemeden bilinmez, oysa ki sert saçlarımı çok güzel yumuşattı mesela.

      Sil
  3. Sls bana da hiç yaramıyor pullanma kuruma ya da kaşıntı olarak dönüyor . Öyle olmasaydı denemeye değer duruyordu . Saç bakımına takmana çok sevindim o tatlı bukleler özeni hak ediyor kesinlikle <3 Ben bu aralar Revox ile yoluma devam ediyorum şimdilik güzel gidiyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen canım, hemen kuruma, kaşıntı v.s. başlıyor bende de. Teşekkürler, bir süredir dikkat ediyordum da bu ara iyi bakıyorum ama saçlarıma. Revox da aklımda, onu da denemek istiyorum.

      Sil
  4. bizim aile akraba kişilerine bildireyim hıhım :)

    YanıtlaSil
  5. sizin yaşadığınız saç sorunları bende de var, denemeyi istediğim bir şampuan, sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım siz dener ve memnun kalırsınız. Sevgiler :)

      Sil
  6. Denemeyi sevdiğim bir şampuan paylaşım için teşekkürler bu arada bloğunuzu takipteyim ben de beklerim :)
    http://guzelvekulturluyum.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, takip için teşekkürler. Geliyorum ilk fırsatta iade-i ziyarete :)

      Sil
  7. Kullandigim ilk gunden itibaren kasinti yapmaya basladi egzamalar felan onlara hic girmiyorum bile saclari daha fazla yumusatan ve bakimini saglayan sampuanlar biliyorum acikcasi o kadar da iyi degil.Ben begenmedim.Gerci sactan saca degisir bilemiyorum ama memnun kalmadim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlaka ki saçlara iyi gelen şampuanlar var, ben de sevmedim ama saç yapıları ve beklentiler farklı olduğundan bizim sevdiğimizi sevmeyenler sevmediklerimizi beğenenler var.

      Sil

Hoşgeldiniz! Yorumunuzla bloguma değer kattınız, çok teşekkür ederim🌼🌼🌼