13 Haziran 2015 Cumartesi

Otacı Argan Sabunu

Her sabun yazışımda bahsediyorum, yine anlatayım; Geçtiğimiz yıllarda kullandığım bir duş jeli yüzünden alerji oldum. Vücudum sürekli kabarıp kaşındı, ilk başta o duş jelinden olduğunu anlamadım tabi. Anlayınca kullanmayı bıraktım hatta nerede ise duş jeli kullanmayı komple bıraktım korkudan :) Şimdi ise nadir zamanlarda duş jeli kullansam da yoluma daha çok doğal, bitkisel içerikli, organik sabunlarla devam ediyorum. 
Otacı Argan Sabun ile ilgili firmanın bilgileri ve vaatleri şöyle; ''Bileşiminde güzelliğin sırrı olarak bilinen Argan Yağı içerir. Argan Yağı Organik sertifikalıdır. Vitamin E, F,C, A, Omega 9, Esansiyel Yağ Asitleri, Naturel Organik Squalene, Steroller ve Antioksidan maddelerce zengin olan Argan; cilt, saç ve tırnak bakımında yüzyıllardır kullanılmaktadır.
Cildi derinlemesine temizler, Organik Argan Yağı ve E Vitamini ile yumuşak ve pürüzsüz  görünüm verir, bakım yapar, sağlık kazandırır.''
Genelde kullandığım Argan yağlarında mis gibi bir koku oluyordu. Bu sabunda ise hafif bir koku var, mis gibi diyemem daha çok bitkisel bir koku. Kötü değil ama kokusu. Güzel köpürüyor ve güzel temizliyor. Cildi kesinlikle kurutmuyor. Ayrıca deterjan, sentetik temizleyici, sentetik yağ, boyar madde, Koruyucu, PEG türevi maddeler, paaraben, formaldehit içermemesi nedeni ile de gönül rahatlığı ile kullandığım bir sabun oldu. Fiyatı da uygun (6,75TL) ve Otacı ürünlerine kolay ulaşılabiliyor, bu da başka bir artısı bence.
*Basın ürünüdür, objektif yorumlarımı içerir. 

4 yorum:

  1. Güle güle kullan tatlim, argan yagi hakkinda bayagi övgüler var heryerde eminim iyidir :) Dusjellerde bazen bendede öyle oluyor, cilt hemen tepki veriyor icerigi kötü olunca, bende bu yüzden sirf nem veren dusjeller almak istiyorum onlarda hic olmadi simdiye kadar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım, argan yağı kullandığım bir yağ ve çok seviyorum. Sabuna da sevdim. Kremli duş jelleri bazen daha iyi nem veriyor ama onlarda da ben temizlik hissi almıyorum :(

      Sil
  2. bloğunuz çok hoş takibe adım bende bekliyorum :)

    YanıtlaSil

Hoşgeldiniz! Yorumunuzla bloguma değer kattınız, çok teşekkür ederim🌼🌼🌼