22 Haziran 2015 Pazartesi

Caudalie Polyphenol C15 Anti Wrinkle Defense Serum

%100 Antioksidan, Yatıştırır ve dolgunlaştırır, Yağ içermez.

"Bu ""Polifenol + C Vitamini"" antioksidan ve kırışıklık karşıtı konsantre serbest radikalleri durdurur ve kırışıklıkları görünür ölçüde düzeltir. Cildi günlük yaşamın yol açtığı zararlara (hava kirliliği, stres…) karşı korur. Formülündeki hiyalüronik asit ve zeytin skualenleri ile nemlendirici ve dolgunlaştırıcı etkiye sahiptir. Çizgiler ve kırışıklıklar görünür ölçüde giderilir. Cilt aydınlanır."
Hipoalerjeniktir, fotosensitif değildir, komedojenik değildir. Dermatolojik olarak test edilmiştir.

Paraben, SLS, fitalat, mineral yağ, hayvansal içerik içermez.

Caudalie Polyphenol C15 Anti Wrinkle Defense Serum üstteki fotoğrafta görüldüğü gibi damlalıklı cam bir şişede. Şişesini sevdim. Beyaz renkli ve fazlaca akışkan bir yapıya sahip. Sabah ve akşam uygulanabiliyor. Nadir zamanlarda günde 2 kere kullandım açıkçası ama her gün en az 1 kere kullanmaya dikkat ettim. Damlalıkla alınan 2 damla tüm yüz için yeterli oluyor. Üzerine nemlendirici uygulanması öneriliyor. Ben yine aynı serinin nemlendiricisi olan Caudalie Kırışıklık Karşıtı Nemlendiriciyi uyguluyorum ama üzerine nemlendirici uygulamadığım zamanlar da oldu. 
Yüzüme sürdüğümde çabuk emiliyor fakat yapış yapış bir his veriyor. Serinin nemlendiricisinin narenciyeye benzer kokusunu sevsem de serum da beni rahatsız eden ağır bir koku var. Nemlendirici ile birlikte bir süredir düzenli kullanıyorum, cildimi daha canlanmış ve aydınlık buluyorum. Ama asıl vaadi olan kırışıklıklar ile ilgili bir etkisini göremedim maalesef.
Ürünün fiyatı 125 TL ama internette araştırarak alırsanız indirimlerde 100TL gibi fiyatlara satıldığı da oluyor.

6 yorum:

  1. ben nem vermesi ve aydınlatmasını sevmiştim kırışıklı için en az iki şişe kullanmak gerekir sanıyorum kışa tekrar alabilirim kışlık bir serum bence..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de kışın başladım aslında ama yaza sarktı düzensiz kullanınca, nem vermesi toparlaması canlılık vermesini ben de sevdim.

      Sil
  2. Bu markayı hiç kullanmadım. Ama İrem'in de dediği gibi bu tip serumlar kış için daha iyi oluyor sanırım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de kışın başlamıştım, yazın seyrek kullanıyorum. Yaz için ağır gibi

      Sil
  3. Caudalie ürünlerini çok seviyorum genelde memnun kaldığım bir markada kullandıklarımı özetleyince . Serumlara ben de bu sene ağırlık vermek niyetindeyim aklımızda olsun ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok düzenli kullanamasam da serum kullanmayı seviyorum. Caudalie'yi ben de seviyorum marka olarak :)

      Sil

Hoşgeldiniz! Yorumunuzla bloguma değer kattınız, çok teşekkür ederim🌼🌼🌼