25 Ocak 2014 Cumartesi

John Frieda Full Repair Onarıcı Saç Bakım Şampuanı

Son zamanlarda memnun olupta tekrar tekrar aldığım bir şampuan. Sanırım 3. defa (4 te olabilir) aldım ve kullanıyorum. Sert, kuru, kalın telli saçlarıma iyi geldi. 
Bakalım vaatleri nelermiş;

John Frieda Full Repair serisi boyalı ve işlem görmüş saçları onarmak ve doğal canlılığına kavuşturmak için geliştirilmiştir.
John Frieda Onarıcı Şampuan, boya gibi kimyasal işlemlere maruz kalmış, fön, deniz ve güneş gibi nedenlerle yıpranmış saçları yeniden yapılandırarak daha güçlü ve bakımlı bir görünüme kavuşturur.

Son yıllarda saçımı sürekli tepede balerin topuzu misali çeke çeke topladığımdan zaten kuru ve sert olan saçlarım iyice içinden çıkılmaz bir hale dönüştü. Bu toplama şekli benim saçıma iyi gelmiyor biliyorum ama pratikliği yüzünden de yapmadan duramıyorum. Sabah  uyanır uyanmaz bir topuz, gece yatana kadar. Hatta yazın geceleri de. 
Bu yüzden 1-2 aydır saçlarıma baktım, yağlar, şampuanlar. Fakat işte saçlar anormal olunca sonuç almak ya imkansız ya da geç oluyor. Bir şampuan ya da krem saçlarımı yumuşatıyor ve kolay taranmasını sağlıyorsa mükemmel bir ürün diye düşünüyorum. (Oysa zaten kuru saçlar için onarıcı vaadi olan ürünler, yapması gerekeni yapıyor ama bazıları da vaadine rağmen hiç bir etki göstermiyor.) 
John Frieda Onarıcı Şampuan saçlarımı sertleştirmiyor, bakımını yapıyor. Saçımın temizlendiğini hissediyorum. Mis gibi de bir kokusu var. En etkili sonucu da saç kremi ile birlikte kullandığımda alıyorum.Kardeşimin saçları ince telli ve bana göre daha seyrek. O da aynı seriyi kullanıyor ve ondan kullanır kullanmaz etkisini gösterdi. Yanı saçınız kuru, sert, kalın telli ve gürse sonuç almanız zaman alıyor. (Maalesef ) :( 
Kuru, yıpranmış saçlar için önerebileceğiniz bir şampuan var mıdır? Siz neler kullanıyorsunuz, nelerden memnunsunuz?

10 yorum:

  1. Ben de bu serinin saç kremini kullandım.
    Gayet iyiydi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saç kremi şampuandan daha iyi bence de. Ama sevdim genel olarak ikisini de :)

      Sil
  2. Jf urunleri sac kozmetiginde en sevdigim cnm serumlarinida tavsiye ederim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Serum hiç kullanmadım canım, bakayım bir ara :)

      Sil
  3. saçlarım platinken çok açık sarı saçlar için olanını kullanmıştım çok fazla verim alamadığım bir ürün olunca spreylerini vs. denemedim. Demek iyi geldi sana her markada olduğu gibi bu markanında iyi geldiği saç yapısı var demekki iyi pazarlar tatlım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım o seri farklı ama, bundan daha memnunlar sanırım kullanıcılar. Yine de dediğin gibi mesela ben memnunum ama kardeşim daha memnun, onun saçlarına çok iyi geliyor. Teşekkürler canım :)

      Sil
  4. Aynı toplama şekli bende de var.Çok rahat oluyor :/ O yüzden benim saçlarımda hemen sertleşiyor.
    Benim saçlarım boyalı değil ama sorun olmaz herhalde dimi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yanlış hatırlamıyorsam Gratis'te deneme boyları satılıyordu, onlardan alıp bir dene istersen canım. Onarım şampuanı diye geçiyor, belki de iyi gelir :)

      Sil
  5. Ben çok merak ediyordum bu şampuanı sevindim yazını görünce :)

    YanıtlaSil

Hoşgeldiniz! Yorumunuzla bloguma değer kattınız, çok teşekkür ederim🌼🌼🌼