28 Ocak 2014 Salı

Dove Saç Dökülmesine Karşı Yoğun Bakım Serumu

Bu ürün bana gönderileli epey uzun zaman olmuştu, fakat o dönemde saçlarımda dökülme yoktu. Her yıl özellikle Eylül / Ekim gibi hem mevsim dönüşü yüzünden hem de deniz, kum, güneş, klor, benim sıkı sıkıya yaptığım topuz v.s. gibi bir sürü neden yüzünden dökülme problemi yaşıyorum. Bu sene de rutinimiz bozulmadı. Ben de böylelikle bu seriyi kullanmaya başladım.
Bakalım vaatleri nelermiş;
  • Dove yoğun bakım serumu içeriğindeki Trichazole Ginseng ve soya Proteini ile saç kökündeki yıpranmayı azaltarak saç telinin saç derisine daha sıkı tutunmasını sağlar. Böylece 2 hafta içinde saç dökülmelerinde gözle görünür bir azalma fark edersiniz. Kökten güçlenen saçlarınız sağlıklı görünen bir güzelliğe kavuşur.
  • Dökülmeye karşı saç kökünü hedefleyen üstün etki ile güçlü saçlar için.
  • Bilimsel Olarak Kanıtlanmış Formül 7x7
  • 2 haftada saç dökülmesinde gözle görünür biçimde azaltır.
  • Dove Saç Dökülmelerine Karşı Yoğun Bakım Serumu dünya çapında 1350 kadın üzerinde test edilmiştir. Bilimsel olarak kanıtlanmıştır. Klinik çalışmalara göre bilimsel gerçek; saç dökülmelerinin %78 i kökten dökülme şeklinde gerçekleşmiştir
  • Dove yaptığı araştırmalar sonucunda iki çeşit saç dökülmesini olduğunu biliyor. Birincisi koparak dökülme- saç ortasından kırılarak kopar- ikincisi saçın kökten dökülme- saç kökünden koparak dökülür. Dove yoğun bakım serumu her iki dökülme şekli ile de mücadele eder.
  • Yapışmaz ve kalıntı bırakmaz.
Bu pakette 2 günde 1 uygulamak için 7 adet tüp bulunuyor. Daha önce başka bir markanın bu tarz bir ürününü kullanmıştım. Bu serum diğer kullandığıma göre ince uzun ağız kısmı nedeni ile uygulama kolaylığı sağladığı için daha pratik. Ürünü saç diplerine uygulayıp saç diplerine 2-3 dakika friksüyon yapmak gerekiyor. 
Bir dipnot geçelim; şampuanınızı da friksüyon yaparak (parmak uçları ile dairesel hareketlerle masaj yaparak uygulamak) saç derisi için çok yararlı. Ben de her zaman yapamıyorum ama aklıma geldikçe uyguluyorum.
1 tüpün ucunu kırdıktan sonra önce saç derimde belirli noktalara uyguladım ardından 2-3 dakika masaj yaptım. Saç diplerim normal, ne çok kuru ne çok yağlı. (Saç tipim; saç dibi normal, saç uçları çok kuru) Ben de yağlanma, kaşıntı v.s. yapmadı. Asıl vaadi olan dökülmede ise %100 bir çözüm sağlamadı ama kullandığım süreçte eskiye göre bir azalma söz konusu oldu. Açıkçası serinin diğer ürünleri ile birlikte kullansam sonuç değişir miydi bilmiyorum? Maalesef seriyi birlikte kullanamadım.
*Basın ürünüdür, objektif yorumlarımı içerir. Dove Türkiye'ye teşekkür ederim.



14 yorum:

  1. Ben de bunu hic denemedim ama son bir aydir hc kullanıyorum butun urunlerini aksatmadan deniyorum sacimda kısa zamanda gözle görülür bir uzama ve gürlesme oldu hemen ikinci pakete gectim.kesinlikle tavsiye ederim. Sacla ilgili o kadar sıkıntısi olan arkadasim var ki yakinda bununla ilgili bir post yapmayi düşünüyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. HC'nin ürünleri de çok iyidir bu anlamda. Çok eskşden de kullandım yakınlarda da. Ben de yazacağım bloga :) Senin yazını da bekliyorum.

      Sil
  2. Benim de belli zamanlarda saçlarım dökülüyor,sanırım en önemlisi stres yapmamak gerisi bu tarz ürünlerle kolay hallediliyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Stressiz yaşamak pek mümkün olmuyor maalesef :( Bir de benim sıkıntım mevsim dönüşleri. Yazdan bahara, kıştan bahara geçişlerde dengem şaşıyor.

      Sil
  3. Merhaba,

    Seni takibe aldım yazıların sayfan çok güzel. Bende bloguma beklerim.

    Sevgiler,

    http://hayatimakyajla.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,
      Hoşgeldin bloguma :)
      En kısa zamanda iade-i ziyaret için geliyorum.
      Sevgiler

      Sil
  4. heeey hızlı sevdaaaa.
    :)))

    YanıtlaSil
  5. bende böyle bir ürün arıyordum aslında denemeyi düşündüm açıkcası y yazdıklarından sonra : ) bir bakayım nasol olacak.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım dener ve beğenirsin canım benim :)

      Sil
  6. ben tüm seriyi birlikte kullandım, ama açıkçası güzel bir etkisini göremedim.:( Bana da Dove göndermişti haziran ayı gibi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sonuçlar saç yapısına göre değişiyor tabi Melom ama ben ayrı ayrı kullandım, kullanıyorum ürünleri. Bakalım diğer ürünlerinin ben görecek miyim etkisini?

      Sil
  7. Saç dökülmesine kesin çözüm şeklinde reklam yapan pek çok markanın ürünlerini devamlı kullanmama rağmen bu güne kadar hiç başarılı bir ürünle karşılaşamadım. Bu tarz ürünler de çok da ucuz olmuyor tabi ki. Bu nedenle artık, bu tarz ürünleri kullanıp çok memnun olunduğunu duymadan almak istemiyorum. Eğer kullanmaya devam eder ve memnun kalırsan bana da haber verir misin canım ?

    YanıtlaSil
  8. %100 etkili bir ürünle ben de tanışmadım ama hani %80-90 diyebileceğim ürünler oldu. Tabii ki canımcım hemen bilgilendireceğim seni :)

    YanıtlaSil

Hoşgeldiniz! Yorumunuzla bloguma değer kattınız, çok teşekkür ederim🌼🌼🌼