18 Ocak 2014 Cumartesi

Sephora Allık / Healthy Rose 09

Bakalım Sephora bu allıkla ilgili neler demiş:
Sephora allık, şeker gibi yanakların garantisi! Uygulandığı anda sağlıkla parlayan ve nemlendirilmiş yanaklar elde edilmesini sağlar! Sadece 12 pop rengiyle değil mat veya simli versiyonlarıyla tek bir hareketle solgun yanakları canlandırır ve renklendirir ancak nemlendirici kompleksi sadece sağlıklı yanaklara özel canlı bir hava kazandırır!
Sephora allığımın dibini bulma üzereyim, hala bloga eklememişim. Sıcak rengine görür görmez vurulduğum bir allık. Daha sonrasında benzer renkli allıklarım olsa da bu allığın bende ki yeri ayrı. 
Pembe-şeftali arası rengi, yapısı, kolay sürülmesi nedeni ile çok sevdiğim bir allık. Yanaklara (ve yüze) bir canlılık katıyor ve doğal duruyor. Oldukça  pigmentli ve kalıcılığı yüksek. 
Mat bir allık, ışıltı v.s. yok. Paraben içermiyor.
Bu tonları seviyorsanız tavsiye ederim. Şu an fiyatını hatırlamıyorum ama çok ucuz da değil, çok pahalı da diye hatırlıyorum. (30-35 TL civarı olabilir) Sephora indirimlerinde belki daha uygun fiyata edinilebilir.

18 yorum:

  1. Rengi çok hoş gözüküyor. :) Dibini görmelik. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bayılıyorum, sıcacık bir rengi var. Beğenmene sevindim canım :)

      Sil
  2. Mercanımsı sanki, teninde duruşu hşmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım mercanımsı, çok güzel çok seviyorum :)

      Sil
  3. bi gun bende bir alligin dibini gorecekmiyim:( rengi cok hoshmush canim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben genelde 1 allığa daha çok takar diğerlerini arada onu daha sık kullanırım. Dibini görmem de bundandır. Yoksa mümkün değil. Teşekkürler canım :)

      Sil
  4. hmmm...allığım bitmek üzere,denemek lazım..

    YanıtlaSil
  5. Sephora allıklara hiç bakmadım şimdiye kadar ama bu ne güzelmiş !! Güzelmişki dibini görmüşsün.Güle güle kullan,güle güle bitir canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tonu harika, sıcacık bir renk :) Çok teşekkürler canım :)

      Sil
  6. Hakikaten seker gibiymis rengi:)

    YanıtlaSil
  7. Rengi çok güzelmiş, ben normalde allık bitiremiyorum ama sırf rengi için bir tane daha neden olmasın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuzum sen müsrif olma, ben senin yerine de oldum zaten :P

      Sil
  8. renk cok guselmıs bıtmıs olması ıse bence sahane

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım daha bitmedi de inşallah çabucak biter :)

      Sil

Hoşgeldiniz! Yorumunuzla bloguma değer kattınız, çok teşekkür ederim🌼🌼🌼