20 Ocak 2014 Pazartesi

Bvlgari Jasmin Noir EDT

Bvlgari Jasmin Noir, odunsu ve çiçeksi kokusuyla büyüleyici ve baştan çıkarıcı kadının ayrıcalıklı imzasını taşıyor. Jasmin Noir, aydınlığın saflığı ve masumiyeti, karanlığın derinlik ve zerafeti ile buluşuyor. Bu eşsiz kombinasyon ile tüm dikkatleri üzerinize çekeceksiniz. Bvlgari Jasmin Noir Notaları: Üst notalarda gardenya; orta notalarda yasemin, badem; alt notalarda tonka fasulyesi, meyan kökü, odunsu akorlar 
Siyah, kimine göre sıradan bir şişesi var. Fakat ben seviyorum. Şişenin kapağını çantamda taşımaktan kaybettim, kapaklı hali ile çok daha şık görünüyor. 
İsmi Jasmin Noir ama direkt yasemin kokusu değil bu parfüm. İlk yoğun bir gardenya kokusu alınıyor. Biraz yoğun ve ağır bir koku ilk etapta alınan. Daha sonrasında daha hafif olan yasemin kokusuna dönüşüyor. Bu parfümü ilk sıktığınızda belki çok sevmeyebilirsiniz ama biraz bekleyip orta notalara ulaştığında tekrar koklamanızı öneririm. 
Daha sade, çiçeksi ama hafif parfümlerden, kokulardan hoşlanan biri olarak bana biraz ağır geliyor, bu yüzden kış ve gece parfümü olarak tanımlayabilirim. Hem çiçeksi hem odunsu notaları çok güzel harmanlanmış bir parfüm. Sofistike, büyülü, modern ve çekici kadın kokusu diye de tanımlayabilirim. Oldukça da kalıcı.
Fiyatı değişkenlik gösteriyor net bir şey yazamadım ama çok seviyorum ve eğer kokusunu bilmiyorsanız mutlaka deneyin diyorum. 

16 yorum:

  1. Çok güzel bir koku bende severek kullanıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seveni çok bu parfümün. Güle güle kullan :)

      Sil
  2. Bir kere koklamıştım unuttum şimdi nasıl koktuğunu. Gelinler çok tercih ediyor diye biliyorum. Güle güle kullan canım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gelin parfümü demek :P Gelin olsam daha romantik yumuşak bir koku seçerdim tercih meselesi tabii de :) Teşekkürler canım

      Sil
  3. valla kokusunu bilmiyorum ama şişesine aşık oldum ben :)) cici bir şeye benziyor:))

    YanıtlaSil
  4. Siyah üzerine altın fontlar tam Bvlgari tarzı bence de çok şık : ) Bu kokuyu denemedim ama çok duydum hazır bu tarz kokulara sarmışken önerini listeye alayım : ))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bence de tam Bvlgari tarzı. Hatta orjinal kapağı ile Bvlgari kolyelere benzetiyorum görünüşünü. Umarım dener ve seversin :)

      Sil
  5. Normalde parfüme çok para vermeyi sevmiyorum çünkü fıs fıs bütün gün o kadar çok parfüm sıkıyorum ki malum sigara yüzünden, fakat özel zamanlar için ayrıca kullandığım güzel bir kaç parfümüm var. Yasemin ve gardenya kokusuna da bayılırım, bir denemek gerek bu kokuyu da.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bakma koleksiyon yapıyorum ama bunları da günlük kullanmıyorum. Özel durum kokuları. Deneyelim ilk buluştuğumuzda :)

      Sil
  6. Ben denemistim daha önce Sevdacim, dedigin gibi ilk bashta hoslanmadim, ama eve gidince bilegimi kokladim ve harika kokuyordu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa süper, bazıları sonra da sevmemiş ama sen de benim gibi hissetmişsin :)

      Sil
  7. noır kokular daha yoğun oluyor ve ben bunu sevıyorum ısmı zaten sahane hahaha:9....cok tesekkurler canım

    YanıtlaSil
  8. Şişesinden koklayınca çok sevmiştim çünkü yasemin kokusuna bayılırım ama tenimde hiçte güzel durmamıştı, sonra bende küstüm bu parfüme :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana yakışmayan herşeye ben de küsüyorum :)

      Sil

Hoşgeldiniz! Yorumunuzla bloguma değer kattınız, çok teşekkür ederim🌼🌼🌼