11 Şubat 2021 Perşembe

Estee Lauder Modern Muse Nuit Edp

Blogumu ilk açtığım zamanlarda ağırlıklı olarak kozmetik hakkında yazıyordum. İlerleyen zamanlarda ilgi alanları çeşitlenip eskisi kadar kozmetik ürün denemeleri yapmayınca konular değişti. Bugün uzun zamandır yazmadığım bir konu, parfüm yorumu yapmak istedim. Aslında blogdaki son kozmetik yorumu da bir parfüm yorumu olmuş. Güzel kokulardan asla vazgeçemiyorum. Aynı anda birkaç parfüm kullanmaktan da öyle.
Estee Lauder Modern Muse Nuit Edp
Öncelikle özel bir tercihim olmamakla birlikte yıllardır güzel kokulara ve parfümlere aşık, sürekli değişik ve birden çok parfüm kullanan biri olarak Estee Lauder'ın çoğu kokusunu almışım. Favorim Pleasures'in değişik versiyonlarını da kullandım, Beautiful ve Sensuous'un da öyle. Demek ki sevdiğim parfüm markaları arasına Estee Lauder'ı eklemem lazım, nedense kozmetik markası olarak kodlamışım parfüm denilince aklıma gelmiyor ilk anda halbuki.

Estee Lauder Modern Muse Nuit Edp
Altın rengi ambalajı ve fiyonklu şişesi ile daha ilk başta cesur ve kadınsı bir parfümle karşılaşacağımızı hissettiren Modern Muse Nuit için "gösterişli çiçeksi notalar, lezzetli meyveler ve ışıltılı bir güzellik" tanımı yapılmış. Parfüm notaları şöyle anlatılmış; "Egzotik Mandalinin, Mavi Papatya ile harmanı şaşırtıcı zıtlıkta bir güzellik yaratıyor. Fransa’nın Grasse bölgesinden gelen Yasemin’in, Günebakan çiçeği ile oluşturduğu kremsi lezzet, Nuit kadınını baştan sona feminenliğe sarıyor. Gecenin güzelliğinden ilham alan Modern Muse Nuit, karanlığın gizemini vurguluyor. Değerli odunsu notaların ve kremsi elegant notaların harmanından oluşan bu mükemmel parfüm, şaşaalı ve bulunduğu her ortamda bakışları üzerine toplayan Modern Muse kadını için. Sandal ağacının mistik kokusunun, Paçuli’nin ılıklığı ile birleşip ilerleyen yolculuğu Tonka ağacı ve Madagaskar Vanilyasının zengin karışımı ile sona eriyor."
Estee Lauder Modern Muse Nuit Edp
Bu yazıyı yazarken bir yandan bileğime sıktığım Modern Muse Nuit'i kokluyorum, izlenimleri taze taze yazayım diye. Gerçekten çok güzel bir koku. Şekerli parfümleri çok sevmem ama bu parfüme bayılıyorum. Belki algıda seçicilik sıkar sıkmaz şekerli bir parfüm kokusu alıyorum ama asla baygın bir şekerli koku değil. Zaten çok kısa bir zaman içerisinde koku değişiyor, çiçek notaları ile birleşip kremsi, karamelimsi muhteşem bir kokuya dönüşüyor. Ben çok fazla meyve ve çiçek kokusu almıyorum. Bu parfüm odunsu ve baharat notalarını hissettiğim tatlı, egzotik ve karamelimsi bir koku. Bu yüzden ancak sonbahar ya da kış kokusu olabilecek, belki yaz gecelerinde kullanılabilecek bir parfüm. 
Estee Lauder Modern Muse Nuit Edp
En hafif, fresh kokular bile ile iyi anlaşan bir tenim var, bir çok parfüm ile kalıcılık sorunu yaşamıyorum. Bu parfümde kalıcılık anlamında fena değil. Fakat notaları yüzünden daha buram buram kokan bir parfüm beklemeyin. Varlığını hissettiren ama ben burdayım diye bağırmayan bir koku. Çok iddialı olan baharatlı ve tatlı kokuları hiç sevmediğim için tam bana göre bir parfüm diyebilirim. Kalıcılığı ve kokusu için 8 / 10 verebilirim. 
Fiyat konusuna hiç girmek istemiyorum. Gittikçe artan parfüm fiyatları sonucu sıktığım her fısta içimden bir şeyler de gitmiyor değil.
🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈
Harika fotoğraflar paylaştığım instagram hesaplarım;
ve yeni twitter hesabım
Takip ederseniz sevinirim.

6 yorum:

  1. Parfümleri bende çok severim gerçekten... Her insanda başka koku bırakıyor... Güzel fotoğrafınız ve yazınız için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz için teşekkür ederim, sevgiler 🙋‍♀️

      Sil
  2. Bilgilendirme için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  3. parfüm sevip te bir türlü devamlı kullanamayn bir ben var benden içeri, teşekkür ederim ama paylaşım için, aklımızda olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumun için ben teşekkür ederim canım, sevgiler 💕

      Sil

Hoşgeldiniz! Yorumunuzla bloguma değer kattınız, çok teşekkür ederim🌼🌼🌼