21 Şubat 2021 Pazar

Urban Care Style Guide Iconic Curl Köpük

Bugün dalgalı / kıvırcık saçlar için köpük önerisi paylaşmak istedim. Benimkisi gibi söz dinlemeyen, asi, doğru ürünleri bulamadıkça bukleleri açılan bir saçınız varsa tam size göre bir köpük. Urban Care Style Guide Iconic Curl Hareketli Bukleler Sağlayan Köpük olarak geçiyor bu ürünün tam adı. Açıkçası ilk kullanmaya başladığımda beklentim yüksek değildi. Fakat kullandıkça çok beğendim. 

Ben her zaman bu tarz ürünleri nemli saçıma uyguluyorum. Aşırı ürün kullanmadan az bir miktarda bile gür ve uzun sayılabilecek saçlarımda sert olmayan, bukleleri belirginleştiren, kalıcı ve güzel bir tutuş sağlıyor. Vigo ile şekillendirdiğimde harikalar yaratıyor. Çok hafif bir kokusu var, aynı köpüğü kullanan bir arkadaşım kokusunu çok beğendiğini söylemişti, ben kokusundan çok hoşlanmıyorum. Hafif bir koku olduğu için çok dert etmiyorum.
İndirimlerde 15-18 liraya aldığım köpüğün son fiyatı korkutucu, neredeyse 60 lira olmuş. Beni almaktan alıkoyan tek şey fiyatı olabilir. 
.
🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈
Harika fotoğraflar paylaştığım instagram hesaplarım;
ve yeni twitter hesabım
Takip ederseniz sevinirim.

2 yorum:

  1. Fiyatlar gerçekten inanılmaz arttı, bu tür ürünleri ben de seviyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fiyatlar aldı başını gidiyor 🥲 köpükler dalgalı - kıvırcık saçlar için candır 🤩

      Sil

Hoşgeldiniz! Yorumunuzla bloguma değer kattınız, çok teşekkür ederim🌼🌼🌼