18 Eylül 2020 Cuma

#sevdailegeziyorum Marmaris

Uzun bir aradan sonra merhaba,
Salgının başlaması ile stres ve endişeden blog instagram hesabımı dondurmuş, bloga da ara vermiştim. En son hazırladığım yazı da bu olmuş. Ben yine size Marmaris'i anlatacakmışım.
Bu arada umarım iyisinizdir yazın enerji ve moral depolamış, stresle başa çıkabilmeyi öğrenmişsinizdir. Bu kış da bizi zorlu bir süreç bekliyor çünkü.
Kaldığımız yerden devam edelim, sizi çok güzel sokaklara götüreyim;
Marmaris
Marmaris Kalesi'ne çıkan sokaklar. Marmaris Kalesi M.Ö. 3000 yılında yapılmış. Daracık sokaklar, iç avlulu taş evleri ile mutlak görülmesi gereken yerlerden.


Marmaris

Marmaris
Evlerden bazıları otel olarak işletiliyor. Begonviller, mavi panjurlar tam instagram fotoğrafı çekmelik görsel şölen sunuyor.

Marmaris

Marmaris
Ben burayı keşfettiğimden beri yaz_kış, tek başıma, birileri ile mutlaka gezip fotoğraf turu yapıyorum. Çok sevdiğim yerler listesinin başlarında 💓

Marmaris

Marmaris

Marmaris Yat Limanı
Denize çıkan sokaklar 💗

Marmaris Yat Limanı

Marmaris Yat Limanı
Marmaris'te akşam 😍

8 yorum:

  1. Sanırım hepimiz bu dönemde çok etkilendik. Ben de bir dönem senin gibi blogu bırakıp hesabımı dondurmak istedim. Arkadaşım ikna etti. Yazı girmedim bir süre. Hatta ara ara aynı düşünce yine yoklar. Neyse bunları bir kenara bırakırsak hoşgeldin. Görseller içimi açtı diğer yazılarında olduğu gibi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok keyifsiz bir dönemdi, yaz ve güneş sayesinde biraz neşemiz yerine geldi ama hala keyfimiz kaçık. Çok teşekkür ederim, seni tekrar görmek güzeldi ♥

      Sil
  2. Merhaba, yazılarınızı okumayı özlemişim :)
    İş yoğunluğundan gezmeye fırsat bulamadığım bir dönemde bol görselli yazınızı okumak iyi geldi. Devamını bekliyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, beğenmene çok sevindim. Seni tekrar gördüğüme, yorumuna sevindim :)

      Sil
  3. Görsel bir şölen olmuş Marmaris ile ilgili, ellerinize sağlık 👏 🙏

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, beğenmenize sevindim.

      Sil
  4. heeeey yedi aydır evdeyim oh ne güzel gez seeeen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deep bu eski bir geziden ama ne yalan söyleyeyim, İzmir'deyiz burası biraz daha rahat ve temkinli bir şekilde gezmeye devam ediyoruz.

      Sil

Hoşgeldiniz! Yorumunuzla bloguma değer kattınız, çok teşekkür ederim🌼🌼🌼