16 Mart 2020 Pazartesi

Saol Vitaminli Su / Saol Vitamin Water

Sağlıklı yaşam trendiyle birlikte Amerika’dan başlayarak, gelişmiş ülkelerde bir fenomene dönüşen vitaminli su SAOL, şimdi Türkiye’de. Suyun ve vitaminlerin gücünü aynı şişede birleştiren SAOL, Türkiye’nin ilk vitaminli suyu! 
Susuzluğunuzu giderirken vitamin de alabileceğiniz SAOL Vitaminli Suwomen fit, multi-v, men power, antioxidant ve C+mix seçenekleriyle farklı ihtiyaçlara cevap veriyor. 

Şekersiz, koruyucu içermiyor ve sadece 1 kalori SAOL Vitaminli Suyu özellikle yürüyüş sonrasında tercih ediyorum. Sudan gelen minerallerin yanı sıra, L-Carnitine + Prebiyotik + Ginseng ekstraktı ve B Vitaminleri içeriyor. 
Yürüyüş sonrası kitap ve SAOL Vitaminli Su keyfi.

Siz SAOL Vitaminli Su çeşitlerini denediniz mi? Beğendiniz mi?

16 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Gratis'te de satılıyor, en son indirimde bundan da aldım :)

      Sil
  2. Ürünün ülkemize geldiğini sizden öğrendim, denk gelirsem deneyeceğim :)

    YanıtlaSil
  3. gördüm ama deneme fırsatım olmadı..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gratis indiriminde denk geldi aldım en son :)

      Sil
  4. Migrosa her gittiğimde bir gözük kayıyor ama henüz deneme fırsatı bulamadım :)

    YanıtlaSil
  5. Görmüştüm bunları deneyeyim o zaman :)

    YanıtlaSil
  6. Ben ilk gördüm canım. Oldukça merak ettim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gratis indiriminde denk gelip aldım en son :)

      Sil
  7. Very interesting post. Your blog has very cool content <3
    I am following you and invite you to me
    https://milentry-blog.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thank you so much. I'm coming to your blog for follow up

      Sil
  8. çok merak ettim, rastlarsam alacağım :)

    YanıtlaSil
  9. Gratis'te de satılıyordu.

    YanıtlaSil

Hoşgeldiniz! Yorumunuzla bloguma değer kattınız, çok teşekkür ederim🌼🌼🌼