13 Eylül 2017 Çarşamba

Kadına Dair Her Şey: Kadın Siteleri


Günümüzde çoğu kişi boş zamanlarını internette harcıyor. Kimi oyun oynayarak kimi de
sosyal medyada gezinerek günün yorgunluğunu atmaya çalışıyor. Ben de diğerleri gibi
özellikle boş günlerimin büyük kısmını internette gezinmeye ayırıyorum. İnternette
harcadığım zaman dilimini ise genellikle haber ve kadın sitelerinde geçiriyorum. Böylece
hem yeni bir şeyler öğreniyor hem de gündemdeki haberleri takip edebiliyorum. Kadın
sitelerinde gezinirken en büyük sorunum ise bu sitelerdeki çoğu yazı ve haberlerin güncel
olmamasıydı. Bunun yanı sıra bu sitelerdeki yazılar oldukça sıkıcı durabiliyor ve okumakta
çoğu zaman zorluk yaşıyordum. Hep aynı tarz konuları değiştirip değiştirip siteye yeniden
ekliyorlardı. Bu nedenle uzun zaman boyunca kaliteli bir kadın sitesi arayışına girmiştim.

Yakın zamanda keşfettiğim Elele sitesi ise bu sorunuma çare buldu. Modadan güzelliğe,
ilişkilerden magazine, sağlıktan astrolojiye kadar kadına dair her şey bu sitede mevcut. Her
hafta yeni konuları ile hem benim hem de okuyucularının ilgisini cezbediyor. Ben de
okuyucularına güncel haberler sunan Elele sayesinde her gün yeni bir şeyler öğrenmeye
devam ediyorum. Bütün bunların yanı sıra eğlenceli konuları sayesinde Elele sitesinde
gezinmekten de büyük keyif alıyorum. Oldukça kaliteli bir site olan Elele’nin içerik yapıları ise
oldukça eğlenceli duruyor. Akıcı bir şekilde okuduğum bu yazılar beni hem bilgilendiriyor
hem de vaktimin daha verimli geçtiği hissettiriyor. Kadına dair her şey başlığıyla kendini
duyuran Elele de gerçekten de her tarza uygun kadına hitap eden yeni yazılarla karşılaşmak
oldukça kolay.

Elele’nin en sevimli yanı ise bence Bebeğim kategorisi gibi görünüyor. Bebeğinize isim
seçmekten anne sağlığına, bebek alışverişinden gebelik hesaplamaya kadar anne
adaylarına bir anlamda bilgi hazinesi sunuyor. Siz de kadın sitelerinde zaman ayırmaktan
keyif alıyorsanız; sizi Türkiye’nin belki de en kaliteli kadın sitesi olan Elele’yi önerebilirim.

2 yorum:

  1. Kadınlara özel değil ama uplifers sitesini de çok tavsiye ederim.
    Mutlu, keyifli bir haftasonu olsun. .
    Selamlar. .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bakacağım hemen, teşekkürler bilgi için. İyi hafta sonları.

      Sil

Hoşgeldiniz! Yorumunuzla bloguma değer kattınız, çok teşekkür ederim🌼🌼🌼