10 Temmuz 2017 Pazartesi

Yves Rocher Ojeler


Genelde cilt ve vücut bakım ürünlerini kullandığım Yves Rocher'den bir kampanya döneminde ilk defa oje aldım. Daha doğrusu ojeler :) Son dönemlerde kozmetik de bir mat modası var biliyorsunuz. Bir dönem dirensem de mat ruj kullanmaya ben de başladım ve sevdim de ama parlak ojeden kesinlikle vazgeçemiyorum. Bu yüzden de tam benlik renkler içeren Yves Rocher'in yeni parlak ojelerini çok sevdim. 
Bu seride 39 renk ile skala oldukça geniş. İçeriğinde ki Elemi reçinesi ile tırnaklara pürüzsüz ve parlak bir görünüm sağlarken ojenin çabuk kurumasını da sağlıyor, Argan yağı ve Provitamin B5  ile besleyip güçlendiriyor. Fırçası geniş, yelpaze şeklindeki fırça ile sürmek oldukça pratik. Ojenin yapısı da güzel olunca çok kolay sürülüyor. Kuruma süresinin kısa, bu benim bir oje de aradığım en önemli özellik :) Sabırsız olduğum için hemen bir işe dalıp ojelerimi çok çabuk bozuyorum.
Yves Rocher Yoğun Renkli Ultra Parlak Ojeler içerik olarak kullandığım diğer ojelere göre tırnaklara zarar vermeyen bitkisel formülü ile daha doğal ve sağlıklı, tırnakları sarartan kimyasallar (Toluen, Formadehit, Kafur ve Ftalat) içermiyor. Opaklığı iyi, tek katta bile rengini veriyor. Çoğunlukla 2 kat kullansam da acelem olduğunda tek kat sürüp çıkıyorum. Görünümü gerçekten ultra parlak, üzerine parlak bir top coat sürmüş gibi görünüyor. Ve oldukça da kalıcı, 3-4 güne kadar test ettim, uçlardan ancak soyulmaya başladı. Bu seride benim favorim kırmızı, pembe gibi tonlar ama pastel tonlar da çok güzel görünüyor. İlk fırsatta bir kaç rengi daha almayı düşünüyorum.

2 yorum:

Hoşgeldiniz! Yorumunuzla bloguma değer kattınız, çok teşekkür ederim🌼🌼🌼