15 Ekim 2015 Perşembe

Raen Bitkisel Yasemin ve Papatya Sabunu

Raen bitkisel bakım ürünleri üreten, kalite odaklı %100 yerli butik bir firma. Bitki ve meyvelerin özelliklerinden faydalanarak güvenle kullanabileceğimiz doğal cilt bakım ürünleri tasarlıyorlar. 
Bende Raen'in Yasemin ve Papatya sabunları mevcuttu. Önce yasemini sonra da papatya sabununu çok severek kullandım ve bitirdim. Yazılarını yazmakta bugünlere kaldı.
Raen Yasemin sabunu özellikle karma ve normal ciltlere öneriliyor. Saç için de kullanılabilir olsa da ben sadece vücut için kullandım. Sabunların genelde kurutma yaptığı düşünülür ama bu sabunun böyle bir etkisi olmadı. Mis kokulu, yumuşacık bir sabun. Temizlemesi de güzel. Kullandığım sürede alerji veya kurutma gibi bir problem de yaratmadığından ve misler gibi koktuğundan çok severek kullandım.
Raen Papatya Sabunu özellikle hassas, kaşıntılı, alerjik ciltlere tavsiye ediliyor. Saç için de kullanılabiliyor. Saçım için cesaret edemesem de yüzüm ve cildim için kullandım. Yüzümde herhangi bir alerjiye neden olmadı. Yüzümü kurutur sanmıştım ama kurutmada yapmadı. Yasemin sabunu kadar güzel kokmasa da hoş bir kokusu var. Severek kullandım bu sabunu da.
Raen ürünlerine kendi web sitesinden veya Lila Kutu'dan ulaşabilirsiniz.

4 yorum:

  1. sabunlar baya işe yarıyor ama ben kullanamıyorum bir türlü banyoda sürekli eriyip duruyorlar :-((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim sabunlar suyun çok gelmediği bir yerde, kullandıkça ıslanıyorlar. O yüzden erime sorununu yaşamadım.

      Sil
  2. Merhaba blog keşfinde gördüm sayfanızı bloguma da beklerim sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, hoş geldiniz. En kısa zamanda geliyorum iade-i ziyarete.

      Sil

Hoşgeldiniz! Yorumunuzla bloguma değer kattınız, çok teşekkür ederim🌼🌼🌼