4 Nisan 2015 Cumartesi

Rafinera ile 3 gün

Rafinera, kilo verme veya sağlıklı beslenme hedefinize yönelik günlük menülerinizi diyetisyenler ve gurme şefler eşliğinde hazırlayıp adresinize teslim eden bir beslenme planı servisidir. Boy, kilo, yaş, cinsiyet ve spor yapıp yapmadığınız bilgilerine göre günlük almanız gereken kalori belirlenip bu plana göre 5 öğün yemeğiniz (3 ana + 2 ara) adresinize teslim ediliyor. 
Teslimatlar haftanın 6 günü (pazar hariç) istediğiniz adrese sabah (7,30-8,30 / 8,30-9,30 / 9,30-10,30) saatlerinden seçeceğiniz zamana göre yapılıyor. 
Rafinera geçtiğimiz haftalarda bana 3 günlük bir deneme paket gönderdi. Instagram'dan takip edenleriniz görmüştür. Burada daha detaylı yazmak istedim.
Rafinera ile 1. gün kahvaltıkarışık müsli ve light süt


1. ara da Cranberry, beyaz leblebi ve fındık
Öğlen yemeğinde kıymalı kapuska ve taze otlu bulgur pilavı vardı. Ben ilk günün aç gözlülüğü ile yanına 1 kaşık da yoğurt ekledim.
2. ara da mısır unlu peynirli kek vardı. Sabahki sütün hepsini kullanmamıştım, kek ile birlikte içtim sütü.
Akşam Yemeğinde ise mantarlı hindi sote ve cevizli lor peynirli maskulin salata vardı. Ben yine ilk günün aç gözlülüğü ile yanına 1 kaşık haşlanmış sade makarna ekledim.
Her sabah o günün menüsünde ne olduğu mail olarak geliyor. Bir de püf noktaları oluyor. Mesela 1. günde ''canınız çok tatlı istediğinde limonlu ılık bir bardak su içmeyi deneyin. İçine taze nane ve fesleğende katabilirsiniz'' denmiş ama çok şükür canım tatlı istemiyor bu ara.
2. gün sabah otlu peynirli dip sürülmüş kepekli ekmekler ve söğüş biberler
1. ara golden elma
Öğlen ton balıklı ve bezelyeli salata
2. ara tarçınlı yalancı tavuk göğsü
Akşam biftekli noodle ve şekersiz limonata
3. gün sabah baharatlı peynir topları, siyah zeytin ve esmer ekmek.
1. ara yaban mersinli yoğurt
Öğlen arpa şehriye çorbası, fırında tavuk but ve otlu patlıcan salatası
2. ara yağsız portakallı kek
Akşam, roman güveci ve cacık

Genel olarak yorumlarıma gelirsek, yemekler oldukça lezzetliydi. İlk gün gelen hindi haricinde hepsi damak tadıma uygun, sevdiğim yemeklerdi. Ki hindinin de tadı güzeldi. Ayrıca ilk gördüğümde ben bunlarla doymam diye düşünsem de saatlerimi atlamadan yediğimde gün içerisinde hiç acıkmadım. Dengesiz beslendiğim için kan şekeri ve tansiyon problemleri yaşardım onları da yaşamadım.Canım tatlı veya yemek istemedi. Bir kere daha anladım ki az ama sık sık yemem gerekiyor. Bir de çok geç yattığım için saat 22:00den sonra midem kazındı hep ama o benim sorunumdu, yani diyet yapılacaksa erken yatıp erken kalkmak şart. Yoksa geceleri kendimizi olmaktan korktuğumuz yerde, buzdolabının önünde buluyoruz :)
Diyet yapanlar, kilosunu korumak isteyenler, iş yerinde ne yesem, evde ne yesem diye düşünenler, yemek yapmayı sevmeyenler, bilmeyenler Rafinera'yı bir inceleyin derim. Ben bu 3 günlük süreçten çok memnun kaldım. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hoşgeldiniz! Yorumunuzla bloguma değer kattınız, çok teşekkür ederim🌼🌼🌼