6 Nisan 2015 Pazartesi

Koi Tokyo Green Tea Canlandırıcı Temizleme Jeli

Koi Tokyo Green Tea serisi akneye yatkın yağlı ciltleri yatıştırmak ve iyileştirmek vaadi olan bir seri. Koi Tokyo Green Tea Canlandırıcı Temizleme Jeli hafif dokulu, derinlemesine etki eden, cildi nazikçe arındırma gibi vaatleri olan jel formunda bir temizleyici. 
Uzak doğu kozmetiği hep ilgimi çekiyordu ama cilt bakım ürünlerinden pek fazla kullanmadım. Bu yüzden açıkçası biraz yüksek beklenti ile kullanmaya başladım bu temizleme jelini. Köpüren bir jel değil, köpürmemesi iyidir dense de ben derinlemesine temizlik hissini alamadım. Biraz yüzden arındırması zor oluyor. Belli belirsiz bir kokusu var ama rahatsız edecek boyutta değil. 
İçerik konusunda aşırı hassas değilim. Dikkat etmeye çalışıyorum ama gözden kaçırdıklarım ya da bile bile lades dediklerim oluyor. Yine de Japon kozmetik ürünü veya Uzak Doğu Kozmetiği denilince daha saf ve temiz bir içerik bekliyorum. Maalesef bu temizleme jeli pek temiz içerikli değil. 
Temizleme jellerinden sonra oluşan gerginlik hissi bu jelde olmadı. Kullandığım süre boyunca herhangi bir alerjik reaksiyona yol açmadı. Kıvamlı bir jel, fındık tanesi kadar bir parça tüm yüze yettiği için uzun süre kullanılabiliyor.
Ürün firma tarafından hediye edildiği için fiyatı ile ilgili bir bilgim yok maalesef.
*Basın ürünüdür. Objektif yorumlarımı içerir. 

2 yorum:

  1. Bende de var bu firmanın ürünü henüz kullanmadım kullansam mı bilemedim şimdi sen yazınca

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tepkiler ciltten cilde değişiyor, içerik hassasiyetin yoksa bir deneyebilirsin :)

      Sil

Hoşgeldiniz! Yorumunuzla bloguma değer kattınız, çok teşekkür ederim🌼🌼🌼