24 Nisan 2015 Cuma

Koi Tokyo Sakura Tonik

Koi Tokyo bir Japon kozmetik markası. Daha önce şurada  Koi Tokyo Green Tea Canlandırıcı Temizleme Jelini yazmıştım. Bu markadan ikinci denediğim ürün de Sakura Tonik oldu.
Koi Tokyo Sakura serisi ışıltısını kaybetmiş, donuk ve hassas ciltler için olan bir seri. ''Cildin melanin üretimini kontrol ederek, leke oluşumuna karşı savaşan, canlandırıcı tonik... Cildinizi derinden temizleyerek, doğal ışıltısını ortaya çıkarın.'' Koi Tokyo Sakura Tonik'in vaatleri de böyle.
Kokusu olmayan, yumuşak yapılı bir tonik. Kullandığım süreçte kesinlikle cildimi kurutmadı. Ürünün içeriği üzerindeki bir jelatinde yazıyormuş, farketmeyip jeatini soyup atınca içerikle ilgili hiç bir bilgiye ulaşamadım. Alkolsüz olduğunu tahmin ediyorum, alkollü toniklerde oluşan yanma hissi bu toniği kullanırken olmadı. Hiçbir şekilde alerji veya hassasiyete sebep olmadı.
Kullanmış olduğum Koi Tokyo Green Tea Canlandırıcı Temizleme Jelinin içeriği pek temiz değildi. Toniğin nasıl olduğunu bilmiyorum ama temiz içerikli değildir diye düşünüyorum. Ayrıca derinlemesine temizlik hissini pek vermedi bana bu tonik. Belki de çok yumuşak yapılı yani olması gerektiği gibi olduğundandır :) Sert yapılı toniklere alışınca yumuşak yapılı olanlar temizlemiyormuş gibi geliyor. 
Yine de kurutmaması, hassasiyete sebep olmaması gibi nedenlerle bir şans verilebilecek bir tonik. Fiyatı ile ilgili maalesef bir bilgim yok.
*Basın ürünüdür. Objektif yorumlarımı içerir.

4 yorum:

  1. ben de göz altı kremini ve nemlendircisini kullanmıştım fena değildi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Göz kremi çok beğenilmiş, bir kaç yorum görmüştüm.

      Sil
  2. Denedim Biliyorum için denediğimiz ürünler dışında, içerik konusunda git gide hassaslaşmaya başladım. DB'da da her kesimden ürün deneyelim diye içerik konusuna çok takılmadan deneyimliyoruz malesef... Ben bu markayı çok merak ediyordum ama içerik konusunda iç açıcı değilse, bunu alabileceğim fiyata daha iyileri piyasada mevcutken bunu almam malesef..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de eskisinden daha hassasım içerik konusunda. Bir de japon veya uzakdoğu kozmetiği denilince daha saf bir içerik beklerdim ama maalesef :(

      Sil

Hoşgeldiniz! Yorumunuzla bloguma değer kattınız, çok teşekkür ederim🌼🌼🌼