29 Kasım 2013 Cuma

Alix Avien Terracotta Pudra (Mucize Pudra) #1

Yoğun kapatıcılık ve doğal görünümü tek bir üründe buluşturan Alix Avien Terracotta Pudra, kırışıklıkları kapatan, parlamayı azaltan ve cildin doğal PH dengesine yakın yapısı ile cilde müthiş uyum sağlar. İçeriğindeki vitamin E ise cildi gün boyu nemlendirir.
demiş Alix Avien bu pudra ile ilgili. 
Yine alalı epey zaman olan, bu yaz kullanmaya başladığım bir ürün. Kullananların yorumlarını okuyunca %50 indirim olduğu bir dönem Watsons'tan almıştım. Gördüğünüz gibi içeriği pek sevimli değil. 
Pudralar eskiden beri en sevdiğim makyaj ürünleri arasında. Alix Avien Pudra'nın da ciltte duruşunu, kapatıcılığını sevdim. Sim, ışıltı v.s. yok bu pudrada. 
Sürdüğüm zaman cilt tonuma hemen uyum sağlaması ve aydınlık bir görünüm vermesi nedeni ile çok sevdim bu pudrayı. Fondöten üzerine uygulandığında doğal, hafif ama güzel bir kapatıcılık sağlıyor, maske gibi durmuyor. Bazen nemlendirici üzerine sadece bu pudrayı sürüyorum, sorunlu bir cildim olsa da tek başına da kapatıcılığından memnunum. Tamamen pürüzsüz değil ama daha az pürüzlü ve renk tonu daha düzgün görünen bir cildim oluyor.
Üstte pudrayı parmaklarım yardımı ile alıp dağıtmadan bıraktığım halini görüyorsunuz. 
Bu da dağıtılmış hali. Altta nemlendiren bir ürün olduğunda görünüşü daha da doğal oluyor.
Kalıcılığı benim cildim için yeterli geldi. 5-6 saat kadar dayanıyor ki zaten o saatten sonra uzun vakit güne devam edeceksem her pudrayı tazeliyorum ben. Yapısı yumuşacık, bu yüzden de biraz tozutma problemi var. 
Benim aldığımda fiyatı 35 TL idi ve %50 indirim ile almıştım. Aslında 35 TLde verilir ama siz yine de almak isterseniz indirimde yakalamaya çalışın.

Sosyal Medya Hesaplarım

14 yorum:

  1. Cnm bu pudranin methini cok duydum bir turlu deneme sansim olmadi en kisa zmn da denemek istiyorum gule gule kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım, normal fiyatı biraz pahalı ama indirimde alınınca süper oluyor :)

      Sil
  2. O kadar çok duydum ki bu pudrayı, ama elimde Mac MSF ve rimel london stay matte var ve ikisi de bitmedi. En azından birinin dibini görünce ilk iş bunu alıcam;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunu biraz Mac MSFe benzetenler varmış denemedim ama bilemiyorum. İndirimde al ama mutlaka :)

      Sil
  3. ilgilenenlere bildireyim.
    :)

    YanıtlaSil
  4. bu tarz terracotta pudralardan yağlı ve karma ciltli arkadaşların uzak durması gerekiyor zamanla disko topuna dönüyoruz:((

    YanıtlaSil
  5. Canım bu Teraccotta farklı biraz yağlı ciltlere uygun çok güzel kapatıyor ve yağlanam yapmıyor kesinlikle ilk gördüğün yerde dene çok memnun kalacaksın

    YanıtlaSil
  6. Biz bu maske gibi durma mevzusunu seninle daha önce konuşmuştuk hatırlıyorum :) Kalıp gibi ben buradayım diyen ürünleri sevmiyorum hiç. Bu pudranın en büyük artısı da bu olsa gerek, güle güle kullan canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de sevmiyorum canım, ince olacak varsın kusurlar az biraz belli olsun ama maske gibi durmasın. Çok teşekkürler canım

      Sil
  7. Ben de bu pudrayı çok duydum denemeyi çok istemiştim ama zamanla aklımdan çıkmış. Şimdi yazını görünce yeniden aklıma düştü. Hazır yılbaşı indirimleri de yaklaşıyorken aklımda bulunsun =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İndirimsiz alma canım sakın, güzel pudra ama :)

      Sil
  8. Ben de yüzümde toz toz olmamasını sevdim ama Alix Avien'in saçma fiyat artışı nedeniyle ben de %50 indirimde aldım.
    Terracotta olmasına rağmen bu kadar yumuşak olduğu için o kısmına pek inanmıyorum. Terracotta gibi göstermek için tepeli bir ürün yapacaklarına üst yüzeyi düz olsa daha az tozutur ve rahat kullanılırdı diye, buradan yetkililere seslenmek istiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım okuyup dikkate almışlardır :) Güle güle kullan canım sen de :)

      Sil

Hoşgeldiniz! Yorumunuzla bloguma değer kattınız, çok teşekkür ederim🌼🌼🌼