5 Kasım 2013 Salı

Elizabeth Arden Sunflowers EDT

Elizabeth Arden Sunflowers, eşsiz çekiciliği ve sıcak notalarıyla tam bir yaz kadını parfümü. Meyveli ve çiçeksi bir koku olarak sınıflandırılabilecekSunflowers Elizabeth Arden, egzotik formuyla öne çıkıyor. David Apel tarafından tasarlanan Sunflowers Parfüm, 1993 yılından bu yana raflarda... Çekiciliğini sıcaklığından alan kadınların seçimi Elizabeth Arden Sunflowers Parfüm ile siz de tutkunun ateşini teninize yayın. Sunflowers Bayan Parfüm, üst notaları kavun, şeftali, orta notaları yasemin,çay ağacı, funda, siklamen, alt notaları yosun, misk ve sandal ağacı... 
1993 yılından beri satışta olan bu kokuyu ilk 1995-1996 yıllarında keşfettim, o günlerden beri de çok sevdiğim bir parfüm. Tam bir fresh yaz kokusu ama o kadar seviyorum ki kış için kullanmama engel değil yaz kokusu olması. Meyve ve çiçek karışımı bir koku, ilk sıktığımda burnuma hafif bir çiçek kokusu ile kavun kokusu geliyor, sonrasında daha çiçeksi bir koku kalıyor. Her notasını ayrı seviyorum :)
Bir imza parfüm olmayabilir ama farkedilebilir ve çekiciliği, cazibesi olan kokulardan. Bana 90'lı yılları hatırlatıyor, her sıktığımda anılarımda bir şeyler canlanıyor. Kesinlikle çok seviyorum.
Şöyle bir sorun var ki yurtdışında özellikle Amerika'da çok çok uyguna satılan bir parfüm buralarda oldukça yüksek rakamlara satılıyor. İnsan başka özel bir kokuya vereceği parayı neden bu parfüme vereceğini sorguluyor. Zaman zaman kampanyalarla çok uyguna almak mümkün ama indirimsiz fiyatı ile almayı tercih edeceğim bir parfüm değil. 
Markanın 5th Avenue parfümü de yine yıllar önce tanışıp çok sevdiğim kokulardan. Yılbaşı indirimlerinde uygun fiyata yakalarsam kaçırmayacağım parfümlerden.
100ml fiyatı 130-150 tl arası arası değişiyor, indirim ve kampanyalar takip edilirse 80-90 TL civarına almak mümkün olabiliyor.

Sosyal Medya Hesaplarım

8 yorum:

  1. Bu parfüm benim hayatımın parfümü, bloğumda parfüm yazımdada bahsetmiştim eşimle ilk çıkarken hep bunu sıktım, hala sıktığım zaman o günler aklıma geliyor hatta o günlerde elimde 50 ml lik şişesi vardı,psikopat bir halde sadece onla buluşmalarımızda 2 fıs sıkarak yıllarca edare ettim:) arkadaşlarımla buluşmalarımda başka kokular kullandım, sanki bu parfümü onun dışında birşey için sıkarsam aşkın büyüsü bozulurmuş gibi hissettim, şişede parfüm biterse yine aşkımız bitecek diye çok korkuğumdan üzerine titredim psikopatça:) en son bir gıdım kalmışken evlendik, ve ben batıl inancım yüzünden o bir gıdımlık şişeyi atamadım 100 ml lik aldım ara ara nostalji yaşayıp o günleri anmamız için ama o eski küçük şişem hala aynı duruyor içindeki birkaç damlayla:) düşün bendeki takıntılı ruh halini:) o yüzden bu kokunun benim için anlamı hiç bir kokuyla karşılaştırılamayacak kadar büyük....Hala her sıktığımda kendimi çok özel ve seksi hissediyorum dediğin gibi he rne kadar imza kokusu olmasada benim en büyük imzamdı:) çok öpüyorum canım...!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özel bir anısı olan her parfüm imza parfümdür canım :) Ne güzel anısı varmış belki benimki de bana şimdi şans getirir bir deneyeyim :)Ben de öpüyorum canım

      Sil
  2. Kokuların ve müziklerin geçmişi çağrıştırması ne güzeldir değil mi?
    Güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kokuların hafızası, beyinde bir noktayı uyarıyor ve koku ile kaydettiğin bir anı bir zamanı bir kişiyi hatırlıyorsun. Teşekkürler canım :)

      Sil
  3. Sunflowers ismini görünce parfümden bihaber olduğum için önce aklıma deniz geldi :) Yazıyı okuyunca kokusunu çok merak ettim doğrusu. Sen beğendiğine göre kesin güzeldir :) Güle güle kullan canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir gün kesin rastlarsın bu kokuya ben de :) Teşekkürler canım

      Sil
  4. Senin parfüm yazılarını okumayı özellikle çok seviyorum. O kadar güzel anlatıyorsun ki =) Meyve ve çiçek kokusu dediğin an ilgimi çekti. En sevdiğim kokulardır çünkü. Güle güle kullan =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım, çok profesyonel değilim ama kendimce anlatmaya çalışıyorum.

      Sil

Hoşgeldiniz! Yorumunuzla bloguma değer kattınız, çok teşekkür ederim🌼🌼🌼