2 Ekim 2013 Çarşamba

Avene Cleanance Yüz Temizleme Jeli

Özellikle yağlı, akneli ve problem yaşayan cilt tiplerini tahriş etmeden temizleme özelliğine sahiptir. İçeriğindeki Çinko Glukonat ile anti-enflamatuar etki yaratarak bakteri oluşumunu engeller. Gliserol ile cildi nemlendirir. Cucurbita Pepo ile sebum düzenleyici etkiye sahiptir. Avene termal suyu ile yatıştırıcı etkiyi içeriğinde barındırır.
Sabun içermeyen formülü ile cildinizi özenle temizler, ferahlık kazandırır. 
Bitkisel aktifleri (Bal kabağı çekirdeği özü) sebum fazlalığını düzenler, matlaştırır.
Avene Termal Su ile yatıştırır, tahrişi önler. 
Özel kapağı sayesinde pratiktir. 
Avene Cleanance Yüz Temizleme Jeli ile Avene Termal Su aldığım bir eczanede bol bol verdikleri testerlar sayesinde tanıştım. Zaten merak ettiğim bir üründü ve o dönemde 4-5 tane testerı denemiş ve çok beğenmiş, alınacaklar listem eklemiştim. Kısmet bugünlereymiş :)
Özellikle derinlemesine temizleme konusunda çok başarılı bulduğum bir jel. Çok iyi temizliyor ve tahriş etmiyor. Çok hafif ve çok beğendiğim bir kokusu var. Kıvamı çok iyi, ne çok sıvı, ne çok katı. Küçük bir parça ile de tüm yüzümü rahatlıkla yıkayabiliyorum, sanırım uzun ömürlü bir temizleme jeli olacak.
Sabah akşam kullanıyorum, hassas, alerjik, akne ve izleri olan cildime iyi geldiğini farkediyorum. 
Uzun vadede kullanımında kurutma problemi yapabilir gibi gözüküyor. Üzerine hemen bir nemlendirici krem uygulamakta fayda var.
Çevir-aç sistemli değişik bir kapak sistemi var. Şişe dizaynı, ambalaj kalitesi ve çevir-aç kapak sayesinde depolama ve seyahat için çok uygun. Fakat benim için bu jelin en olumsuz özelliği ne derseniz kapak sistemi derim. Açıkçası kullanırken elim pompa arıyor. 
Eğer yağlı, akneli ve hassas bir cildiniz varsa Avene Cleanance Yüz Temizleme Jelini kesinlikle tavsiye ederim.
Normalde 40 TL civarına satılan Avene Cleanance Yüz Temizleme Jeli Turuncu Kasa'da %50 indirimde 22,25TL. Denemek isteyenler veya zaten kullanıp yenisini almak isteyenler, kaçırmayın. 
Bunlar da benim Avene Cleanance Ailem :) Cleanance K'yı yeni yeni kullanıyorum, onun da yorumu yakında gelecek ama Cleanance Güneş Kremi'nden de oldukça memnunum. Bu fotoğrafa Avene Termal Suyu eklemeyi unutmuşum, ondan da çok memnunum.
Siz Avene ürünlerini kullanıyor musunuz? Memnun musunuz?

16 yorum:

  1. Avenenin tüm ürünleri muhteşem gerçekten, bende 1 yıldır kullanıyorum..Doktor tavsiyesi ile, cildim deki sorunlar bittii neredeyse..Temizleme jeli süpper..Açıklayıcı yazı için teşekkürler :) Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de kullandığım herşeyden çok memnun kaldım. Geçmiş olsun. yazımı beğendiğine sevindim :)

      Sil
  2. Avene urunlerini cok severim gule gule kullan cnm

    YanıtlaSil
  3. cleanence k ne işe yarıyor tatlım leke açıcımı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım akneli ciltler için nemlendirici ama akne önleme cildi soyma falan özelliği var.

      Sil
  4. Temizleyicisi bende çok kuruma yapmıştı. Karma-yağlı bir cildim olmasına rağmen nemlendiricim bile yeterli gelmemişti. Senin beğenmene sevindim canım :) güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uzun vadede olabilir belki ama şu an henüz kurutma yapmadı. Teşekkürler canım

      Sil
  5. Bende güneş kremini ve termal suyunu çok severek kullanıyorum. Özellikle de termal su bittikçe sürekli aldığım bir ürün =)

    YanıtlaSil
  6. Bana da akne tedavisi olduğumda önermişti doktorum, 2 kere kullandım çok sevdim.
    Biraz pahalı geliyordu daha sonra alamadım ama madem indirim var hemen bakayım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Akne tedavisi için önerilen bir marka. Hadi hemen bak kap bi tane :)

      Sil
  7. güneş kremlerini kullanıyorum ben de. memnunum galiba..

    YanıtlaSil
  8. Ben de bunun deneme boyunu kullanmış ve çok memnun kalmıştım...

    YanıtlaSil

Hoşgeldiniz! Yorumunuzla bloguma değer kattınız, çok teşekkür ederim🌼🌼🌼