3 Ocak 2020 Cuma

birkutukitap.com Kasım ve Aralık Kutuları

Bir Kutu Kitap'tan ilk olarak bu yazımda bahsetmiştim. Bu aralar blogla aktif olarak olarak ilgilenemediğim için Kasım ve Aralık kutularından bahsetmek bugüne kaldı. Geçmiş dönem kutularını okumak isterseniz;
Kısaca tekrar bahsedersem Bir Kutu Kitap (birkutukitap.com) aylık abonelik sistemi ile çalışan, okumaya teşvik eden, kitap odaklı sosyal bir girişim. Özenle seçilmiş 3 kitap ve çeşitli hediyelerden oluşan kutuları her ay başka bir tema ile kitap severlere ulaştırıyor.
birkutukitap.com Kasım Ayı Kutusu
Bir Kutu Kitap Kasım ayı kutusu;
  • "Biri Bizi Gözetliyor" / Uğur Dolgun
  • "Çocuk Geliyor" / Han Kang
  • "Yunanlı Bir Kız Aranıyor" / Friedrich Dürrenmatt

  • birkutukitap.com Aralık Ayı Kutusu
    kitapları ile harika bir Kasım kartı, kartpostal ve ayraçlarla ulaştı. Bu kutudaki kitapların hepsini okudum. Yorumları yakında paylaşacağım.
  • Bir Kutu Kitap Aralık ayı kutusu;
    • "Çin İmparatoru" / Tilman Rammstedt
    • "Kasiyer" / Sayaka Murata
    • "Sivil İtaatsizlik - Yürüyüş" / Henry David Thoreau
    • kitapları ile birlikte çok güzel bir kış kartı, kartpostal ve ayraçlarla ulaştı. Bu kutunun kitaplarını henüz okumadım, ilk olarak yılın kitapları arasında yer alan Kasiyer'i okumayı planlıyorum.
    • Yeni yılda kendinize ya da sevdiklerinize bir güzellik yapıp birkutukitap aboneliği hediye edebilirsiniz.
    • 📕📔📕📔📕📔📕📔📕📔📕📔
      Harika fotoğraflar paylaştığım instagram hesaplarımı takip ederseniz sevinirim;

10 yorum:

  1. Çok sık görüp almak istediğim bir kutu fakat henüz fırsat bulamadım :)

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel, değerli bir hediye.

    YanıtlaSil
  3. Elimde bir türlü bitiremedigim bir kitap var, bitirince ben de yeni kitaplar almak istiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazen öyle oluyor, bazı kitaplar bitmiyor.

      Sil
  4. yeni kitaplar almak için güzel bir fırsat

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel kitaplar okuyorum Bir Kutu Kitap sayesinde.

      Sil
  5. isteyen herkese mi gönderiyorlar yaa. kasiyer okuycam ben deee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aylık abonelik sistemi ile çalışıyorlar Deep. Okumuş olsaydım ben sana gönderirdim Kasiyer'i. Henüz sıra gelmedi.

      Sil

Hoşgeldiniz! Yorumunuzla bloguma değer kattınız, çok teşekkür ederim🌼🌼🌼