29 Ağustos 2019 Perşembe

birkutukitap.com Temmuz ve Ağustos Kutuları

Daha önce şu yazımda Bir Kutu Kitap'tan ve Haziran kutusundan bahsetmiştim.  
Bir Kutu Kitap (birkutukitap.com) aylık abonelik sistemi ile çalışan, okumaya teşvik eden, kitap odaklı sosyal bir girişim. Özenle seçilmiş 3 kitap ve çeşitli hediyelerden oluşan kutular her ay başka bir tema ile kitap severlere ulaşıyor. 
birkutukitap.com
birkutukitap.com Temmuz Kutusu


Temmuz ayı kutusunun teması Konuşmak
Kutu içeriği şöyle;
  • Kayıp (İmzalı Kitap) / Arzu Bahar
  • Konuşmalar / Konfüçyüs
  • Soğuk Deri / Albert Sánchez Piñol
  • Ayrıca Sabahattin Ali kartı, Çin kartpostalı, sarı ayraç ve renkli ayraç hediyeleri.

    • birkutukitap.com Ağustos Kutusu
      Ağustos ayı kutusunun teması Bilinmeyen
    • Kutu içeriği şöyle;
      • Bilinmeyen Sular (İmzalı Kitap) / Mevsim Yenice
      • Jakob von Gunten / Robert Walser
      • Saraybosna Marlborosu / Milenko Yergoviç
      • Ayrıca Turgut Uyar kartı, Saraybosna kartpostalı, sarı ayraç ve renkli ayraç hediyeleri.
      • Yeni yazarlar, kitaplar keşfetmek için harika olduğunu düşünüyorum. Eylül ayı kutusuna abone olmak için henüz geç kalmadığınızı da hatırlatmak isterim. 
      • 📕📔📕📔📕📔📕📔📕📔📕📔
        Harika fotoğraflar paylaştığım instagram hesaplarımı takip ederseniz sevinirim;

15 yorum:

  1. Umarım hepsini keyifle okursunuz :)

    YanıtlaSil
  2. İçeriğindeki kitaplar ve hediyeler çok güzel görünüyor. Bu tarz kutuları beklemek çok heyecanlı oluyor. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, çok değerli bir kutu. Beklemesi de ayrı keyifli :)

      Sil
  3. Keyifli okumalar dilerim Yorumlarını merak ediyorum.
    Sevgilerimle Sevdacigim

    YanıtlaSil
  4. Bir kutu kitap ne kadar hoş bir düşünceymiş bayıldım.

    YanıtlaSil
  5. saraybosna malborosu ne denişik isimmiş :)

    YanıtlaSil
  6. Umarım hepsini kısa zamanda okursunuz ve tanıtımını blogunuzda yaparsınız.

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel bir kutu çok şirin hele ayraçlara bayıldım.

    YanıtlaSil
  8. Bir kere aldım sadece. Aslında güzel bir uygulama ama bazen oradaki kitaplar tek tek alınsa daha uyguna gelebiliyor. O nedenle de bir daha almadım. Ama her ay kitapları listeme ekliyorum:) Keyifle oku canım;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel kitaplar var kutuda. Ama daha pahalıya geliyorsa haklısınız. Siz de keyifle okuyun :)

      Sil

Hoşgeldiniz! Yorumunuzla bloguma değer kattınız, çok teşekkür ederim🌼🌼🌼