9 Temmuz 2018 Pazartesi

A101 İndirim Fırsatlarını Katalogdan Takip Edin!



Bundan böyle marketler arasında mekik dokuma dönemi sona erdi. Sizinle yaptığım basit bir hesaplamayı ve neden A101’den alışveriş yapmayı tercih ettiğimi paylaşacağım. Öncelikle kalabalık bir aile olmamız nedeniyle aylık giderlerimizin ciddi bir bütçe gerektirdiğini belirtmekle başlayayım. Bu yüzden her marketin indirimli ürünlerini tercih ederek birkaç marketten alışveriş yapmak suretiyle bu ihtiyaçlarımızı karşılıyordum. Sonrasında tesadüfen A101 katalogları elime geçti.
Katalogda yer alan çay, deterjan ve birkaç ürünün daha fiyatını gördüm. Aynı gün başka marketten aynı markanın ürünlerini almıştım ve büyük pişmanlık yaşadım. Çünkü A101’de aynı ürünler daha ekonomik fiyatlıydı. Üstelik “çok al az öde” kampanyası kapsamında olduğu için bu ihtiyaçlarımı A101’den karşılasaydım, bir sonraki ay için stok yapma şansım da olacaktı. Ürün bu defa neredeyse yarı fiyatına gelecekti.


A101 İndirimleri Nasıl Tasarrufa Dönüşüyor?

Bu hesaplamayı önce aylık sonrasında yıllık olarak yaptığımda ayırdığım bütçeden ciddi bir tasarruf yapabileceğimi gördüm. Sonrasında tahmin edebileceğiniz gibi artık alışverişimi A101 marketten yapmaya başladım. Özellikle Perşembe günleri mutlaka markete uğruyorum. Çünkü Perşembe günleri ekstra indirim kampanyası oluyor. Bu kampanyada deterjandan buzdolabına kadar aklınıza gelebilecek her türlü ürün yer alabiliyor.
Perşembe günü indirimlerine mazhar olan ürünler her hafta değişiyor. Size tavsiyem indirimleri mobil uygulamasından takip etmeniz olacak. Bu sayede indirime girecek ürünleri önceden görebiliyor ve herkesten önce markete uğrayarak satın alabiliyorsunuz. Ayrıca bulunduğunuz yere en yakın marketin nerede olduğunu da gösteren, kullanışlı bir uygulama olduğunu da belirtmeliyim.
“Aldın aldın” kampanyası her evin ihtiyacı olan ürünleri içeriyor. Ayrıca markette bazı ürünler değil tüm ürünler uygun fiyatlı. Sürekli bir indirim olduğunu söyleyebilirim. Haliyle zaten bir hesaplama yapmasanız dahi, ödeme sonrasında ayırdığınız bütçenin bir kısmının cebinizde kaldığını fark edebiliyorsunuz. Bu miktarı her alışveriş için değerlendirdiğinizde aylık ne kadar tasarruf yapabileceğiniz de kendiliğinden ortaya çıkıyor.
Dolayısıyla aslında ihtiyaçlarınızı karşılamak için daha fazla ödemenize hiç herek yok. Benim A101’den alışveriş yapmaya başladıktan sonra daha az bütçe ayırmam, eksiksiz tüm ihtiyaçlarımı karşılamam için yeterli oldu. İndirimlerin totalde kazandırdığı meblağı hafife almayın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hoşgeldiniz! Yorumunuzla bloguma değer kattınız, çok teşekkür ederim🌼🌼🌼