19 Nisan 2018 Perşembe

Birlikte Gezelim; İzmir - Seferihisar

Konak Pier AVM
Konak Pier AVM'den Kordon'a bakış :)

Mavibahçe AVM
İzmir'de en sevdiğim AVM. Som yıllarda İzmir'e o kadar çok geliyorum ki, nerede ise İstanbul'da gittiğimden fazla bu AVM'ye geldim.


Mavibahçe AVM

Seferihisar - Akarca
Geçen sezon kapanışlarından. Biz Eylül - Ekim aylarında denize girmeye alışkınız ama Seferihisarlılar kapatmışlar sezonu.
Seferihisar - Akarca
Bizimkiler karşıda localarındalar, ben kitap okumaya kaçtım. 
Seferihisar teyzemin buradan yazlık almasıyla 3-4 senedir her yaz geldiğimiz bir yer oldu. Yeğenlerim çok seviyor, Marmaris'ten Seferihisar'a tatile geliyoruz. Tatil içinde tatil oluyor bize :) 
Seferihisar - Sığacık
Seferihisar gerçekten çok özel bir yer. Bir kere Türkiye'nin ilk Citta Slow'u yani sakin şehri. Herkesin tatil anlayışı farklı, ben en çok sakinliğine bayılıyorum. Her geldiğimde her ara sokağına girip didik didik ettiğim, saatlerce gezdiğim Sığacık'ı çok seviyorum.
Seferihisar - Sığacık
Sakin sakin, baka baka, fotoğraf çeke çeke gezerken evlerinin önünde oturan teyzelerle amcalarla sohbet etmek çok keyifli.

Seferihisar Akarca'da bahçedeyiz. Bu da Meri :)
Akarca Seferihisar'a 5 km mesafede upuzun sahil şeridine sahip bir yazlık bölgesi. Gençlere çok sakin geliyor ama tam benlik huzurlu ve sessiz. Ayrıca İzmir'in içine göre sıcaklık bir kaç derece daha düşük oluyor. 
Seferihisar - Akarca
Burada ki gün batımına bayılıyorum. İlerde daha güzellerini paylaşacağım o zaman anlarsınız. Muhteşem bir yer.
Seferihisar - Akarca
Akarca yazlık bölgesi. Bildiğim kadarı ile burada hiç otel yok. Eğer tatil için Seferihisar'ı tercih edecekseniz oteller genellikle Sığacık'ta bulunuyor.
Elimde çok fotoğraf var ama upuzun bir yazı yazmak istemiyorum. Yine çok güzel Seferihisar fotoğrafları ile burada olacağım.

--Devam Edecek--
🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼
Harika fotoğraflar paylaştığım instagram hesaplarımı takip ederseniz sevinirim;

10 yorum:

  1. Sevdaaaa, ne güzel fotoğraflar çekmişsin yine her birine bayıldım :)
    Şu birlikte gezmelerimiz canlı canlı da olabilse keşke, ah bir takılabilsem peşine :)
    Çok teşekkür ederiz yine çok keyifliydi fotoğraflarınla gezi turu yapmak..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim çok teşekkürler, beğenmene sevindim. Valla birlikte gezelim ben de çok isterim, ne güzel olurdu. Kısmet, bir gün bir yerde.... Neden olmasın ♥

      Sil
  2. Sevda'cığım harika fotoğraflar :) İnsanın oralara gidesi geliyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım, beğenmene sevindim. Gidecek çok yer var, hepsini görmek kısmet olur umarım ♥

      Sil
  3. İzmir çok güzel gerçekten...

    YanıtlaSil
  4. Bayıldım bayıldım zaten denize aşığım harika bir ilham oldu sabahtan.Valla dah fazla deniz fotoları isterim lütfeeeen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene çok sevindim, fırsat bulabilirsem devamı da gelecek ♥

      Sil

Hoşgeldiniz! Yorumunuzla bloguma değer kattınız, çok teşekkür ederim🌼🌼🌼