2 Nisan 2017 Pazar

İzmir Gezisi - Didim Tavşan Burnu Tabiat Parkı Orman Kampı

İzmir gezimin detaylarını daha önce gezi blogumda yazmıştım. Bu postumda da İzmir'den bir aile buluşması için geçtiğimiz Didim Tavşan Burnu Tabiat Parkı Orman Kampını anlatacağım.
Biz İzmir'den sabah geldik akşam döndük. Maalesef Didim'de buradan başka bir yer görme şansım olmadı.

Biz burada sadece belirli bir alanı kullandık, diğer yerlerini pek gezemedim ama yürürken gördüm bazı yerlerini. Oldukça kalabalık, kamp yapanlar, piknik yapanlar. Tam karşısında bulunan ada Tavşan Adası.
Kendi çadırınızı getirip kurabileceğiniz gibi kamp çadırlarından da kiralayabiliyorsunuz. Elektrik, tuvalet, duş ve market mevcut. Karavanla da kamp yapılabiliyor.

Mangallar yakıldı

Gördüğünüz gibi denize sıfır, yan tarafta bir plaj mevcut. Didim merkeze uzaklığı 6-7 km kadarmış.

Sülalenin erkeklerini mangal başına aldık.

Manzara gerçekten harika

Orman Kampı 140 dönüm bir arazi içerisinde.

Kamp yapmayı sevenler için Didim Tavşan Burnu Tabiat Parkı Orman Kampının iletişim bilgileri;
Adres :
Web: http://www.didim.bel.tr/sehir-d-84-tavsanburnu-tabiat-parki
Telefon : +90 (256) 825 52 55

1. Ne güzel anlatmışsın resimlerde enfes:))

2. şuan izmir demisiniz yoksa bunlar eski gezi görselleri mi acaba =))

1. Bunlar geçen sene Eylül - Ekim ayı. O dönem yazamamıştım bu ay yeniden gideceğim, gitmeden yazayım dönüşte yeni yerleri yazarım dedim. Neden sormuştun, sende mi ordasın yoksa :)

2. ben de 2 sene önce gitmiştim bu kadar gezmemiştim seferihisarı gezmiştim sadece :)

3. İzmir'in değişik yerlerinde çok akrabam ve arkadaşım var, bu yüzden ben 5 gün kaldığımda 5 semt geziyorum, o da en az 5 oluyor :)

Hoşgeldiniz! Yorumunuzla bloguma değer kattınız, çok teşekkür ederim🌼🌼🌼