19 Mayıs 2015 Salı

Bleu Lounge & Grill - The Ritz-Carlton

Bleu Lounge & Grill Ritz Carlton Otelin lobi girişinde harika bir boğaz manzarası olan bir mekan. Mavi / beyaz dekorasyonu ile bir yat limanı restaurantındaymışım gibi hissettim. Tatili özlemiş de olabilirim :)

Boğaz ve İnönü Stadyumu manzaralı Bleu Lounge & Grill'in açılır / kapanır bir tavanı var. Bizim gittiğimizde hava güzel olduğu için tavan açılmıştı. Püfür püfür bir rüzgar eşliğinde yemeklerimizi yedik.
Personel çok ilgiliydi, annem ve teyzemle gittik, sıcak ilgileriyle kendimizi çok rahat hissettik. Daha çok otel müşterilerine ya da toplantılara ev sahipliği yapıyor sanırım.



Ekmekleri çok lezzetliydi.



Bu aralar biraz mide sorunu yaşıyorum, iştahsızlık v.s. Yeni yemekler denemeye de açıkçası biraz korkuyorum. Bu yüzden beni de çok rahatsız etmeyeceğini düşündüğüm Sezar Salata istedim. Çok lezzetli ve doyurucuydu.

Annem ve teyzem tavuk şiş istediler. Tadına bakmadım ama çok beğendiler. Bir de tavuk şişle birlikte verilen patlıcan salatasına bayıldılar. Tarifini almadığıma üzüldüm :)


Bizim gittiğimizde çok kalabalık değildi, hafif bir müzik eşliğinde sakin sakin acele etmeden ve hiç rahatsız edilmeden yemeğimizi yedik, gösterilen ilgiden de memnun kaldık. Fiyatları bir otel restaurantı için normal, ama benzer yerler için biraz yüksek. Menü biraz kısıtlı, benim gibi ne yiyeceği konusunda çok sorun yaşayanlar için biraz daha seçenek eklenebilir. Ama özel bir durumda / günde gidip bir yemek yenilebilir birşeyler içilebilir.
Zomato'ya ve  Bleu Lounge & Grill'e teşekkür ederim. 

1 yorum:

Hoşgeldiniz! Yorumunuzla bloguma değer kattınız, çok teşekkür ederim🌼🌼🌼