22 Ekim 2014 Çarşamba

Mekan Önerisi; Pendik Marin Türk AVM #1

Bugün farklı bir mekan önerisi ile karşınızdayım. İlk kez bir AVM yazısı yazıyorum. Aslında uzun zamandır aklımda benzer bir şeyler yazmak var. Şöyle Sevda ile Geziyorum  başlıklı, bir semte, bir AVMye yolculuklar yapabiliriz yakında. Bunun için öncelikle üşenmemem gerekiyor tabi. Güel fikirlerim var ama ya vaktim olmuyor ya da vaktim olduğunda enerjim. Bu AVM'ye de tasarladığım yazı için tekrar gelebilirim.
Sabah 6 civarı kardeşimi Sabiha Gökçen Havaalanına bıraktıktan sonra Pendik'e geçmeye karar vermiştik. Her sabah yürüyüş yapan Annem sabah yürüyüşünü Pendik sahilde yaptı ben de biraz yürüdükten sonra bir bankta sabahın tüm güzelliklerinin keyfini çıkarıp deniz manzarası eşliğinde kitap okudum öncelikle. Karnımız acıkmaya başlayınca da Marin Türk AVM'ye geçmeye karar verdik.
AVM dediğime bakmayın, cafe / restaurant ağırlıklı açık hava alışveriş merkezi. Denize sıfır ve marinası var. Bu yüzden bir AVMde değil de sanki Bodrum'da Marmaris'te gibi hissediyor insan kendini burada.
Küçük, derli toplu bir AVM burası. İstanbul'da en sevdiğim yerlerden. Tatile gibi hissediyorum burada kendimi. Bu arada saat 7,30 daha ve günlerden cumartesi :)

Kahvaltı yapabileceğimiz bir yer ararken çok merak ettiğim Cold Stone'u görüyorum. AVMlerde mağazalar 10:00'da açılıyor malum. İnşallah açılışa kadar burada olur ve deneyebilirim diye düşünüyorum.
İçerisinde çok şık, çok güzel cafeler var.
Üst katta açık bir yer bulamayınca aşağı iniyoruz ve Simit Sarayı'nın açık olduğunu görüyoruz. Aslında burada oturduktan sonra farkediyoruz ki yan tarafta Değirmen var ve orada açık. Farketseydim kesin oraya giderdik. Neyse artık :)
Bu arada ben gelmeyeli epey zaman olmuş, o zamanlar aşağıdaki cafeler yoktu. Görünce çok şaşırdım denize sıfır bir Simit Sarayı var burada. Hava da manzara da harika. Hafta sonu erken kalkanlara tavsiye ederim.
Abimin işi de tekneler olduğu için tekneler ve yatlara ayrı bir düşkünlüğüm var. Şu yandaki alıp gidesim geldi mesela. Nasıl yakışmış mı? :)

Kahvaltımız bitince AVM'de geziye çıkıyoruz. Daha mağazalar açılmadı ama saat henüz 9 civarı :) Güne erken başlamak çok güzel bir duygu.
İçerisinde ilgimi çekenler Watsons, Mudo ve Tanca mağazaları oluyor.
Annem biraz dolaşmaya çıktı etrafta, ben de Caribou Coffee'yi açık görünce kahve içmeye karar verdim. Aslında bu oyalanmalar, beklemeler hep Cold Stone yüzünden :) Saat daha 10:00 olması bu arada.
Kahvemi içip, sakinliğin, sessizliğin tadını çıkararak kitabımı okuyorum burada.
Hayat sana güzel be minnoş :)
Ve müjde, saat öğlene yaklaştı Cold Stone çoktan açıldı. Gitmeden önce dondurmalarımızı seçiyoruz, kafamız karışık ne seçsek bilemiyoruz.

Tam ne olduğunu hatırlayamasam da soldaki (Annemin ki) karamelli benim ki de çok sevdiğim After Eight'e istinaden naneli-çikolatalı. Güzel ama beklediğim daha damak çatlatan bir dondurma idi, maalesef hayal kırıklığına uğradım.
Ve sabah 7:00 civarı giriş yaptığımız bu minik AVMden 14:00 civarı bol kalori alarak evimize dönüyoruz.
Yeni turlarda görüşmek üzere!

1. Harika bir yazı olmuş yine, büyük bir keyifle okudum. Ellerine sağlık :) Oraya ben de birkaç kez gitmiştim, gerçekten çok hoş bir yer doğrusu :)

1. Teşekkürler canım :) İstanbulun içinde ama dışında gibi de :) Sakin zamanda gidip kafa dinlemelik

2. Guzel bir yere benziyor. Boyle deniz kiyisinda olmasi sahane :)

1. Deniz kıyısındaki her yer güzel geliyor bana aslında :)

3. Pendik'i severim, epeydir gitmedim, özlemişim, keyifli gezmeler

1. Ben de çok ara vermiştim, iyi geliyor gitmek lazım :)

4. Gerçekten bodrumdaki avm lere benzettim bende güzel görünüyor biz henüz gezemedik zaten çıktığımızda eve dönüşümüz çabuk oluyor malum bebek faktörü var artık belki bir gün yolum düşer tavsiyene uyarım sevgiler :) bu arada nete çok giremesemde sevda ile geziyorum yazılarınıda merakla bekliyorum :)

1. Hihihi bebiş büyümüştür artık ya :) Konuşamadık hiç hangi semttesiniz acaba? Yazacağım da çok üşeniyorum bu ara :(

5. :gözüm gönlüm açıldı, manzara ve açık havada avm fikri enfes :) Afiyet bal şeker olsun Sevda

1. Aynen manzara, açık hava. AVM pek iyi bir şey değil de bari açık hava da olsunlar manzaralı olsunlar avunalım. Çok teşekkürler :)

6. Cok güzelmis tatlim, güle güle gez heryeri ve bizim icin güzel kareler biriktir, postlarin icimi aciyor resmen :D

1. Çok teşekkürler canım, beğenmene sevindim :)

Hoşgeldiniz! Yorumunuzla bloguma değer kattınız, çok teşekkür ederim🌼🌼🌼