5 Şubat 2014 Çarşamba

Watsons Chilli Firming Body Lotion

Hiç diyet ve spor yapmayan, son bir kaç yılda bir sürü kilo almış (tiroidime sağlık) biri olarak bu tarz kremleri çok seviyorum. Hiç düzenli kullanamadım, her gün kullanmıyorum, her duştan sonra kullanmaya çalışıyorum ama bir gün kullansam bir gün unutuyorum. Ama yine de ısrarla alıyorum, elimin altında hep 1 tane oluyor.
Bu ürünle ilgili Watsons neler demiş bakalım;
Kırmızı biber ekstresinin termal ısıtıcı etkisi ile masajla birlikte uygulandığında kan dolaşımının hızlanmasına yardımcı olur. Antioksidan greyfurt ve sarmaşık ekstresi, yatıştırıcı Medow Sweet ekstresi, besleyici Camellia&Bladderwrack ekstresi içerir. 
Tüplü olmasına rağmen losyon formunda, bü yüzden krem sanıp tüpü sıktığınızda fazlaca ürün gelebiliyor elinize. Kolayca sürülüyor ve vücut çok çabuk emiyor. Sürdükten sonra nemlendirici sürmüş gibi yumuşacık oluyor cildim. Etkisini sürdükten bir kaç dakika sonra hissetmeye başlıyorsunuz. Vücudunuz ısınıyor, karıncalanıyor. Sürdükten sonra yağlı bir his bırakmıyor. Maalesef paraben içeriyor. Isınma etkisi yüzünden kış aylarında kullanımı daha uygun gibi.
Şimdiye kadar ucuzundan pahalısına bir sürü inceltici - sıkılaştıcı krem kullandım. Açıkçası hiç birinden gözle görülür bir sonuç almadım. Belki de benim düzensiz kullanmamdandır, bilmiyorum. Israrla kullanmam önlem olsun diye. Tiroid nedeni ile çok kilo aldım ama mesela özellikle krem uyguladığım üst bacak bölgesinde derim çok sıkıdır, yine dengesiz aldığım kilolara bakarsak selülitim de fazla değildir. Bunların nedeni yıllardır düzensiz de olsa kullandığım bu kremlerden diye düşünüyorum. 
Fiyatından çok emin değilim ama sanırım 15TL civarı.
*Basın ürünüdür, objektif yorumlarımı içerir. Watsons'a teşekkür ederim.

8 yorum:

  1. hiç denememiştim cnm bu ürünü güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
  2. Bana saçma geliyor bu ürünler ama yinede denemek istiyorum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de hiç düzenli kullanmam ama yine de alırım :)

      Sil
  3. Watsons ın başka birkaç ürününü kullandım ve beğendim. Bunu denemem her halde çünkü benim de bu tarz ürünleri kullanma alışkanlığım yok. Alıp alıp son kullanma tarihi gelince gitti yine paralar deyip çöpe atıyorum. Sırf imrenip kullanayım diye bu tarz kremleri uygulamak ve etkisini arttırmak için masaj fırçası oluyor ya teknik adını bilmiyorum hani silindir üzerinde yuvarlak yuvarlak pıtırcıkları / çıkıntıları olan, o da bir kutudan başka bir kutuya sürükleniyor garibim :) Neyse gelelim konumuza, güle güle kullan canımcımmm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben her duştan sonra sürüyorum mutlaka, istikrarlıyım yıllardır :) Teşekkürler canım, ben de diyet yapmıyorum ama bunları sürme de çok başarılıyım :)

      Sil
  4. sanırım bu tarz kremlerle birlikte egzersiz yürüyüş düzenli toksin atmakta gerekiyor. Tek başına yeterli geleceğini sanmıyorum Sevdam.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım 7-8 senedir düzenli kullanıyorum incelmiyorum ama derim de çok sıkı. Ahh keşke egzersiz yapsam ama çok üşeniyorum :(

      Sil

Hoşgeldiniz! Yorumunuzla bloguma değer kattınız, çok teşekkür ederim🌼🌼🌼