17 Şubat 2014 Pazartesi

Dalan Antik Zeytinyağlı Defne Sabunu

Dalan Antik Zeytinyağlı Defne Sabun Defne Yağı ve Zeytinyağından yapılmış %100 Bitkisel Banyo Sabunudur. E Vitamini ve Antioksidan kaynağıdır. Vücut üzerinde dinlendirici etkisi bulunmaktadır. Cildi nemlendirir, canlandırır ve yumuşatır. Gözenekleri açarak cildin derinlemesine temizlenmesini sağlar. Saçınız ve tüm vücudunuz için güvenle kullanabilirsiniz. Saçı besler, güçlendirir, yumuşaklık ve parlaklık verir. Saç dökülmesinde ve kepek sorununun giderilmesinde etkilidir. Renk ve koku tamamen doğaldır, hiçbir katkı maddesi içermez.
%100 Bitkisel - %100 El Yapımıdır
Daha önce de bahsetmiştim, kullandığım bir duş jeli nedeni ile alerji olup sürekli kaşınınca duş jeli kullanmayı bırakıp doğal sabunlar kullanmaya başlamıştım. Sabuna geçtiğim dönemde evdekilerin de sabunları deneyip vücutlarının daha az yağlandığını farketmeleri üzerine biz ciddi bir sabun sarfiyatı yapar olduk evde. Çok kısa sürelerde paket paket kutu kutu sabun bitiriyoruz.
Dalan Defne Sabunu tekli de satılıyor ama ben daha önce de bu şekilde 3lü kutuda kullandığım için yine kutulu almayı tercih ettim. Güzel bir kokusu yok. Bildiğiniz bitki kokuyor ama sert bir koku değil. Vücut için temizlemesi harika. Hani nasıl derler, kirlerinizi kabartıyor bu sabun :)  Çok köpürmüyor ama güzel temizleniyor, çabuk arınıyor. 
Vücudumu kurutmadı. Sırt bölgem 2 banyo arasında çok çabuk yağlanıyordu. Bu sabunda yağlanma azaldı.
Saç için kullanılabiliyor, özellikle kepek, yara, kabuklanma gibi problemlerde kullananlar çok memnun ama kabaran, sert ve kuru saçlarım yüzünden kullanmayı hiç düşünmedim. Sabunun görünümü de çok şık, butik sabunlar kadar şık. Fiyatı da uygun, marketlerde tanesi 2 TL civarına görüyorum, 3lü paket 6 TL civarı. Sanırım 6lı ve 12li paketleri de varmış. 
Bu 2. kullandığım 3lü paket. bittiğinde tekrar almayı düşünüyorum.

4 yorum:

  1. Bizde evde duş jeline son verenlerdeniz. Tek sorun banyoda ki sabun artıkları. Onun dışında eski cildime yeniden kavustum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biz de hiç artık kalmıyor ama :( Küçülünce liflerin keselerin içinde kullanıp bitiriyoruz, geride izi bile kalmıyor :)

      Sil
  2. Bende geçen aydan beri sabun kullanmaya başladım malesef duş jelleri çok hoş kokuya sahip ama aynen senin gibi sırt bölgemin çabuk yağlandığını ve iyi temizlenmediğimi hissetmeye başladım o yüzden duru hamam sefası aldım mis gibi saf sabun kokusu var ben seviyorum arada duj jelide kullanıyoruz bu dalan defneyide gördüğümde alayım .

    YanıtlaSil
  3. Ben de duş jeli ile dönüşümlü kullanıyorum canım, sabunları çok seviyorum. Ben de Duru hamam sefasını alayım gördüğümde :)

    YanıtlaSil

Hoşgeldiniz! Yorumunuzla bloguma değer kattınız, çok teşekkür ederim🌼🌼🌼