13 Haziran 2013 Perşembe

Revlon PhotoReady Fondöten SPF 20 / 005 Natural Beige

Belki kısa ama blogum için uzun bir aradan sonra Merhaba,
Ülkemizin içinde bulunduğu durum nedeni ile bloga yazı yazmak içimden gelmedi, hala da yazı yazasım yok ama taslaklarda bekleyen çok yazım vardı. Onları yayınlarım diyerek yavaş yavaş bloga dönme kararı aldım. Hala kalbim, aklım, dualarım Gezi Parkında, bunu da belirtmeden geçemeyeceğim.
Revlon PhotoReady Fondöten kardeşimin İngiltere'den getirdiklerinden.  Revlon markası çok eskiden Türkiye'de bulunuyordu ve o dönemlerde bir sürü ürününü kullanmıştım. Beğendiğim bir marka ve bu fondötenle ilgili de olumlu yorumlar okuduğum için özellikle seçmiştim. 
Pompalı oluşuna çok sevindiğimi söylemeliyim. Çünkü Revlon ColorStay fondötenim de var ve o pompasız, dökmeli, kullanması hiç pratik değil. Revlon PhotoReady orta kapatıcılıkta bir fondöten. Işıltılı, aydınlık görünüm sağlayan bir fondöten, fotoğraf çekimleri için üretildiğinden içinde ışığı yansıtan pigmentler var.  
Hafif, akışkan bir yapıda, yağsız, parfüm içermiyor. Ve en güzel özelliklerinden biri de SPF20 oluşu. Akışkan olduğundan uygulaması çok kolay, kalıp gibi de durmuyor.  
Başta da söylediğim gibi Revlon Türkiye'de satılmıyor maalesef. Online alışveriş veya gidip gelen birilerine aldırma şansınız varsa -özellikle ışıltı severler- bir deneyin derim.

8 yorum:

  1. merhaba surumu güzel sanırım ..
    ben suan bb krem kullanıyorum avonun hem krem hem fandoten nıyetıne cokda menunm :)
    sevgılr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, evet sürümü de ciltte görünüşü de çok güzel. Bb kremleri ben de çok seviyorum :) Sevgiler

      Sil
  2. Aaaah ah yarama tuz bastın Sevdacım...
    Nereden bulurum bir daha bu fondöteni???

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buralarda olsa ne güzel olurdu, Revlon Türkiye'ye gelsin, kampanya yapalım :)

      Sil
  3. Ben getireyim istersen dermişim. Bu ay sonu yine kızıma gidiyorum galiba da:)

    Artık hayat güzel devam etsin. Gelişme, büyüme , ilerleme zamanı bu zaman.
    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Ablacım. Selam söyle, iyi yolculuklar.
      Ah Ablacım umudumuz bir yandan çok kırıldı, moderleşiyoruz, ilerliyoruz diye ama gençler sayesinde yüzümüz de güldü. Allah yardımcıları olsun.

      Sil
  4. keske buradada olsaymıs guzel bir urune benzio

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef buralarda yok, oysaki Revlon'un ürünleri bir harika

      Sil

Hoşgeldiniz! Yorumunuzla bloguma değer kattınız, çok teşekkür ederim🌼🌼🌼