5 Aralık 2011 Pazartesi

Kutu Kaplama

Şurada görmüş olduğunuz yapışkanlı kağıtla ilk kutu kaplamamı yapmış bulunuyorum. Daha zor olacağını düşünmüştüm, ama çok kolay oldu. 
Bir dahakine içini başka kağıtla kaplamayı düşünüyorum. 
Ben bu kutu kaplama olayını sevdim. Düşünsenize sevdiklerinize sizin emeklerinizle yapılmış, süslenmiş bir kutu da hediye veriyorsunuz. Şahsen bana böyle bir hediye gelse ben çok mutlu olurdum :)
Bu da evrene mesajım olsun o zaman :) 

24 Kasım 2011 Perşembe

Watsons Siyah Nokta Bantları

Burnumun üstünde ince ince siyah noktalar var, ama nedense beni çokta rahatsız etmemiş olacak ki bu seneye kadar burun bandı kullanmaya gerek görmemişim. Bloglarda göre göre (blogların gücü işte) watsons alışverişimde ben de atmıştım sepete hemen 1 tane. Bu fotoğrafı çektiğimde yarısı bitmişti, şu an hepsini bitirdim. İlk bandım olunca aklıma takılan bazı sorular var;
*Genelde haftada 1 kullandım, bazen aklım şaştı 2 kereye bile çıkmıştır haftada. Siz burun bandı kullanıyor musunuz? Ne kadar sıklıkla, periyodunuz nedir?
*Ben ya banyodan çıktıktan sonra, ya da peelingimi falan yaptıktan sonra kullandım. Siz nasıl kullanıyorsunuz?
*Siyah noktalarımda bir azalma falan gibi birşey olmadı. Hatta sanki daha belirginleşti. Bir de sanki ince ince 2-3 tanede olsa tüylendi gibi burnum. Siz memnun musunuz? Azalma, küçülme gibi etkiler yaşıyor musunuz gerçekten?
*Bir de hangi markayı kullanıyorsunuz? Yeniden alacağım büyük ihtimal de, Watsons'a devam mı edeyim başka marka mı deneyeyim bilemedim.

23 Kasım 2011 Çarşamba

Flormar Kaş Kalemi #404

İlk kaş kalemim olur kendisi. Ama biraz fazla ''siyah'' almışım. İlk sürdüğümde köyden indim şehire bir model oldum, faciaydım resmen. Neyse zamanla ''doğru doz''da kullanmayı öğrendim de, artık daha iyi aramız.

Flormar Calcium Gel

Tırnakları güçlendirir ve deformasyonlara karşı tırnakları korur

Vaatleri bunlar. Ben astar/baz oje kullanmıyordum, fakat tırnaklarım sararmaya başlayınca bir astar/baz oje kullanmak istedim. Tırnaklarım çabuk soyulur ve soyulan kısım inceldiğinden hemen de kırılır. Bir de dikkat etmem tırnaklarımı bir yerlere çarparım (odaların ışığını kapatıp elimi geri çekerken kapı kenarına geçiriyorum ve çıttt...) Yani sık sık tırnaklarım kırılır...dı.
Bir süredir her ojemin altına Calsium Gel'i sürüyorum ve bu süreçte kırılma problemi yaşamadım. Sadece sağ elimin baş parmağını bir yere çarptım, hafifçe kenardan çatladı ama calsium gel ve ojelerle şimdilik kesmeden idare ediyorum.
Kısacası memnunum ama bu biterse yine bu tarz diğer ürünleri de denemek istiyorum :)

Flormar Beyaz Göz Kalemi #113

Yine bu seneye kadar hiç kullanmadığım makyaj ürünlerinden, beyaz göz kalemi. Yine makyaj videolarından görüp canım çekmişti :)

Tüyoyu biliyorsunuzdur, gözleri daha iri göstermek için kullanılıyor. Fakat bu kalemde bir problem var, göz içime sürmek istediğimde minik minik kırılıyor gibi, kirpik diplerime falan bulaşıyor bu kırıklar. Bir de biraz sert, rengini zor veriyor.
Kalemde mi ben de mi bir problem olduğunu anlamadığım için başka bir markanın kalemini aldım, onda bu problemle karşılaşmadım. 

20 Kasım 2011 Pazar

Avon Supershock Jel Eyeliner

Uzun zamandır jel eyeliner denemek istiyor ama uçuk kaçık bir fiyata bir eyelinerla başlamak istemiyordum. Avon'un jel eyeliner çıkadığını duyunca hemen ben de 2 rengini aldım. İlk rengimiz yukarıda görünen, aslında ben kendisini siyah diye aldım ama daha çok metalik bir gri, füme daha çok. Ben bu eyeliner ı çok sevdiğim Avon Glimmersticks Diamonds / Black Ice'a benzettim.  Çok sevdiğim bu kaleme benzemesi de hoşum gitti.
Bu renk en sevdiğim, beğendiğim oldu. Pigmentasyonu düşük, okumuşsunudur bir çok blogda, ben alırken beklentimi yüksek tutmamıştım zaten. Bunu da yine glimmersticklerden Twilight Sparkle'a benzettim. Twilight o kadar beğendiğim ve memnun olduğum bir kalemdi ki, bu eyelinerı da ona benzetmek hoşuma gitti. Tabi kalıcılık ve yoğunluk olarak aynı performansı beklememem gerekiyor sanırım :(
Eyelinerlar bana ulaşınca birden panik oldum, ben bunları ne ile sürecektim. Benim eyeliner fırçam bile yoktu ki. Niye almadım, nerden alacağım diye düşünürken Gittigidiyordan çok uygun fiyata aldığım fırça setim geldi aklıma. Far fırçalarını kullanıp memnun olduğum bu setin pudra ve allık fırçalarını pek sevmedim. İçinde eyeliner fırçaları da var. Kesik uçlu da eh diyeceğim, diğer ince uçlu da gayet başarılı bir sonuç elde ettim. Yine ucuz yollu 1-2 tane eyeliner fırçası istiyorum. Ne önerirsiniz?
Bu arada ablamla bu eyelinerlar hakkında konuşurken cherryculture dan aldığı Elizabeth Arden / yeşil jel eyelinerı oraya gittiğimde bana vereceğimi söyledi. Orası neresi derseniz; kendisi Marmaris'te yaşıyor ve biz yılbaşında ailecek Marmaris'te olacağız.  Ablamın bana geçen ürünleri ile ilgi yazılarım burada ve burada.  o zaman ben sloganı vereyim ve kaçayım ''Ablam Sağolsun :)''

18 Kasım 2011 Cuma

Magic Leverage Bigudi

Magic Leverage'da Yakaladın Yakaladın'dan aldıklarımdan. Aylar önce bu bugudiler 20 TL gibi bir fiyata satılıyordu, 2 paket anca yetiyor falan gibi de yorumlar duyunca pahalı gelmiş, almamıştım. Sonra 8,90a görünce, bir de artık saçlarımı şekillendirmek zorlaşınca 2 paket aldım.
İlk geldiğinde kardeşimde denedik, hem elim alışsın diye. Duştan sonra ıpıslak saçlarına kullandık, sabaha bir baktık hiç tutmamış. Moralim bozuldu, bir süre yüzüne bakmadım. (Evet, küserim) Bir gün denemek istedim, saçlarıma duştan sonra köpük sürdüm, biraz kuruduktan sonra da ''magic leverag''ladım. Sandığımdan da pratik yaptım, kendime yapamam sanıyordum da. Ve sabaha harika bukleli saçlarım vardı. O gün bugündür de sürekli kullanıyorum.
Benim için tek eksisi; rapunzel saçlarıma kısa geliyor, uçları dışarda kalıyor, şekil almıyor. Ama maşa falan yapamayan biri olarak (ısı veren şeyler kullanmayı sevmiyorum ki beceremiyorum da) benim için süper, kullanışlı bir ürün. Bir de gece yatması zor oluyor. Ama saçımın harika bukleleri için bunlara değer diyorum :)
Bu da bigudinin nasıl kullanılacağı ile ilgili video, ben de izlerken hep hayret ederdim ama aynen böyle saçlarım oluyor :)

16 Kasım 2011 Çarşamba

PASTEL Renkli Mascara / Waterproof Color Mascara - Mavi

Pastel Renkli Rimel'imi aldığımda (yazısı burada) sürdüğüm zaman fotoğraflamamı isteyenler olmuştu. Aslında makyaj fotolarından kaçıyorum nedense bir türlü çekemiyorum, olmuyor :(
Yine de sizin için çektim ve ekledim. Yalnız kızlar ben bu rimele bayıldım, aşık oldum. Ne kadar güzel bişeymiş ya, çıkarması çok zor ama :(
Lacivert bir kalem (Flormar Glittering Star #506) ve mavi mascaramı sürdüm.
Bu 2 resim çok net olmasa da mascara oldukça belli olduğu için ekledim.

Benim kirpiklerim çok koyu, mavide sorun yaşamadım ama yeşili çok açık değilse onu da denemek istiyorum.

8 Kasım 2011 Salı

Gazete Baskılı Ojem

Sonunda ben de gazete baskılı oje uygulaması yaptımmmm :)
Flormar Supershine 22 no'lu ojemi baz olarak kullandım.
Gazete sayfalarını tırnak şekline uygun olarak küçük küçük kestim. 
Bu kestiğim gazete kağıtlarını bol bol kolonyaladım ve tırnaklarımın üstüne 15-20 sn kadar bastırdım. İlk kez yaptığım  için sol elimle başlamıştım, onda biraz acemilik oldu, daha silik ve renkler kaydı, sağ elimde iyice bastırdığım için daha iyi oldu.
Üstüne de Golden Rose Top Coat'ımı uyguladım.

Yapması zordur diye düşünmüştüm ama çok kolaymış. Ve ben bu uygulamayı çok sevdim :)

6 Kasım 2011 Pazar

Flormar Supershine #22

Flormar Supershine 22 no'lu oje, temiz görünüm dediğimiz etkiyi veren ojelerden. Ben aslında hafif pembeye dönük rengi yüzünden aldım ama tırnakta duruşu bildiğimiz french rengi 319'dan belki 1 tık pembe.
Bu rengi seviyorum, tırnakta duruşu gerçekten güzel. French için de kullanılabilir. 
Ojeni sürdün kuruması için biraz bekle, bişeylerle uğraşma de mi. Ama yapamıyorum, yine kurutmadan kurcalayacak birşeyler bulduğumdan ojeyi çizgi çizgi yaptım, aferin bana :)


İyi bayramlar :)

26 Ekim 2011 Çarşamba

Rozita Saç Bakım Yağı

Saçlarımla başım dertte, bu aralar acayip kuru, elektrikli bi acayip. Dalgası da kalmadı, yoluk yoluk bişey oldu çıktı. Bir de aşırı derecede dökülüyor. Denize düşen yılana sarılır misali her gördüğüm, duyduğumdan da medet umuyorum. Hatta bu ara en çok aldığım ürün saç kremleri, o derece takmış durumdayım.
Geçenlerde yolum aktara düştüğünde bu saç bakım yağını gördüm ve denemek istedim. 
Saç besleyici olup, saç dökülmesini önler. Kirpik, kaş ve saçlara rahatlıkla uygulanır. Saç kırılmalarını önler. Saçkıran hastalığı için faydalıdır. Kepeğin giderilmesini sağlar ve saçı kuvvetlendirir. Saç diplerinde mikroorganizmaların oluşumunu önler.Mikrop öldürücüdür. Saç kaybı ve kepeği önleyerek, saçı güçlendirir. Alerjik reaksiyonları önler. Saçı doğal olarak nemlendirir. Saç diplerini besler. 
Bu açıklamaları da internetten buldum aslında, ay sürekli aynı şeyleri yazmışlardı, sildim çoğunu. Cide de çok iyi geldiğini kuru cilde, selülite de etkili olduğu yazıyordu ama cildime kullanmayı hiç düşünmedim. O yüzden o kısmı es geçtim.
İçeriğine gelirsek;
Tatlı badem yağı, susam yağı, çam terebentin yağı, defne yağı, çörekotu yağı, ceviz yağı, hint yağı, zeytin yağı, ısırgan yağı, kekik yağı, biberiye yağı, sarımsak yağı, e vitamini, menekşe esansı.
Gördüğünüz gibi içinde yok yok :)
Ben aldığımdan beri haftada 1 bazen 2 kere kullandım. Saçıma sürüp yarım saat-45 dakika hatta durabiliyorsam daha fazla beklettim.
Fısfıslı bir ürün olduğu için kullanması ekonomik. Ağzı açıklardaki gibi bir sürü ürün boca edemiyorsunuz. Daha ürünü ilk kullanmaya başladığım 1-2 sefer de düğüm düğüm olup açılmayan saçlarım kolaylıkla taranıp, açılmaya başladı. Hafif hafif de dalgası kendine gelmeye başladı. Dökülmesi de belirgin şekilde azaldı. Zamanla daha iyi olacak ama şu ana kadar ki gidişatından oldukça memnunum. Daha en az 10 sefer kullanabileceğim kadar yağ var içinde. Bittiğinde tekrar fikrimi söylerim.  

9 Ekim 2011 Pazar

Hümaşah Sultan / Iskender Fahrettin Sertelli

Kösem Sultan odasına gelen Behram Ağa'ya adeta yalvarırcasına sordu.
"Hamza nerede, biliyor musun?"

Behram Ağa durumun ciddiyetini anlamıştı. Ancak elinden gelen bir şey yoktu. Kösem Sultan'sa yaşlı gözlerini ona dikip bir daha sordu.

"Onu bulabilir misin Behram? Bir an önce Hamza'yı bulmamız lazım. Tek çaremiz bu."

Hümaşah Sultan... Osmanlı tarihinin üç önemli kadınını; Kösem, Turhan ve Şekerpare'yi, odalarına hapsettirip küçük düşüren bir Çerkez güzeli. Namı diğer Telli Haseki. Sultan İbrahim'in sekizinci ve son karısı olan Hümaşah Sultan, hasekiliği döneminde Osmanlı Sarayı'nın mutlak hâkimiydi. Dahası koca imparatorluğun kaderi iki dudağının arasındaydı.

Peki, ya Hamza? Kösem Sultan'ın yana yakıla arattığı bu delikanlının kimdi? Onu Telli Haseki karşısında bu kadar güçlü ve tehlikeli kılan sır ne olabilirdi?

İskender Fahrettin Sertelli, 17. yüzyıl Osmanlı'sında, Samur ve Amber Devri olarak adlandırılan bir dönemde geçen, aşk ve macera dolu tarihi romanıyla sizi soluksuz bırakacak. İmparatorluğu çökerten entrikalara, saray içi gizli hesaplaşmalara ve celladın gölgesindeki hayatlara tanık olun
.


*************************************************

İşte beni tarih romanı hatta kitap okumaktan soğutan kitap.  Okul yıllarımda tarih dersini hiç sevmememe rağmen son yıllarda akıcı yazılmış tarih romanları sayesinde tarih okumaya bayılır olmuştum. Bu kitabı da onlar gibi sanarak okumaya başladım. Ama kitap çok sıkıcı, parça parça bir anlatımı var, akıcı değil, karmakarışık, konudan konuya atlıyor. Hatta kitabı zorlayarak sonlarına kadar gelmiş olmama rağmen devam edemeyip kafamı dağıtmak için BUNA başladım. Daha sonra yine zorla devam edip bitirdim.

Eğer sabrınız varsa, kafanızda rahatsa okuyun, yoksa uzak durun.

7 Eylül 2011 Çarşamba

Lush Squeaky Green Shampoo Bar / Katı Şampuan

Lush Squeaky Green Shampoo Bar / Katı Şampuan; Taze ısırgan otu, beberiye ve naneli  katı şampuanımız. Daha ‘yeşil’ başka şampuanımız yok. Her kalıp üç şişe sıvı şampuana bedel.
Sitesindeki tanıtım bu şekilde. Bu şampuanı almadan önce ürünün saç dökülmesini önlediğiyle ve dalgalı saçlarda dalgaların kendine gelmesi/belirginleşmesi ve kepeği önlediğiyle ilgili yorumlar okumuştum (çoğunluğu kendi sayfasında bu yorumların). Lush'dan alışveriş yapmamın tek sebebidir, yani bu şampuanı almaya gidip diğer ürünleri almıştım.
Saç kreminden memnun olmadığımı yazmıştım. Lush yorumlarıma devam edeyim dedim. Özellikle ramazandan çok önce, o havaların çok sıcak olduğu dönemlerde aldığım için, bazen günde 2 kere duş aldım. Yani günde 2 kere bile kullanıldı bu ürünler. Katı şampuan çok ilgimi çeken bir ürün olmuştu, zaten görevliye saç dökülmesi problemi yaşadığımı, saçlarımın kuru olduğunu, bir de ara ara saç diplerimde kaşıntı olduğunu  söylemiştim (çok sıcaklarda veya depresif dönemlerimde sivilcelerim saç içlerinde de çıkıyor, kaşıntı yapıyor)  Bu şampuanın saç dökülmesine ve kaşıntıya iyi geleceğini (kepeğede iyi geldiğini söylemişti ki yorumlarda da okumuştum önceden) ama kuruluk problemini gidermeyeceğini söyledi. Onun içinde bir başka sabun verdi ve dönüşümlü kullanabileceğimi söyledi.
Gel gör ki, ne dökülmeye, ne kaşıntıya iyi geldi. Saçlarım daha da artan hızla dökülmeye başladı lush ürünlerinden sonra. Bu şampuanın ve saç kreminin saçlarımı aşırı kurutarak mahvetmesi de cabası. Yine verdiğim parayı hiççççççç haketmeyen ürünlerden. Bu kadar doğal bir ürün tamam saçımı kurutsa ama başka şeyleri düzeltseydi keşke :(
Acayip bir kokusu var, itici diyeyim, bir de içindeki malzemeler saçın içinden dökülüyor duruladıkça, insan saçından korkuyor, ne bu dökülen saçımdan diye :) 

19 Temmuz 2011 Salı

The Body Shop Vanilla EDT

The Body Shop Edt Vanilla; Müthiş bir vanilya kokusu. İnsanın başını döndüren cinsten, sürdüğünüzde kendinizi egzotik nadide bir çiçek gibi hissedebilirsiniz. Zaten siz öyle hissetmeseniz bile çevrenizdekiler hangi parfümü kullandığınızı sorarak, ne güzel koktuğunuzu söylerek hissettiriyorlar. Kek gibi, gofret gibi, kurabiye gibi kokuyor :) Üstelikte kalıcı, şimdiye kadar 2-3 fıstan fazla sıkmadım ama koku kolay kolay uçmak bilmedi.
Yazın özellikle gün içinde ağır olabilir, ama yaz akşamları için ideal. Ben bazen yakın ama kalıcı olmayan başka parfümlerin üstüne sıkarak kullanıyorum: sonuç süper oluyor.
Bitince tekrar alabilirim ama ben hiç ummadığım, güzel değildir diye kokladığım halde yasemini de beğendim. Belki bir dahakine ikisini de alırım :)

18 Temmuz 2011 Pazartesi

Avon Conditioning Eye Makeup Remover Lotion

Göz makyajını nazikçe temizler. Kirpikleri ve hassas göz çevresini nemlendirir. Cildi kurutmaz,Hipo- alerjeniktir. 
Vaatleri böyle. Tamam gerçekten makyajımı çıkarıyor ama o esnada ben kör olacağım sanıyorum. Gözlerim yanıyor, kıpkırmızı oluyor. Felaket birşey. Bir daha asla almam.

15 Temmuz 2011 Cuma

Flormar Oje / No: 396



Bu oje tek katta renkli bir parlatıcı gibi, mutlaka 2-3 kat sürmek gerekiyor. Ben 2 kat uyguladım. Rengi çok açık bir pembe, bebek pembesi.
Tırnaklara çok temiz bir görüntü veriyor. Özellikle bronzlaşan ellerde süper görünüyor. Ben kışın da kullanıyorum o ayrı, ama yazın ayrı bir güzel duruyor :) Arada daha ince bir katla french yapıyorum, frenchede çok yakışıyor bu oje.

3 Temmuz 2011 Pazar

Max Factor Bronz Pudra / 2

Max Factor Bronz Pudra / 2 ; Bugüne kadar kaç tane bitirdiğimi hatırlamadığım, uzun zamandır kullandığım bir pudra. Fotoğrafta da  gördüğünüz gibi her seferinde de o kapak çatlar. Kapağı çatlamadan bitirebilen var mı bu pudraları?
İlk baktığınızda çok koyu gibi gözükse de BURADAKİ fırçamla uyguladığımda sonuç süper oluyor. Işıltılı bir pudra. İçindeki süngerle asla kullanmıyorum, onunla fondöten sürüyorum :) Sonuç olarak ışıltılı, harika bir renk, kapatıcılığını da seviyorum. Ama bitmek üzere ve fiyatı 40kusur TL. Aynı fiyat aralığındaki başka markaları ve daha uygun başka markaları da denemek istiyorum. Birşey beğenmezsem geri dönerim :)

28 Haziran 2011 Salı

Emily Göz Kalemleri

Bu yaz bol bol kullanacağım Emily Göz Kalemlerim; fiyatları uygun ve renkleri o kadar güzel ki.

Ben Gratis'ten aldım, 1.50TL ye. 114 koyu yeşil, 119 açık yeşil, favorim 109 mavi-lacivert, 101 ise siyah.

27 Haziran 2011 Pazartesi

Avon Anew Smoothing Eye Liner

Ben bu kalemi neden bu kadar geç keşfettim diye hayıflanırım hep, gerçi sanırım 3. ya da 4. yü bitirdim.
Yapısı yumuşak, çok kolay sürülüyor, pürüzsüz bir uygulaması var. Rengini ise çok iyi veriyor, anında kömür karası bir renk oluyor ve kendini sabitliyor. Akma, bulaşma da yapmıyor. Gözüstüne eyeliner gibi sürüp, göz altında ise sürüp arkasındaki sünger başlığı ile dağıtıyorum.
Burada kalemi parmaklarımla ovalayıp çıkarmak istedim, görmüş olduğunuz gibi başaramadım. Avon'da sık sık indirime giriyor bu kalem. 11,40 TL gibi bir fiyata almıştım, fiyat/performans açısından en iyi notlarımdan birini verdim gitti :)

25 Haziran 2011 Cumartesi

Dr. Murad Clarifying Mask

Dr. Murad Clarifying Mask / Arındırıcı Kil Maskesi 'nin vaatleri / özellikleri şöyle; Doğal kil bazlı formülü ile gözenekleri derinden temizlemeye ve cildinizi arındırarak akne oluşumunu engellemeye yardımcı olur. İçeriğindeki Çinko ve Licorice ile özellikle yoğun inflamasyonlu aknelerde, cildinizi yatıştırmayı destekler. Sülfür aknelerin iyileşmesini hızlandırarak azalmasına yardımcı olur. Ayrıca: • Doğal kaolin ve bentonite killeri cildi arındırmaya, • Lavanta özü, güçlü yatıştırıcı etkisi ile kızarıklığı yatıştırmaya • Üzüm Çekirdeği Özü antioksidan etkisi ile serbest radikal hasarına karşı korumaya yardımcı olur. • Allantoin cildi korumaya ve iyileşmesini sağlamaya yardımcı içeriktir.
Bu maskeyi BURDA  bahsettiğim peelingimle birlikte 7-8 ay önce almıştım. Aldığımdan beri haftada 1 mutlaka kullanıyorum. Yukarıda özelliklerini ve vaatlerini okuduğunuz bu maske ile ilgili ben olumlu hiçbir sonuç yaşamadım maalesef. Ne sivilceler azaldı, ne izlerde bir değişiklik var, ne kızarıklıklar yatıştı. Değişen hiçbirşey yok. Fiyat/performans değerlendirmesi var ya klasik, dünya para, sonuç sıfır. Bir daha asla almam.

23 Haziran 2011 Perşembe

Dr. Murad - AHA/BHA Exfoliating Cleanser

Dr. Murad - AHA/BHA Exfoliating Cleanser; 7-8 aydır kullandığım bir peeling. 

Vaatleri; Bu hassas fakat güçlü, soyucu etkili temizleyici iki sekilde çalışır; içeriğindeki Salicylic Asit, Lactic asit ve Glycolic Asit ile cilt üzerinde ölü hücrelerin birikimini engellemeyi ve cilde sağlıklı bir ışıltı kazandırmayı desteklerken, Jojoba Çekirdekleri ile ise hassas ve pürüzsüz bir cilt dokusu sağlamaya yardımcı olur.Ayrıca;Sodyum PCA ve Jojoba Çekirdeği Yağı: Cildi kuruluğa karşı korumaya yardımcı olur Licorice Özü (Meyan Kökü):  Anti inflamatuvar etkisi ile cildi rahatlatır ve nem oranını arttırır. Anti irritant etkisi ile cildi ferahlatır.

Vaatleri bunlar. 7-8 aydır en azından haftada 1 defa kullanmaya çalıştım. Yaklaşık 1,5-2 aydır da haftada 2 kullanmaya çalışıyorum. Bloglarda öyle güzel peelingler okuyorum ki, kullandık, memnunuz diyenler. Ben bu ürünü kullandığımdan beri yüzümde hiçbir değişiklik yok. Yüzüm aynı yüz, sivilcelerim aynı sivilcelerim, siyah noktalarım aynı, izler, pürüzler aynı. Bir şeye bile mi iyi gelmez anlamıyorum.
Sonuç: Kocaman. Dev boy. 200 ml. Kolay kolay bitmiyor.Bir daha ASLA almam. Ucuz da bir ürün kesinlikle değil. Bu peelingin neredeyse yarı fiyatından da ucuz olan, kullanıcıların çok memnun kaldığı bir ürünü istek listeme ekledim. Bu biter bitmez onu alacağım.

22 Haziran 2011 Çarşamba

Flormar Çatlayan Oje

Flormar'ında çatlayan oje çıkardığını öğrenip bunu herkese duyurduğum halde çok merak etmeme rağmen bir türlü gidip alamamıştım. Artık oje almayacağım dedim halde de  3 gün önce bu çatlayan ojeleri aldım, ama post hazırlamak bugüne  kısmetmiş.

Flormar Çatlayan Oje Griffiti Nails Serisi'nden. Bu serinin tırnak dekoru yapmak için ince uçlu çok güzel ojeleri de var, tavsiye ederim. Benim Flormar Çatlayan Ojelerim lame-metalik gri ve kırmızı renklerde. Başka markalardan siyah-pembe-lacivert renklerine sahip olduğum için bu 2 rengi aldım. Açıkçası dore renginde aklım kaldı, almadığıma pişman oldum. Üstelik diğer markalardan da oldukça ucuzdu, 4 ya da 5 TL civarına aldığım diğer markalara rağmen Flormar'ın fiyatı 2,75TL.
Bu arada ben Flormar alışverişlerimi Meydan AVM'deki kiosk-mağazadan yapıyorum. Eğer İstanbul/Ümraniye'deki Meydan AVM'ye yolunuz düşerse Flormar'a bir uğrayın derim. Küçük bir mağaza burası, oldukça derli toplu ve aradığınız ürünleri kolayca bulabileceğiniz bir yer. Gelirseniz beni de arayın, ojeleri glossları birlikte deneyelim :)

21 Haziran 2011 Salı

Maybelline Line Definer Göz Kalemi

Maybelline Line Definer Göz Kalemi/Black, Sevgili Arkadaşım Derya'nın hediyelerinden. Yazısı BURDA
Maybelline'in bir çok ürünü kullandım, ama göz kalemini ilk kez kullanıyorum. Şöyle diyebilirim, yaz günlerinde en çok kullanacağım göz kalemi olmaya aday.
Likit eyelinerlar kadar parlak olmasa da bir göz kalemine göre oldukça parlak. Ucu ince olduğu için sürmesi çok kolay. Ve çok kalıcı. Çok memnunum, tekrar tekrar alabileceğim bir ürün.

17 Haziran 2011 Cuma

Selective Pro-Tec Due Phasette Spray

Selective Pro-Tec Due Phasette Spray; Mavi su ya da fön suyu olarak da geçiyor. Kuaförler de görmüşsünüzdür belki. Çift fazlı bir ürün, mavi ve beyaz olarak 2 renkte, çalkalayarak kullanılıyor.

Vaatleri ; - İçeriğindeki mavi faz ile dolaşmış saçların kolay açılmasını ve taranmasını sağlar. 

- Saç kayıplarını ve kırılmaları engeller.
- Elektriklenmeyi önler.
- Kolay şekil almasına yardımcı olur. 
- Saçı fönün ısısından korur. 
- Uzun süre etkili parlaklık ve yumuşaklık sağlar.
- Beyaz faz, saçın keratin yapısını onarır. 
- Boyanın daha uzun süre saçta kalmasını sağlar, akmasını engeller.


Evde saçımı düzleştirmeyi pek sevmiyorum, çok nadir zamanlarda evde saçımı düzleştirceksem saçıma bu spreyden bolca sıkıp sonra düzleştiriyorum. Birkaç aydır ben de olmasına rağmen kullandığım kısım görülüyor, anlayın ne kadar sevmediğimi düzleştirmeyi :) Hani çok işe yarıyor mu derseniz bilemem, benimkisi bir önlem. Yalnız bu kremi bir kaçkez duştan sonra açılmayan saçlarıma sürdüm; sonuç yumuşacık ve kolayca taranan saçlar.
Bitirebilirsem bir daha alıp almayacağıma karar verebilirim :)

Wellaflex Saç Köpüğü

Wellaflex Saç Köpüğü, 4 numara ultra güçlü sabitleme; Wellaflex saç köpüğünü uzun bir süredir kullanıyorum. Hani bittikçe aldığım ürünlerden. 4 numara çok güçlü sabitliyor, biraz sert yapıyor diyebilirim. Normalde 2 veya 3 numarasını kullanıyorum ama aklımda birşey almak varken almam gerektiğinden, 2-3 numaraları olmadığından 4 numarayı aldım.
Vaat ettiklerine bakarsak; 24 saat etkili kalıcılık, esnek ve canlı saçlar; ultra güçlü kalıcılık, saça yapışmaz; UV ışınlarından koruma sağlar, saçı kurutmaz; fırçalanarak kolayca çıkar.
Bu çok güçlü spreyin gücüyle ilgili problemim yok, sert tutacağını bile bile aldım, rahatsız da olmadım.
Ama alalı çok olmamasına rağmen, içeriğinin neredeyse %50si, belki daha fazlası durmasına rağmen bozuldu, sıvı hale geldi. İlk defa başıma geliyor, çok şaşırdım. Yıllardır köpük kullanırım, hiç bozulmadan bitiremedim ama bitmelerine yakın 1-2 fıs kalmışken bozuluyorlardı. ilk defa bu kadar erken bozulan bir köpüğüm oldu :(

Son kullanma tarihi de 2013 üstelik.

14 Haziran 2011 Salı

Elseve Komple Onarıcı Yapılandırıcı Şampuan


Kuruyan, çatallaşan saçlarıma çözüm olsun diye aldığım şampuan, üzerinde yazanlara göre vaatleri şöyle;
Yıpranmış ve cansız saçlar için. 5 Onarıcı Etki; Yeniden yapılandırma, güçlendirme, canlılık, ipeksi dokunuş, sağlıklı parlaklık. Zaman ve dış etkenler saçınızın önce yüzeyini yıpratır ve sonra yapısının bozulmasına neden olur. Saçınız ince, zayıf, cansız, sert ve mat bir hal alır. 5 sorun=1 çözüm, yıpranmış, cansız saçlar için Elseve Komple Onarıcı 5 Loreal laborauarları, içerdiği Bio Seramid ile, saçı ağırlaştırmadan hücreselseviyed komple onarım sağlayan bir formül geliştirdi. Yeniden yapılandırma + pürüzsüzleştirme: Saç telini onararak, saçın yapısını güçlendirir. Saçınız, yepyeni ber saç telinin dayanıklılığına kavuşur. Hücre içi çimentoya denk olan seramid, saç yüzeyini pürüzsüz ve düz bir yapıya dönüştürür. Günden Güne Saçınız Komple Onarılır.
Vaadettikleri bunlar. 3/4ünü kullandığıma göre görüş bildirebilirim. Nerdeee vaatler nerde saçlarım. Günden güne iyileşen saçlarım falan yok. Hatta 5 vaatten biri bile gerçekleşmedi. Saçlarım hala aynı, hala kuru :( Bir daha alınmayacak ürünler listesine eklendi.

11 Haziran 2011 Cumartesi

Avon Care Hydra Firming - Sıkılaştırıcı ve Nemlendirici Vücut Losyonu

Daha önce de bahsetmiştim, yaz gelince, incelmeye de başlayınca zaman zaman kullandığım bu kremleri sık sık kullanmaya başladım.
Sıkılaştırıcı ve nemlendirici losyon neler vaadediyormuş;
''Cildinizi sıkılaştırmaya yardımcı olurken, estra nemlendirme sağlar! Deniz yosunu Özü ve Sıkılaştıcı Kompleks içerir. Yenilenen Avon Care Serisi Sıkılaştırıcı Vücut Losyonu cildin elastikiyetini ve sıklığını artırmaya, cilt tonunu düzgünleştirmeye ve cilde sıkı bir görünüm kazandırmaya yardım eder. Tüm gün nemlendirme sağlar. Hipo alerjeniktir. Dermatologlar tarafından test edilmiştir. ''
Her duştan sonra kullanmaya dikkat ediyorum. Unuttuğum, atladığım da oluyor. Aslında çokk şey beklemiyorum zaten ama önlem önlemdir diyorum, hiçbirşey kullanmamaktan daha iyidir sonuçta. Nemlendirmesi de fena değil. Fiyatı da uygun. İndirimde görürseniz, kaçırmayın derim :)

3 Haziran 2011 Cuma

Göz İçin Çay Pansumanı Yapmanın Faydaları

Haftada 1-2 defa gözlerime yeni demlenmiş, soğumuş çay ile pansuman yapıyorum. Önce 5-10 dakika yukarıda görmüş olduğunuz pamukları gözümün üstünde tutuyorum, sonra tüm göz kapağımı, özellikle kirpik diplerimi siliyorum. Çayın gözler için ne kadar faydalı olduğunu biliyor musunuz?
Prof. Dr. Halil Bahçecioğlu; yazın göz sağlığını koruma yöntemlerini anlattı: (...) Alerjik göz nezlesi olan bir kişi; kaşıntı ve gözde yanma hissederse, göze eller değmeden her neredeyse mutlaka en yakın göz doktoruna gitmeli. Ancak doktora ulaşılamayacak durumda ise ilkyardım olarak çayla pansumanı tavsiye ederim. Demlendikten sonra uzun süre beklemiş çayın içinde antiseptik maddeler oluşur. Bunlar neredeyse bir antibiyotik görevi görür. O yüzden göz arpacığı, kirpik dibi iltihabı ve göz nezlesine çayla pansuman çok iyi gelir.

Prof. Dr. Halil Bahçecioğlu, göz nezlesi gibi şikayetlerle gelen hastalarına hemen ilaç yazmayan doktorlardan. İlaç yerine özellikle bekletilmiş çayın çok iyi sonuç verdiğini belirtiyor.

Hadi gözlerimize çay pansumanı yapalım :)

2 Haziran 2011 Perşembe

Sararmış Tırnaklar İçin Çözümler

Oje sürmeyi sevdiğim için, kırmızı ojelere bayıldığım için zaman zaman tırnaklarımda sararma problemi yaşıyorum. Ama bir dönem var ki ellerimi kimse görmesin istiyordum, nereye koyacağımı şaşırıyordum; çünkü tırnaklarım sarı-turuncu acayip bir renk olmuştu.
Oje sürsem kimse farketmeyecekti ama tırnaklarımda sararınca ojeyi de suçlulukla sürer olmuştum. İnternetten sürekli ne iyi gelir yazısı okuyor, sürekli bir şeyler denemeye çalışıyordum. Böylelikle kendi ''sararan tırnaklarla mücadelem'' başladı, kendi diyorum çünkü bazıları rutin oldu, şu an tırnaklarım -maşallah- diyeyim gayet iyiler ama ben hala her oje arasında mutlaka bişeyler yapıyorum.


Sararmış Tırnaklarla Mücadelemde ''başrol'' oyuncum beyazlatıcılı özellikli bir diş macunu. Hangisi olduğu farketmiyor. Düzenli olarak hergün -bazen günde 2 kere- beyazlatıcılı diş macunu ile tırnaklarımı fırçaladım. Dişlere zararı yoksa tırnaklarıma da olmaz dedim. Hala da her oje arasında mutlaka kullanıyorum Üstelik eğer kırmızı-bordo gibi koyu tonlarda oje sürmüşseniz, çıkardıktan sonra fırçalamayı deneyin. Kınalı gibi görünen tırnaklarınız nasılda temiz görünüyor.
2. sırada Alix Avien'in sararmış tırnaklar için olan maskesi geliyor. Bu maskeyi önce tek kat sürüyorsunuz 5 dk. bekliyorsunuz. 2. katı sürüp tekrar bekliyorsunuz, kuruyunca bir uçtan tutup çekiyorsunuz, tek hamlede soyuluyor. %100 etkili mi bilemem, ama fırçalama + maske iş yarıyor.
3. ve el-tırnak için çok önemli maddemiz limon; tırnaklarımı limonla ovdum, limona gliserin karıştırdım ovdum, limona zeytinyağı karıştırıp ovdum. Ovdum da ovdum...
Ve inat ettim, başardım :) Hayatımda yaptığım en düzenli şeydir, hiçbirşeyi bu kadar düzenli, ısrarlı kullanmamışımdır. Örn; maskeler, peelingler, sıkılaştırıcılar, saç bakım ürünleri.
Bu arada tırnak beyazlatıcı olarak oje gibi tırnakta kalan ürünler var, ben bu süreçte gerekmedikçe oje sürmediğim için tırnağımda sürekli kalacak birşeyi tercih etmedim.

Siz tırnağınız sararınca ne yapıyorsunuz?
Güncelleme; Son zamanlarda yarım çay kaşığı kadar karbonata bir kaç damla limon suyu damlatıp tırnaklarımı bu karışımla ovalıyorum. Gerçekten çok hızlı bir çözüm. Belki zararı olur diye de sık sık yapmıyorum ama, ayda 1-2 sefer yapmak tırnaklarımı gerçekten beyazlatıyor. (19.02.2013)